Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sterilisaatio jokaiselle abortin tekijälle

Vierailija
23.11.2011 |

Täällähän on aina sanottu että lapsi on parempi abortoida kuin antaa syntyä huonoille vanhemmille. No sterilisaatiolla varmistetaan ettei nämä huonot pääse enää lisääntymään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tämä huono äiti kasvattelee kolmea lastakin...

Vierailija
2/21 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äidille on tehty terveydellisistä syistä, kun makasi puolikuolleena sairaalassa yli puoli vuotta vahvassa lääkityksessä. On silti ollut ihan hyvä äiti meille viidelle - neljä syntynyt sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun ovat muuttuneet paremmiksi!

Vierailija
4/21 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy voi pettää kenellä vaan. Eihän abortti ole muuta kuin lääketieteellinen toimenpide jolla estetään raskauden jatkuminen. Ihan normaali ja hyväksyttävä asia.

Vierailija
5/21 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukan käyttäjät "abortoi" joka kierroksella, kun hedelmöitynyt solumöykky ei pääsekään kiinnittymään.

Ehkäisy voi pettää kenellä vaan. Eihän abortti ole muuta kuin lääketieteellinen toimenpide jolla estetään raskauden jatkuminen. Ihan normaali ja hyväksyttävä asia.

Vierailija
6/21 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin väittää, että en ole huono äiti. Sittemmin olen myös kaksi lastakin saanut.

Vierailija
7/21 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi lapsettomien ei kuulu saada lapsia millään hedelmöityshoidoilla, sillä ne ovat LUONNOTTOMIA.

Luonto kertoo että vanhemmassa on jotain vikaa jos ei pysty lisääntymään, miksi sellaisten huonogeenisten pitäisi saada biologisia lapsia?

Vierailija
8/21 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs olivat niin huithapeleita, että menivät humalassa pimeälle kujalle minihameessa tyrkyttämään itseään. Jälkiehkäisykään kun ei aina toimi.

Vierailija
9/21 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en olisi saanut kuopusta, aivan ihanaa ihanaa taaperoa, jos olisi sterilisoitu abortin jälkeen.

Vierailija
10/21 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapeaalaisia ja ahdasmielisiä oikeen sikiää?

Vierailija
11/21 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi lapsettomien ei kuulu saada lapsia millään hedelmöityshoidoilla, sillä ne ovat LUONNOTTOMIA. Luonto kertoo että vanhemmassa on jotain vikaa jos ei pysty lisääntymään, miksi sellaisten huonogeenisten pitäisi saada biologisia lapsia?

SINUN ÄLYKKYYSOSAMÄÄRÄ ON 0. SINUT OLISI PITÄNYT EHDOTTOMASTI ABORTOIDA.

Vierailija
12/21 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kolmannen kerran aborttiin menevälle pakkosterilisaatio, siinä ei voi olla enää vahingot kyseessä.

Miten se tekee ihmisestä huonon, että ehkäisy pettää, kun se voi joskus oikeasti pettää?

Vierailija
13/21 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi lapsettomien ei kuulu saada lapsia millään hedelmöityshoidoilla, sillä ne ovat LUONNOTTOMIA. Luonto kertoo että vanhemmassa on jotain vikaa jos ei pysty lisääntymään, miksi sellaisten huonogeenisten pitäisi saada biologisia lapsia?

ihan verrattavissa ap:n tekstiin ;)

Ja nyt itse kannatat, että pienen älykkyysosamäärän omaavat sikiöt pitäisi siis abortoida.

Ohis.

Vierailija
14/21 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/21 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapeaalaisia ja ahdasmielisiä oikeen sikiää?

Vierailija
16/21 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, että monista abortin kokeneista on voinut tulla kovinkin hyviä vanhempia?

Minulle on tehty kaksi, yksi nuorena ja yksi vanhempana. Välissä olen saanut kolme lasta, joille olen ihen hemmetin hyvä äiti. Suren sitä ensimmäistä aborttia valtavasti ja toivon etten koskaan olisi joutunut sitä kokemaan. Seuraukset henkisesti olivat musertavat. Silti ratkaisu oli oikea: lapsen isä oli henkisesti epästabiili ja minulla iso kriisi päällä, olin lähes kykenemätön huolehtimaan itsestänikin. Olisin varmasti lopulta selvinnyt myös lapsen kanssa, mutta en uskaltanut ottaa sitä riskiä. Abortti sai kuitenkin minut tajuamaan, että haluan olla äiti, ja järjestämään elämäni ja etsimään sellaisen miehen, jonka kanssa lapset voi saada. Minulla on ihania lapsia, joita ei olisi olemassa jos en tekoa olisi tehnyt.

Meillä kaikilla on oikeus virheisiin ja joskus sattuma puuttuu peliin. Elämä on aika raadollista, eikä ikinä mustavalkoista.

Vierailija
17/21 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi kolahtaa? Mä kirjoitin tahallani provosoidakseni tuon lapsettomuuskommentin, koska se on mielestänyt aivan yhtä älytön mielipide kuin AP:n.

Ja joo, mä olen tehnyt nuorena yhden abortin pillereiden pettäessä ja olen nyt 3 lapsen pullantuoksuinen äiti. Lälläslää.

Vierailija
18/21 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on aina sanottu että lapsi on parempi abortoida kuin antaa syntyä huonoille vanhemmille. No sterilisaatiolla varmistetaan ettei nämä huonot pääse enää lisääntymään.

Toivottavasti kannatat myös sitä, että sterilisaation ikäraja voidaan laskea alas noin muutenkin. Nykyään kun sitä joutuu odottelemaan kolmekymppiseksi asti. Tuon sinun ehdotuksesi mukaan nuorilla ihmisillä olisi sentään yksi tapa päästä steriin ennen 30 ikävuotta, mutta mielestäni abortti on siihen liian rankka. Helpompaa, kun myönnetään sterioikeus kenelle tahansa sitä haluavalle.

Vierailija
19/21 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaatio ihan kaikille, jotka typeryyksissään synnyttävät lapsia joita eivät kuitenkaan pysty kunnolla kasvattamaan ja elättämään.

Ovat köyhiä, syöttävät lapsilleen eineksiä siksi kun ovat köyhiä. Vievät lapset virikehoitoon, muka siksi kun ovat työkkärissä työnhakijoina ja pitää käydä työhaastatteluissa! Lapset eivät saa ikinä olla vanhempiensa kanssa kotona. Tai jos ovatkin, se aika ei ole laadukasta. Ollaan vaan ja möllötetään koska rahaa ei ole koskaan mennä mihinkään.

Tai sitten ovat rikkaita, syöttävät eineksiä kun eivät muka "ehdi" tehdä kunnon ruokaa. Ovat vaan kokoajan töissä ja muka kiireisiä. Lapset ovat koko ajan hoidossa, eivät ikinä saa olla vanhempiensa kanssa kotona. Tai jos ovatkin, ne ajat ovat hyvin lyhyitä. Laatuaika, hah, "laatuhan" ei korvaa määrää! Lapsenhan pitäisi vaan saada yleensäkin oleskella kiireettömästi vanhempiensa seurassa.

Eli, sterilisaatio ihan kaikille niin maailma PELASTUU!

Vierailija
20/21 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki abortin koska sikiöllä oli anankefalia ja muitakin vakavia vammoja.

Äkä nyt viitsi leikkiä noin tyhmää - olihan se leikkiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän