Lue keskustelun säännöt.
Vauvan pierut on musiikkia korville (ainakin minulle).
Kommentit (3)
meillä vanhin on ekaluokkalainen. Ei ne mitään hurraahuutojakaan enää aiheuta, ja tietysti yritän tapakasvattaa pöräyttelemään vessassa tai ainakin yksityisesti.
Mutta ei siis suuremmin ällötäkään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sitä niin innolla odottaa niitä sulosointuja. Kun tietää, että se helpottaa toisen oloa. =)
Mulla sama, ihan omaa oloakin helpottaa kun tiedän että vauvan masua ei enää kaasu kivistä.... Ihan uskomatonta miten isoja pieruja pienestä vauvasta voi lähteä!
T. 4kk ikäisen äiti