Mikähän pöpö tämä nyt sitten on, kurkkukipu aika helvetin paha :(((
Eilen alkoi, aamulla vedin Ibumaxia naamaan ja töihin, nyt tuntuu että kipu vain pahentunut.
Tuossa 1,5kk sitten viimeksi olin flunssassa ja pari vkoa sitä ennen keuhkokuume-epäilyssä.
Pitäsköhän vetästä tuo antibioottisatsi tuolta lääkekaapista ihan ilman lääkärikäyntiä...
Voisin ottaa nuijanukutuksen, vihaan kurkkukipua yli kaiken, olo on niiiin paska.
Kommentit (7)
Se nyt on vaan niin että a) antibiootit siihen ei tepsi ja b) se pitää vain potea loppuun asti.
Mulla kurkku ollut kipeä 2 viikkoa, valillä oli jo parempi ja viime yönä oli taas niin kipeä, etten saanut nukuttua. Menis jo pois!
Siitä on n.3v ja se oli maanpäällinen HELVETTI!
Tohtori iski kouraan reseptin lääkkeille jotka kuulema vahvimmasta päästä mitä voi saada, en ollut muutamaan päivään niellyt kuin mietoja nesteitä ravinnoksi ja nekin itkun kanssa tippa kerrallaan.
ap
Kesällä oli niin paha kipu, että veikkasin jo angiinaksi. Pikatestistä selvisi, että ihan turhaan.
Nieleminen sattui niin paljon, ettei tehnyt mieli juoda mitään.
Hoitaja neuvoi syömään särkylääkettä, juomaan yskänlääkettä, imeskelemään pastilleja ja kurlaamaan suuvedellä. Kipu helpotti alle viikossa.
Työkaveri oli pari kuukautta myöhemmin kolme päivää sairauslomalla vastaavan kivun takia.
Mulla oli angiinassa ihan helvetillinen kurkkukipu. Ei ollut kuumetta, vaan ainoastaan tuo oire.
streptokokki. Tätä on nyt liikenteessä, suosittelen ehdottomasti lääkäriin menemistä.
T: hoitsu
Raahauduppas vaan terveyskeskukseen sieltä. Virukset kiertää, ei mahda mitään, ja jostain syystä olet sairastellut paljon.