Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vesipuisto Serena

Vierailija
21.11.2011 |

Millainen paikka Serena on näin syksyllä ja talvella. Isän olisi tarkoitus mennä 6 ja 9-v poikien kanssa sinne koko päiväksi.

Liput ovat 32 euroa. Millaiset ovat all inclusive ruuat? Entä onko palvelu nopeaa? Kiitoksia mielipiteistä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit kusee ja paskoo ympäriinsä, muuten hieno paikka ja halpa.

Vierailija
2/5 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäliput ja viihdyttiin viime kesänä,n 50 krt.

Ruoka on ns perusmätyöä, nälkä menee pois, ei mitään gourmeeta mutta tuskin kukaan sellaista kuvitteleekaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun mä olen ollut siellä niin ei ne Venäläiset ole mulle töykeitä olleet, eikä niitä siellä hirveästi ole näkynyt. Ihan samaa sanottiin Thaimaan Pattaya Parkista ja näin siellä tasan yhden Venäläisen perheen :)

Suihku yms. tilat olis ehkä remppaa vailla kun ovat jo vanhoja mutta mä olen aina tykännyt olla siellä muuten. Ruoka ei ole gourmeeta mutta perus hamppareilla lähtee lasten nälkä ja tykkäävätkin vielä :)

Vierailija
4/5 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä tarkoittaa all inclusive-ruoka. Mitä tarkoitat nopealla palvelulla?

Vierailija
5/5 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä odotatte, mutta se pukuhuoneisto on pahasti suihkuineen rempan tarpeessa. Sain sieltä myös elämäni ainoan jalkasienen. Varaudu, että jo aamusta tulaa bussilasteittain venäläisiä, jotka omistavat paikan, ah niin, töykeään sävyyn usein.

Tuo pakkoruoka lipun kanssa on turhake. Ruoka ei ole hääviä. Altaiden kunto ja valvonta samoin aika surkea. Jos se olisi kunnossa ja homma pelaisi niin antaisin arvosanan 10, olisi suomen upein. Nyt se on tasoltaan tuskin edes 7-.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä