Lounastin perheessä, jossa kaikki ovat ylipainoisia.
Varsinkin äiti on aina valittelemassa, kuinka he yrittävät tehdä kaiken oikein, eivätkä ymmärrä miksi paino ei laske.
No, meillä kaikki ovat normaalipainoisia, haluatko kuulla minkä huomasin heidän ruokapöydässään olevan täysin pielessä? Arvailuja?
Kommentit (46)
t. hoikka karppi
Tai sitten paljon tosi rasvaisia juttuja.
Käsittämätöntä paskaa lappaa kylässä ruoat naamaan ja juosta sitten kotiin koneelle haukkumaan aihe vapaalle ystäviään.
etta tuollainen ruokamaara tarjottiin lounaalla. Meilla se olisi ollut paivallineen. Lounas on keittoa tai voileipa.
Eika se salaattikaan aina ole niin hyva kuin kuvitellaan. Salaatinlehdissa on hyvin vahan mitaan ravintoarvoa ja useimmiten maku saadaan rasvaisesta kastikkeesta.
On teillä kyllä aikamoinen haitari noiden perunoiden kanssa.
"Kaikki syö 1 perunan"
"Poika saattaa syödä 8 perunaa"
lounastanut perheessä, jossa kaikki ovat ylipainoisia.
Ruokapöydässä ei mikään ollut pielessä, mutta ruoka oli todella hyvää. Parempaa kuin ns. hyvissä ravintoloissa.
Kaikki perheenjäsenet, myös lapset, harrastavat ruoanlaittoa ja ovat siinä todella hyviä.
Ei mikään ihme, että syövät liikaa.
Käsittämätöntä paskaa lappaa kylässä ruoat naamaan ja juosta sitten kotiin koneelle haukkumaan aihe vapaalle ystäviään.
etta tuollainen ruokamaara tarjottiin lounaalla. Meilla se olisi ollut paivallineen. Lounas on keittoa tai voileipa.
Eika se salaattikaan aina ole niin hyva kuin kuvitellaan. Salaatinlehdissa on hyvin vahan mitaan ravintoarvoa ja useimmiten maku saadaan rasvaisesta kastikkeesta.
Toivottavasti ap ymmärrät edes hävetä tätä aloitustasi. Kummasti se ruoka taisi maistua, kun niin ähkyyn itsesi vedit. Todella noloa!
ylipainoa. Lapsia on neljä, joista yksi alipainoinen (tutkittu, ei sairas), yks myös koulussa painotarkkailussa liian vähäisen painon vuoksi ja kaksi normaalipainoista lasta.
meidän perheen lounaiden, aamupalojen tms seurannalla, et syytä mun ylipainolle löytäis. Mä oon kaappisyöppö, syön aterioiden välillä ja illalla salaa. Mulla on jätskiäkin kaapissa lautasella, suklaita piilossa ym.
ja tietty en näitä syö silloin, kun meillä vieraita.