Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan normaalia toimintaa fysioterapeutilta?

Vierailija
22.11.2011 |

Mulla on selässä ongelmia ja menin nyt fyssarille.

Fyssari käski ottaa kaikki vaatteet alusvaatteita lukuunottamatta pois. Tein työtä käskettyä, ja kohta keekoilinkin puolinakuna tän fyssarin taiteltavana. Välillä fyssari makasi mun päällä puolittain kun taivuteli mua eri asentoihin ja välillä mä olin osittain sen jalkojen välissä jne jne..

No ei siinä mitään, syötävän ihana fyssari, että ihan sais makailla vaik enemmänkin mun päällä.

Harmi vaan et mul oli päällä alkkarit jotka on olleet ok ehkä joskus 10 kg sitte ja samoin rintsikat jotka on ehkä kuppikokoa liian isot.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko että sitä kiinnostaa millaiset alusvaatteet sinulla on päällä jos olet kerran ylipainoinen. Eikä muutenkaan.

ylipainoinen. Ihan kovasti urheillessa olen itseni telonut. Olen 166 cm pitkä ja painan piirun verran päälle 50 kg.

Tuskimpa sitä kroppani kiinnostaa.. Mutta eipä tarvi ainakaan mun kohdalla läskejä väännellä.

ap

Vierailija
22/31 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Mä käytän aina aika läpikuultavia ja pitsisiä alusvaatteita. Yleensä fyssarille mennessä (ap:n kuvailu vastaa myös minun saamaani hoitoa) laitan aina astetta tylsemmät ja ns. "järkevämmät" alusvaatteet (ettei esim. vahingossa alushousut siirry sivuun ja paljasta liikaa ja että tissit todellakin pysyvät piilossa kaikkien vääntöjen aikana).

Pari kertaa olen unohtanut päälleni to-del-la paljastavat alusavatteet. Silloin nolotti -minä kun menen fyssarille saamaan apua vaivoihini, en esittelemään (sinänsä kyllä kohtuullisen esittämiskelopista) kroppaani.. Ja kyllä, myös minun fyssarini oli melkoinen namu..

"

Ihanaa, että joku muukin pitää fyssarimiehiä haluttavina - eikä vaan me niiden vaimot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan opettanut mitään tuollaisia juttuja. Tosin kyllä laitan aina ehjät ja hyväkuntoiset alusvaatteet, kun menen fysioterapiaan.

Onneksi olet itse kuitenkin älynnyt.

Kai äitisi silti sentään opetti, ei ole fiksua päästää itseään tilanteeseen, jossa on raskaana ja ei tiedä, kuka on isä? Ja että aina pitää olla voimassa oleva passi. Ja oma pankkitili, jonne muilla ei ole pääsyä. Niin ja aina pitää olla suunnitelma sen varalle, että miten elättää itsensä ja lapsensa, jos miehestä ei syystä tai toisesta olekaan apua asiassa. ;D (Jep, minun äitini antamat varsinaiset erilliset elämänohjeet ovat aina olleet vähän satunnaisia, vaikka hyvän kasvatuksen muuten saimmekin.)

Vierailija
24/31 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tainneet nukkua kun koulutuksessa on puhuttu vaitiolo velvollisuudesta. Tai ammattietiikasta. Toivottavasti osaan karttaa tuollaiset juoruilija ukot!

sekä hoidettavaa sairautta tms.

Se, että mieheni kertoo, kuinka järkyttäviä kainaloita, sääriä, nivusia sekä risoja alusvaatteita hän näkee, ei kuulu vaitiolovelvollisuuden piiriin eikä sillä ole mitään tekemistä ammattietiikan kanssa.

t 12

Vierailija
25/31 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tainneet nukkua kun koulutuksessa on puhuttu vaitiolo velvollisuudesta. Tai ammattietiikasta.

Toivottavasti osaan karttaa tuollaiset juoruilija ukot!

mutta nimiä ei saa eritellä... Kyllähän mun sh tuttuni on sanonut se potilas teki sitä ja sitä.

Vierailija
26/31 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2011 klo 15:01"]

Fysioterapeuttina voin sanoa, että ihan normaalilta vaikuttanut käynti :) Pakkohan sitä on vaatetta ottaa pois, jotta näkee vartalon rakennetta ja "väänneltävä", jotta ongelmakohta löytyisi.. Ja tuskinpa kiinnitti erityisemmin huomiota sun alkkareihin :)

Niin ei edes ne alkkarit olleet pahimmat vaan se helkkarin side joka sieltä paistoi!

t ap

reps

Vierailija
27/31 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, toivottavasti kukaan teistä ei ole erehtynyt haaveilemaan mun poikakaverista.. :) Tosi namuhan se on kyllä, ei siinä mitään. t: Osku

Vierailija
28/31 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2011 klo 15:27"]

Fysioterapeuttina voin sanoa, että ihan normaalilta vaikuttanut käynti :) Pakkohan sitä on vaatetta ottaa pois, jotta näkee vartalon rakennetta ja "väänneltävä", jotta ongelmakohta löytyisi.. Ja tuskinpa kiinnitti erityisemmin huomiota sun alkkareihin :)

Niin ei edes ne alkkarit olleet pahimmat vaan se helkkarin side joka sieltä paistoi!

t ap

siis oikeestikko joku menne rätti housuissa fysioterapeutille???

Ai niin, naisenhan täytyy kuukautisten ajaksi linnoittautua kotiin. 

Vierailija
29/31 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fysioterapeutti on nainen. Minusta olisi piinallista mennä mies- fyssarille. Taidan olla vanhanaikainen ja estynyt.

Vierailija
30/31 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmmitäs sitten jos ei ole alushousuja ollenkaan tai pitkät kalsarit. Siinä sitten joudun olemaan pippeli paljaana. Puuh 

Vierailija
31/31 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun aloin käydä fysioterapiassa kerroin että harrastan pitsipöksyjä ja stringejä, sen jälkeen minulla oli aina pitsit jalassa terapeutti joskus sanoikin et sulla on nyt uudet stringit. Hän oli hyvin myötätuntoinen mun asusteisiin joskus me käytiin pitkät keskustelut mun pitseistä ja sain avoimesti kertoa miltä minusta tuntuu hankkia yleensä tarjoustangosta edullisia eikä siinä ollut mitään hävettävää, joskus sanoinkin et ei taida kaikilla naisasiakkaillakaan olla näin hienoja hepeneitä kun minulla on. Aijemmin kun kävin yksityisellä puolella alussa kysyinkin otetaanko pöksyt pois, fysioterapeutti sanoi että kyllä ne voi ottaa pois elikä siellä kävin että oli vain lyhyt teepaita päällä tämä niitä kertoja kun oli alaselän ja jalkojen hieronta jalat hierottiin molemmin puolin . Kunnallisella puolella pidettiin pitsit jalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä