Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole nähnyt koskaan korkeasti koulutetulla naisella rakennekynsiä,

Vierailija
21.11.2011 |

hiustenpidennyksiä, lävistyksiä (paitsi korvikset) tatuointeja ja tuskin silikonejakaan. Elän luulossa, ettei heillä yleensä edellä mainittuja olekaan. Kumotkaa luuloni, jos olen aivan väärässä.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korkeaksi koulutukseksi riittää maisterin tutkinto, niin kyllä hyvin laitetut kynnet ja siistit ripsenpidennykset ovat meillä päin (pikkuinen maalaiskaupunki ison kaupungin kupeessa, ei pk-seutua) jo ihan arkipäivää. Isossa työyhteisössäni suurin osa työkavereista siis on akateemisia, useampia tuplamaistereita löytyy ja lisäksi muutama tohtori.

Eipä se heillä katso koulutusta, että pitää itsestään huolta, enkä siis luonnollisestikaan tarkoita mitään Tuksu-lookia.

Itse en enää kuvittelekaan itseäni ilman ripsienpidennyksiä, sillä omat ripseni ovat aivan mitättömät, ja näillä elegantisti laitetuilla (ei mitään ylipitkiä ripsimattoja ja koristekiviä) ripsillä minulla ensimmäistä kertaa elämässäni on selkeät silmät päässäni! :-) Veikkaan, etteivät monet näitä "tekoripsiksi" edes erota, mutta itselleni näillä on todella suuri merkitys.

Ihailen myös kauniita kynsiä, joita esim. meillä työpaikalla näkee, ja ovat kyllä hyvän näköiset vaikka niissä vähän glitteriä tai muuta koristusta olisikin. Yhtenevä tekijä on kuitenkin suht siisti muoto ja pituus, stiletit olen livenä nähnyt vain yhdellä ystävälläni kokeilussa, akateeminen hänkin. Olivat hurjat kyllä!

Tiedän varmaksi vain yhden naisen jolla silikonirinnat, hän on KTM. Tatuointeja en edes ala luettelemaan, ovat ihan peruskauraa jo kuten osa onkin maininnut. Itselläni ei ole - vielä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla