En ole nähnyt koskaan korkeasti koulutetulla naisella rakennekynsiä,
hiustenpidennyksiä, lävistyksiä (paitsi korvikset) tatuointeja ja tuskin silikonejakaan. Elän luulossa, ettei heillä yleensä edellä mainittuja olekaan. Kumotkaa luuloni, jos olen aivan väärässä.
Kommentit (61)
moisia tehosteita - mutta eipä se pena niistä hullaantuisi - normaalit miehet kyllä tuntuvat pitävän hyvin hoidetuista rakenneynsistä ja niiden "hellastä" kosketuksesta sielllä sun täällä !
Ite oon vain maisteri, eikä ole mullakaan - eikä tule. On vaan niin vieras koko ajatus jostain tekolisuttimista, evvk.
Tämä ei silti tarkoita, että minä ja tohtoriystäväni oltaisiin jotain metsäläisiä, ehei, mutta tyylilajeja kun on niin monia.
Filosofian maisteri olen koulutukseltani. Kädet kertovat sen, etten tee kovin fyysistä työtä, kun kynnet pysyvät hyvänä muutenkin. Jos omat kynnet olisivat nysät, en maksaisi paksuista koppuroista.
Itse olen korkeakouluni käynyt ja saanut siitä tulokseksi filosofian maisterin tutkinnon. Omaan kaksi tatuointia (nilkassa yksi, alaselässä toinen) sekä aiemmin myös usean vuoden ajan pidin rakennekynsiä. Nyt kynnet on "tauolla" mutta tarkoitus laittaa ne takaisin hoitovapaan päätyttyä. Ja kyllä mulla oli kynsissä glitteriä ja vaikka mitä, mutta kynnet oli taidolla tehdyt (tekijöissä on oikeasti huimat erot) ja tyylikkäät. Ainakin mun mielestäni ja mun kynnethän ne onkin ;-)
Minulla ei ole mitään ap:n luettelemista asioista. Rakennekynsiä ja hiustenpidennyksiä pidän mauttomuuden huippuna ja vakiovarusteina kassaneideillä. Siihen kun vielä lisätään paksut nakkisormet koristeltuna lukuisilla sormuksilla, niin oksennus tulee.
Kauniisti lakatut omat kynnet olisivat ihanat, mutta paljon kirjoittavalle sen verran epäkäytännölliset, että pidän kynsiäni mahdollisimman lyhyinä. Huolehdin käsistäni kosteuttamalla ja pitämällä kynsinauhat siistinä.
Tatuointeja en halua siksi, että seitsenkymppinen tatuoitu mummeli ei miellytä esteettistä silmääni.
ja hän on asianajaja ammatiltaan. Toinen ystäväni lääkäri omistaa rakennekynnet. Minulla on ollut rakennekynnet, hiustenpidennys, napalävistys ja silikoneistakin haaveillut olen (en tosin ikinä niitä hanki) ja korkeakoulutettu olen. Mutta yksi mitä en ole kenelläkään korkeakoulutetulla naisella nähnyt ovat tatuoinnit. Eli se on varmaankin aika harvinaista.
ja hän on asianajaja ammatiltaan. Toinen ystäväni lääkäri omistaa rakennekynnet. Minulla on ollut rakennekynnet, hiustenpidennys, napalävistys ja silikoneistakin haaveillut olen (en tosin ikinä niitä hanki) ja korkeakoulutettu olen. Mutta yksi mitä en ole kenelläkään korkeakoulutetulla naisella nähnyt ovat tatuoinnit. Eli se on varmaankin aika harvinaista.
Tunnen tosin paljon humanisteja, joille rakennekynnet ovat kauhistus, mutta 90-luvulla oli lävistyksiä ja joku kiva tribaali-kuvio joka toisella.
Jos koko muu suku on täynnä tatuoituja, lävistettyjä, hiusjatkeisia ja rakennekyntisiä, niin ei muutaman yliopisto- tai korkeakouluvuoden aikana ehdi välttämättä ajatusmaailma muuttua.
Tuttuni muistaa aina kertoa, kuinka hän tekee töitä ja seurustelee lähinnä korkeakoulutettujen kanssa. Häneltä unohtuu kummasti se, että hänen vanhempansa olivat liukuhihnatöissä teurastamolla ja ainoa sisar on lähihoitaja.
rakennekynet yo-tutkinnosta huolimatta. En kyllä itse ottaisi, koska ne tuntuvat hirmun epäluonnollisilta ja epäkäteviltä. Itselläni oli kyllä napalävistys yo-tutkinnosta huolimatta. Kun tulin raskaaksi, se piti ottaa pois.
Minulla on tällaisen tyyliset lyhyet: http://images04.olx.fi/ui/11/81/71/1295259820_157848071_2-Rakennekynnet…
Olen KTM ja lukemassa KTT:ksi.
Silikoneja löytyy akateemisista vaikka kuinka monelta mutta nekin ovat yleensä hillityt.
Työkaverit ovat kaikki akateemisia. Suurimmalla osalla alle 40-vuotiaista on tatuointi, rakennekynsiä ei kellään. Tatuoinneista en tietäisi mitään, ellen olisi osallistunut saunailtoihin ym.
ole FB-kavereina parikymppisiä yliopisto-opiskelijoita? Mulla on ja voin kertoa, että tatuointeja on ja niitä otetaan lisää. Suomessa muistaakseni joka kolmannella naisella on tatuointi eli ne ovat todellakin hyvin yleisiä, eivät mitään merimiesten juttuja enää.
Tatuoinneista en tietäisi mitään, ellen olisi osallistunut saunailtoihin ym.
Monesti yllättyy kun näkee tatuoinnin sellaisella, jolla sitä ei ole nähnyt työpäivän aikana. Tatuointeja kun ei aina tarvi ottaa näkyville paikoille. Monien tatskat näkyvät vasta siellä saunailloissa.
Lävistys taas taitaa olla ikäjuttu. Olen itse 40+ ja kaverini myös, eikä lävistyksiä ole edes niillä, joilla on tatskoja.
ole FB-kavereina parikymppisiä yliopisto-opiskelijoita? Mulla on ja voin kertoa, että tatuointeja on ja niitä otetaan lisää. Suomessa muistaakseni joka kolmannella naisella on tatuointi eli ne ovat todellakin hyvin yleisiä, eivät mitään merimiesten juttuja enää.
Näin on. Parikymppinen opiskelijatyttäreni on ylpeä siitä, ettei hänellä ole tatskaa, eikä tulekaan, koska hänestä onkin tosi mageeta, kun EI ole sitä, koska suunnilleen kaikilla muilla on.
Vai ihanko menee lekkeriksi koko ketju?
enkä amk, enkä edes amis, mutta en silti ikinä ottaisi tatuointia, enkä mitään näitä tässä ketjussa mainittuja bodylisukkeita.
Mistä sinä aloittaja näet tai tiedät kaikkien tuntemiesi tai kohtaamiesi rakennekynsien omaavien tai luomukynsien omaavien koulutustaustat? Kuinka monta naista on kuulunut tähän empiiriseen tutkimukseesi? Ja oletko haastatellut yhtä monta ja tasapuolisesti eri aloilta?
Minä työskentelen koulutusalalla. En ole opettaja, vaan toimin esimiestehtävissä ja koulutustaustaltani olen maisteri. Valmistelen väitöskirjaani. Olen työni puitteissa tutustunut useampaankin naiseen, joilla varmuudella tiedän olevan korkeakoulututkinto. He toimivat myös samantasoisissa tehtävissä kuin minäkin.
Minulla on ollut jo ainakin kahden vuoden ajan rakennekynnet.Hulvattomasti vaihtelen ja valitsen ei värejä ja glitteriä kuukausittain. Sen hetkisen mielialan mukaan.Minulle ei ole tullut mieleenkään, että siinä olisi jotakin sopimatonta suhteessa asemaani tai koulutustaustaani. Tai, että olisin työssäni siksi epäuskottava. Toinen epäaitous itsessäni ovat hiusteni väri.
Tosin työskentelen luovalla alalla, missä ei katsota pitkään vaikka johtajatason tohtorismies tulisi kokoukseen Alkon muovipussi kassinaan.
Kylläpä on mielikuviin kangistunutta porukkaa täällä. Te olette juuri niitä, jotka tuijotatte vain ulkonaista olemusta. Jos se on "kunnossa" ja ns. normi-sellainen, niin kaikki ihmisessä ok ja vakuuttava on. Kunnon lääkäri, kunnon lakimies. Ei vale-sellainen. Sitten, kun tälläinen henkilö paljastuukin kellarissa vuosikausia lapsia pitäneeksi pedofiiliksi, niin ihmettelette: "No ei voi mitenkään uskoa, niin hyväkäytöksisen oloinen mies ja aina ystävällinen naapuri oli. Niin kivasti aina suhtautui lapsiin...".
Hohhoijakkaa...nyt provosoiduin kun provosoitiin.
No en kyllä kirjoittanut tuota, miksi sanot itseäsi ap:ksi. Ja toki lääkäri on korkeasti koulutettu.