Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yh- ystävä ei soittele koskaan, missä vika?

Vierailija
04.10.2011 |

sillä on tosi vilkas, kamala lapsi. kun yritän soittaa se ei juuri koskaan vastaa, eikä ehdi soittaa.

hoitaa lasta ja opiskelee.

luulen että lapsi estää miehenkin läsnäolon, jos hänellä välillä sellainen olisi ollut. Lapsen isä joku hulttio. Lapsi luulee olevansa mies talossa. jos tulee vieraaksi niin huutaa ja meuhkaa, eikä äiti saa aisoihin.

ärsyttää kun miehet ei pidä huolta lapsistaan ja perheestään niin tulee tuollasia häiriköitä.

ja jotkut vielä jaksaa väittää että on yhtä ok olla ilman isää.

No ei prkle ole. Kamalaa katsoa. Milloin hän saa elämänsä takaisin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yh-äiti kaverina, tai pitäiskö sanoa ex-kaverina. Isä oli kuvioissa, kunnes muksu täytti 2,5v ja nyt lapsi on 6v. Äidillä on sisaruksia ja oma äiti lähellä, jotka tarvittaessa voivat lasta hoitaa. Isä ei vältt. pidä vknloppu-tapaamisista kiinni mut silloin kun pitää, niin äiti ei tee mitään! Ei lähde kavereiden kanssa minnekään tms.

Kesällä hän vapaina viikonloppuina ruikutti FB:ssä, että koko kesäloma on mennyt ihan pieleen, että hän ei ole koko kesänä edes saunaan päässyt. Yksi kavereista ehdotti, että tule heille saunomaan vaikka koko viikonlopuksi tai täksi illaksi, heillä on vierashuone omaan käyttöön. (Asuvat siis Hgin ympäristökunnassa). Eipä kelvannut, oli tekosyitä. Itse oon ehdottanut pariinkin kertaan kahveja tai terassille menoa, eipä onnistu, vaik lapsi olis hoidossa ja valittelisi itse omaa tylsyyttään. Oon myös pyytänyt meille syömään, kun mies ja muksu oli poissa ja hänellä lapsi hoidossa - ei tullut.

Jotenkin tuntuu se yh-äitiys lannistavan koko tämän ihmisen..

Vierailija
2/3 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on pieni lapsi/-et voi se elämä olla aika hektistä ja kiireistä. Se, että huolehtii yksin lapsesta voi joiltakin viedä mehut täysin. Muistan itsekin, kun olin yh, niin halusin hoitaa kaikki asiat mallikkaasti ettei vaan kukaan pääse haukkumaan, niitä haukkujia kun oli miehen suku täynnä.

Sitten kun sai sen vapaan, niin halusi olla vain niiden ihmisten kanssa, jotka ovat siinä elämässä muutenkin mukana eli lähimmät ystävät. Lähisuku tuli muutenkin mukana. Aina ei voimat riitä huomioimaan kaikkia vaikka halua olisikin. Tämän varmasti ymmärtää jokainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halveksit kaikkea mitä hän ja hänen lapsensa edustavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi