Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet tullut raskaaksi imetyksen aikana ja

Vierailija
22.11.2011 |

kuukautisesi eivät ole vielä olleet säännölliset. Mistä olet tiennyt olevasi raskaana? Tai missä vaiheessa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin tietää! Välillä oon kokeillut alamahaa josko siellä se kova pallukka (kohtu) ois mut en oo ihan varma, vähän on tuota yleistä hyvää siinä ympärillä niin ei osaa varmaksi sanoa :)

Mulla on muutenkin kaks odotusta olleet täysin oireettomia. Neidit nyt 2v2kk ja 6kk.

Vierailija
2/16 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kesto sitten varmistuu ultralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sitten olikin plussa. Tuolloin viikot n 4, kesto tarkastettiin ultralla.

Ei mitään oireita ennen testiä.

Vierailija
4/16 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väsytti niin pirusti. Ekassa ultrassa olikin viikkoja jo 17... Ikäeroa muksuille tuli 1v3kk

Vierailija
5/16 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva ei huolinut rintaa ja kolmannet kuukautiset eivät tulleetkaan. Ekat siis 4vko synnytyksestä, tokat 8vko synnytyksestä. Lisäksi muita raskausoireita, tunnistan ne mm. silmien kimalluksesta.

Vierailija
6/16 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäkkiä että kaikki itkettää, telkkariohjelmat ja mainokset :)

Vierailija
7/16 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä on saanut epäilemään raskautta, jos ei ole oireita tms.

Meillä on satunnaisesti ollut seksiä ilman ehkäisyä, mutta ei sisäänlaukeamista. Vauva on puoli vuotta, eikä uusi lapsi mikään katastrofi olisi.

Vierailija
8/16 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo "keuhkoputken tulehdus" -olo ollut raskausoire. Se oli sekä nelosen että vitosen kohdalla.

Vierailija
9/16 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi muuten tietää, tietenkään.

Vierailija
10/16 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tietysti raskaustestistä.

Vierailija
11/16 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin siis epäilemään ihan vain siitä kun mies sanoi näin "olet alkanut hehkumaan, oletko raskaana?".

Mitään oireita ei ole, mutta ei minulla ole ollut edellisessäkään raskaudessa.

ap

Vierailija
12/16 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kuukautiset kerkesi tulla säännöllisesti kaksi kertaa vaikka imetin...ja kun kolmansia kuukautisia ei kuulunut niin testejä aloin tekemään... eipä siitä sitten kauan mennyt että alkoi järkyttävä pahoinvointiki.

Vierailija
13/16 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInullakinmies on huomannut "hehkeyden" ja similen kimaltamisen tosi varhain Hormonivaikutusta.

Vierailija
14/16 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ehtinyt kuukautiset alkaa, ennen kuin tulin uudestaan (toivotusti) raskaaksi. Imetin vielä 13-kuukautista lasta, joka oli hiljattain alkanut siirtyä enemmän tavismaitoon. Tunsin kuukautiskipuja ja ajattelin, että nyt ne sitten alkaa taas. Mitään ei kuitenkaan kuulunut, ja muutaman päivän jälkeen tein testin, joka näytti plussaa. Neuvola lähetti ultraan, kun raskauden kestosta ei ollut tietoa. Pieni sydän siellä sykki. Niin kuin oli arvaillut, alussa oltiin vielä eli rv 7.

Vierailija
15/16 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit menkat kerkes tulla. Ei ollu vielä edes kuukautisten aika mut rupesin epäilemään että josko raskaana olen. Oireina kainalokarvojen nopea kasvu :D :D joka itseänikin huvittaa.. Ne vähäisetki kainalokarvat kasvo sairasta kyytiä. Sit toinen oire oli tämä koko raskauden kestävä viheliäinen hiivatulehdus!! Näimpä päätin tehdä testin ja positiivinen oli! :) Ja nyt rv 40+3

Vierailija
16/16 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ehtinyt kuukautiset alkaa, ennen kuin tulin uudestaan (toivotusti) raskaaksi. Imetin vielä 13-kuukautista lasta, joka oli hiljattain alkanut siirtyä enemmän tavismaitoon. Tunsin kuukautiskipuja ja ajattelin, että nyt ne sitten alkaa taas. Mitään ei kuitenkaan kuulunut, ja muutaman päivän jälkeen tein testin, joka näytti plussaa. Neuvola lähetti ultraan, kun raskauden kestosta ei ollut tietoa. Pieni sydän siellä sykki. Niin kuin oli arvaillut, alussa oltiin vielä eli rv 7.

on ollut tuollaisia tuntemuksia pitkin matkaa imettäessä ilman raskauttakin. Monta kertaa olen ollut ihan varma, että no NYT ne sitten alkoivat, kun on niin voimakas kuukautisolo lähinnä alakerrassa, mutta eipä vaan ole vuotoa tullut millään kertaa. Raskaana jos olisin, niin olisi jo aika iso vatsakin, joten tuskin olen sitä ollut. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi