Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollain tyttö-/poikasyke pitänyt paikkansa?

Vierailija
22.11.2011 |

Sanotaan, että pojalla on matalampi, n. 140 ja tytöllä korkea. Vai ovatko samanlaista huuhaata kuin mahan muoto ja sormustestit?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahan muoto piti myös. Sormustestin tulosta en muista ;) Uskon kyllä, että tuolla mahan muodolla ja sykkeellä on totuuspohjaakin, mutta tietenkään kaikkien kohdalla ne eivät pidä paikkaansa.

Vierailija
2/14 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syke eikä mahan muoto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuloksena kaksi tyttöä

Vierailija
4/14 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolantäti sanoi, että "näillä viikoilla en lupaisi vielä mitään" - sitten kun oli nähty ultrassa, että tyttö on, uskalsi neuvolantätikin myöntää, että "155, hyvä tytön syke". Mutta se voi silti olla huuhaata. On mulle aikoinaan sormuksellakin ennustettu kaksi tyttöä, että sitä toista odotellessa..

Vierailija
5/14 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme tyttöä, joista kahdella oli tyttösyke ja yhdellä poikasyke. Maha oli kaikista poikamaha. :)

Vierailija
6/14 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ihan sillä miten virkeä sikiö on tutkimustilanteessa.

Meillä on ollut kerran lapsen syke 700 ja laski 500. Jos ei olisi laskenut niin olisi syytä huoleen, oleellista on että sykkeessä on vaihteluja.

Meillä on ollut tytöillä ja pojilla samaa sykettä. Ja sykkeet vaihdellu otoksissa.

Vierailija
7/14 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mahan muoto eikä sykkeet. Näiden perusteella ennusteltiin poikaa terkkareita myöten (maha kasvoi eteenpäin niin että takaa ei edes huomannut että olisin raskaana, vauvan syke n. 142 luokkaa).

Tyttö tuli:)

Vierailija
8/14 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ollut mitään tilastollisesti havaittavaa eroa tyttö- ja poikasikiöiden sykkeessä.

Siitä huolimatta kuvittelen itsekin näkeväni eroa... jos ihan viimeisillä viikoilla perussyke on 150-160 pinnassa niin veikkaan tyttöä ja kun vasta sitten kysyn, niin tyttöhän se on ollut (olen neuvolantäti ammatiltani). Ei kuitenkaan niin päin, että jos syke on matala, se olisi ollut useasti poika.

Vierailija
9/14 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 poikaa, joista osalla on yleensä ollut matala syke 130-140 ja osalla huidellut 170. Riippuu ihan siitä nukkuuko sikiö vai touhuaako jotakin.

Vierailija
10/14 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti paikkansa molemmat, syke ja mahan muoto. POika tuli. Arvelin nlassa terkkarille, että varmaan on poika tulossa, ja hän sanoi, että sykkeen puolesta todennäköistä.

Vierailija
11/14 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sykkeen ja mahan perusteella th/klö ennusti tyttöä, molemmilla kerroilla tuli poika

Vierailija
12/14 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa on ollut "poikamaha", takaa ei olisi arvannut mahaa olevankaan. Liittyy varmaan selän ja lantion malliin, olen notkoselkäinen.

Vierailija
13/14 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

legendat vieläkin elävät.. Kummastakin on tehty tutkimuksia ettei vaikuta sukupuoleen. Ja joku vielä tosissaan näihin uskoo..

Vierailija
14/14 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi poikaa ja yksi tyttö. Pojilla syke n. 130 ja tytöllä n.150. Mahan muodotkin on pitäneet paikkansa. Toisesta pojasta toivoin raskausaikana tyttöä, mutta heti kun kuulin ne isot sydänäänet ja syke 130, niin olin jo varma, että poika.

Nimenomaan äänten voimakkuudella on merkitystä. Pojilla "poukuti poukuti" ja tytöllä "viuh viuh" :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän