Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöytätavat ja ruoan tuoksun haistelu pahasta?

Vierailija
23.11.2011 |

Appivanhemmilla syödessä olen pari kertaa ollut huomaavinani apen mulkaisevan, jos olen erehtynyt haistelemaan hyvän ruoan tuoksua vähääkään.

Ei kai appi luule mun nyrpistelevän tarjolla olevaa ruokaa, en ainakaan halua tai tarkoita olla mitenkään epäkohtelias. En vain ole tajunnut, että hyvän ruuan pieni normaali (?) nuuhkaiseminen satunnaisesti, ruokaa ottaessa voisi olla jonkun mielestä epäkohteliasta tai omituista. Mitä mieltä olette?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku tuollaisen eleen tulkitsee nimenomaan nyrpistelyksi tai epäluuloksi ruokaa kohtaan. Ehkä voisit seuraavalla kerralla huokaista ääneen, että "kylläpä on taas ihanat tuoksut" tms. niin sinut ymmärrettäisiin oikein.

Ja viitaten otsikkoosi, pöytätavat ei ole koskaan pahasta. ;)

Vierailija
2/6 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla kun nuuhkaiset sanoa että " tuoksuupa hyvältä" Niin ei tarvi kenenkään mitä että mitä nuuhkit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnnät nokkaasi ruokaa kohti, niin ei ihme, että nyrpistelee. Kuvottaa, kun jotkut kaupassakin irttareita haistelee. Ei tee mieli ostaa kyseistä laatua.

Vierailija
4/6 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
5/6 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla kun nuuhkaiset sanoa että " tuoksuupa hyvältä" Niin ei tarvi kenenkään mitä että mitä nuuhkit?

Vatien nostelu nenän alle ja epäluuloinen, äänekäs haistelu ei kuulu hyviin pöytätapoihin, mutta nuuhkaisu ja hyvän tuoksun kommentointi on kiitos kokille.

Outoa, ettei tilanne ole teillä luonteva. Kuvittelisi, että voisit sanoa apellesi mitä nuuhkaiset.

Mutta anna apen mulkaista, mitä väliä sillä on?

Vierailija
6/6 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan nostellut vateja tai haistellut epäluuloisesti tai äänekkäästi, vaan koittanut nimenomaan elehtiä tyyliin: *tuoksuupa hyvältä*, mutta ilmeisesti voisin avata suutakin joskus, ettei tule väärinkäsityksiä. -ap