Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuva! Rv 20 ja paino noussut ekasta neuvolasta 6 kiloa! Alkupainosta 9 kg!

Vierailija
22.11.2011 |

Olen kyllä syönyt paljon ja BMI alussa 22. Tää on mun toinen raskaus ja silloin painoa kertyi tasaisesti yht. 13 kiloa.

Rv 20 mennessä oli näköjään viimeksi tullut n. 4 kiloa. Olen kauhuissani, sillä lähtöpaino oli nyt n. 4 kiloa suurempi kuin viimeksi. Ja joo, olen aina ollut tarkka painostani, sillä olen joskus laihduttanut 10 kiloa ja se oli ihan tuskaa!! Se on niin hankalaa ja aikaavievää, ettei minusta ole siihen kahden pienen lapsen äitinä, varsinkaan valvottavan vauvan! Eikä imetys vie minulta kiloja pois, sillä mulla on silloin kova nälkä eikä maitoa tahdo muutenkaan tulla..

Loppuraskaudessa jos kaikki menisi kuten viimeksi, mulle ehtisi siis vielä tulla n. 9 kiloa! Ja silloin kokonaisnousu olisi miltei 18 kg! Aivan liikaa. Tuostahan jää kättelyssä melkeen se 10 kiloa taas pudotettavaa! APUAAAAA!

Mitä voin tehdä? Omat kokemuksenne? Paljonko loppuraskaudessa teille kertynyt jos alussa olisikin painonnnousu olut maltillista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ruokaa. Elän syödäkseni.. ja nää kilot on pääasiassa tulleet normaalilla ruualla. Syön kaksi lämmintä ateriaa päivässä, vähintään. Leivistä en niin välit enkä muista välipaloista, kunhan maha täyttyy KUNNON ruualla. Vinkkejä?

ap

Vierailija
2/5 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli 6+2 on varmaankin kyllä turvotusta? Miten voi muka parissa viikossa nousta 3 kiloa? Tai kai se mahdollista on?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veri, lapsivesi jne painaa. ja nestettä on elimistössä paljon enemmän.

jos et ahmi ja paino nousee se on ok. kyllä se lähtee sitten synnytyksen jälkeen, jokainen raskaus on erilainen.

mutta jos ahmit ja ahmit, sitten se on eri asia.

Vierailija
4/5 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa minulle tuli 20kg ja hyvin lähti pois. Sairaalaan jäi se 10kg. Loput 10kg lähti 6kk aikana.

Tokassa raskaudessa tuli saman verran ja vauva on vasta 1,5kk ja painosta on lähtenyt jo 13kg. Nälkä on kova ja syön paljon. Mutta niin vaan ne kilot lähtee ihan ulkoilemalla.

Vierailija
5/5 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko paljon turvotusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi