Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haa, lapsilisät vaarassa pankkilakon takia.

Vierailija
22.11.2011 |

Kuinka monen talouteen vaikuttaa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valinta on päästää taloutensa tuohon tilaan, että on riippuvainen sosiaalietuuksista.

Vierailija
2/25 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minulla kuin miehellänikin. Kyllähän se harmittaa jos rahat eivät tule tilille kuten kuuluu lakkoilevien paskojen takia. Taloutemme ei kaadu palkkojen tai lapsilisien maksun myöhästymiseen mutta ottaa silti päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valinta on päästää taloutensa tuohon tilaan, että on riippuvainen sosiaalietuuksista.

Vierailija
4/25 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina on myös miehen tilipäivä ja yhteensä meillä on rahaa ehkä kymppi. Ollaan kyl todella kusessa jos kumpikaan ei saa rahojaan.

Vierailija
5/25 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen on ihan omaa syyttään yhteiskunnallisesti eriarvoinen, lomautukset ja työttömyys, koskee vain niitä vähälahjaisia ihmisiä, joille nykyaikainen työelämä on liian haastavaa, heikko mielenterveys ja syöpään sairastuminenkin on ihan tietoinen valinta. Asuntojen raju hintojen ja vuokrien nousukin on ihan omaa heikkouttaa, johtanut sosiaalietu riippuvuuteen.

Vierailija
6/25 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää enemmän töitä tai vaihtakaa alaa. Myös se, mihin rahat käyttää, on täysin oma valinta.

Vierailija
7/25 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää nyt uskoko kaikkia provoja mitä tulee.

Vierailija
8/25 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/211111115621ML?OpenDocument

ei tuollaista suurta maksuerää haluta kämmätä

Vierailija
9/25 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitovapaalla ja tili näyttää melko tyhjältä. Mieheltä toki saan rahaa mutta en jaksa/halua jatkuvasti hänen tiliään käyttämään. Noh, oikeesti tarkoitus olisi lähteä perjantaina ostamaan lapsille joulujuhla kamppeita... Ruokaan kyllä rahat otan mieheltä.

Vierailija
10/25 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/25 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempainpäiväraha pitäisi tulla 23.11, tuleekohan se nyt? jos ei niin sitten täälläkin ollaan kusessa ja huolella

Vierailija
12/25 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tiedän että meidän teiniä kyrsii jos ei saa osuuttaan. Hän saa lapsilisän itselleen käyttöön.

Vierailija
13/25 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitovapaalla ja tili näyttää melko tyhjältä. Mieheltä toki saan rahaa mutta en jaksa/halua jatkuvasti hänen tiliään käyttämään. Noh, oikeesti tarkoitus olisi lähteä perjantaina ostamaan lapsille joulujuhla kamppeita... Ruokaan kyllä rahat otan mieheltä.

Onko lapset teidän yhteisiä? Meillä ainakin mun rahat on mun rahat ja miehenkin rahat on mun rahat ja molempien palkat mun tilillä.

Vierailija
14/25 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin lauantaina ostamassa kaikille lapsille talvivaatteet kenkineen, joten rahat niin tiukassa. Mies lomautettuna, niin ei paljon naurattaisi jos rahat jäisi tulematta. No, onneksi tosiaan kaapissa on tuota näkkäriä.

Vierailija
15/25 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän. Rahat menee muutenkin säästöön niin ei haittaa vaikka tulee viiveellä =D

Vierailija
16/25 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä 8 euroa... :(((

Vierailija
17/25 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rahat ihan finaalissa, koska meillä oli lakko. Oon kyllä tosi tiukilla, jos lapsilisät ei tule ajoissa. :(

Vierailija
18/25 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tilillä 16 egee... Palkkapäivään on vielä pitkästi aikaa...

Eikä uskois, että olen keskituloinen kahden yh...?

Vierailija
19/25 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiliseltä tuli joku maakunta juttu ja siinä mainittiin :(

Vierailija
20/25 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehen palkkakin jää tulematta samana päivänä niin sitten kyllä vaikuttaa, lapsilisä kun tulee minun tililleni.

Oma palkka tulee viimeinen päivä ja jos sekin jää tulematta niin kai sitten vain kitkutetaan Visaa.

Eli katastrofia ei tule mutta haittaa kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi