Haiseeko jo nelikuukautisen vauvan kakka?
Siis haiseeko se ns. ihmispaskalta? Pidin eilen sylissä neljän kuukauden ikäistä vauvaa ja kun hän sylissäni ollessa kakki, haisi se ihan... paskalta. Ei siis maitokakalta, joka sekään nyt ei ruusulta tuoksu. Lapsi ei saa vielä kiinteitä vaan on täysimetyksellä.
Kommentit (8)
Kyllä se alkaa haista kun syö kiinteitä
kokonaan, huomasit, että kyseinen vauva ei vielä syö kiinteitä.
Ap
Tosin vastiketta saa mutta ei kuitenkaan kiinteita viela :)
vauvan kakka ja pierut on aina haissut. Varsinkin muutaman kuukauden iässä. Alkaisikohan suolisto toimimaan uudella tavalla?
Kylla meilla ainakin haisee :) Tosin vastiketta saa mutta ei kuitenkaan kiinteita viela :)
Mä kysyin asiaa äidiltäni, joka sanoi, ettei hänen mielestään pitäisi vielä haista, ennen kuin saa kiinteitä, mutta kyllä tuo selvästi mun nenään lemahteli. Mun vauva on kahden kuukauden ikäinen, ja siitä, kun viimeksi olen hoitanut 4 kk:n ikäistä vauvaa on niin kauan, etten muista.
Voi ei, meidän pitää varmaan hommata joku kannellinen astia kestovaipoille. Tuon maitokakan hajun nyt vielä jotenkin sietää.
Ap
vauvan kakka ja pierut on aina haissut. Varsinkin muutaman kuukauden iässä. Alkaisikohan suolisto toimimaan uudella tavalla?
sanotaan, että kolmen kk:n iässä alkaa yleensä suoliston kehittymättömyydestä johtuvat vatsavaivat helpottaa, joten eiköhän asia ole niin.
Kyllä meidänkin vauvan kakka ja pierut HAISEE (enimmäkseen semmoiselle... käyneelle), mutta ei paskalle. Vielä ;)
Ap
meidän vauvan kakka oli ainakin ihan hirveää kuraa silloin kun ei vielä syönyt kiinteitä.. siis se haju oli aivan järkyttävä. en ole koskaan haistanut mitään niin kamalaa. kun aloitettiin kiinteät niin kakka normalisoitui ja haju on.. no normaali siedettävä kakan haju..
meidän vauvan kakka oli ainakin ihan hirveää kuraa silloin kun ei vielä syönyt kiinteitä.. siis se haju oli aivan järkyttävä. en ole koskaan haistanut mitään niin kamalaa. kun aloitettiin kiinteät niin kakka normalisoitui ja haju on.. no normaali siedettävä kakan haju..
Ei meidänkään vauvan kakka mitenkään ihanaiselta tuoksu, mutta se haju on tosi mieto. Kertakäyttövaipassa haisee tietenkin enemmän, mutta mieto se on niissäkin.
Ap
kun syö kiinteitä