Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

löysin miehen exän kuvia laatikostamme!

Vierailija
21.11.2011 |

pengoin laatikkoamme,ja yhtäkkiä käteeni osui valokuva mieheni exästä.pian niitä löytyi muutama enemmänkin,missä halivat ja puuhastelevat yhdessä.ei todellakaan tunnu kivalta.mitä mieltä olette,otanko asian puheeksi?jokaisella pitää saada olla menneisyytensä,mutta etä yhteisten tavaroidemme joukossa..onko edes normaalia säästää kuvia exästä????mitä tekisitte?)=

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kans valokuva-albumin, jossa oli miehen ja tämän exän kuvia lomamatkoilta. 

Eihän siinä mitään ongelmaa, olihan hänellä elämä ennen minuakin, mutta jotenkin iski pieni kateellisuus, kun oli semmoisia paikkoja joista mies ei ole koskaan kertonutkaan. Jotain ihme patikointia tuntureilla... Täytyy varmaan ehdottaa jotain pohjoisen reissua, jos hän kerta on tykännyt semmoisesta? 

Vierailija
2/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2011 klo 15:54"]

Mulla on 1m x 2m kokoinen iso maalaus musta ja exästä olkkarin seinällä. Exä on taiteilija ja sen tehnyt mulle synttärilahjaksi vuosia sitten, se on aivan upea, eikä tulisi mieleenkään pois heittää. Nykyinen ei ole muuta todennut kun että kannattaa varmaan sisustaa uusikin asunto sen mukaan, että maalaus sopii väreiltään olkkariin. Asutaan siis yhdessä, ja mies on kuulemma ihan ok maalauksen suhteen, pitää upeana. Ainoa toive oli, että mielellään maalaus ei muuta makkariin :D

[/quote]

Tämä menee jo mauttomuuden puolelle. Itse en ole mustasukkaista tyyppiä, mutta jos meillä seinällä olisi joku valtava taulu, missä olisi mieheni ja hänen entinen heila, en kyllä jaksaisi katsoa sitä. Puhumattakaan siitä, että lapset ihmettelisivät, kenen kanssa isä taulussa on ja vieraillekin joutuisi aina asian selittämään (siis jos iso näyttävä taulu keskellä olohuoneen seinää?). Ole onnellinen miehestäsi, ettei häntä asia häiritse, valtaosa varmasti pyytäisi poistamaan taulun seinältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko niitä kuvia sun muita väkisin säilyttää? Muistot riittäisivät, itse en ainakaan mitään exiin liittyvää sälää kuljettaisi mukana, kun on uusi rakkaus.

Vierailija
4/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu mutta ikuisuusaihe..

Kuvat pois jos ei ole miehen lapsen/ lasten äiti, ja jos on niin kuvat rehellisesti sinne missä muitakin kuvia säilytetään. Jos ei lapsia niin kuvat pois.

Vierailija
5/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa olla tuollaisesta mustasukkainen. Miehelläni ei ole juurikaan valokuvia entisistä tyttöystävistään, mutta kirjeitä löytyy useampia. Ne on itse asiassa säilötty minun lipastooni sillä siellä ovat muutkin vanhat kirjeet tms. Eivät haittaa minua pätkääkään. En kyllä oikein edes usko, että mies muistaa niiden olemassaoloa...

Vierailija
6/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin joitain miehen nuoruuuskuvia, joissa hän poseeraa exän kanssa, myös hääkuvia löytyy ja miksi ei? Heillä on kuitenkin lapsia yhdessä, en ymmärrä miksi menneisyys pitäisi koittaa pyyhkiä kokonaan pois.

Vierailija
7/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mies säilyttää eksän kuvia ja muistoja hänestä on pään sisällä, joita et saa pois sitten millään, vaikka tahtoisit. Eikä se tarkoita sitä, etteikö hän rakastaisi sinua.

Onhan pariskuntia, jotka ovat jo toisella kierroksella. Harva silti hääkuvia yms hävittää, vaan ne voi siirtää vaikkapa kellariin muiden muistojen joukkoon.

Vierailija
8/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:28"]

Totta kai mies säilyttää eksän kuvia ja muistoja hänestä on pään sisällä, joita et saa pois sitten millään, vaikka tahtoisit. Eikä se tarkoita sitä, etteikö hän rakastaisi sinua.

Onhan pariskuntia, jotka ovat jo toisella kierroksella. Harva silti hääkuvia yms hävittää, vaan ne voi siirtää vaikkapa kellariin muiden muistojen joukkoon.

[/quote]

Aivan jos lapsia niin kuvat kannattaa pitää mutta jos ei niin ketä varten laittaa ne kellariin? Varsinkin jos kuvien olemassa olo satuttaa puolisoa?

Vierailija
9/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sellaisia unohtua tavaroiden tai tiedostojen kätköihin. Ihan inhimillistä.

Vierailija
10/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää. Ne joille ihan ok tuntuvat olevan neljänkympin paremmalla puolella. Jos olette nuori pari, pohtisin jopa syitä miksi mies on kanssani. Voisi hyvin olla eron paikka.

Vierailija
11/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:22"]

Kuvat pois jos ei ole miehen lapsen/ lasten äiti, ja jos on niin kuvat rehellisesti sinne missä muitakin kuvia säilytetään. Jos ei lapsia niin kuvat pois.

[/quote]

Tässä kypsyys ja kunnioitus toista kohtaan puhuvat. Muistot ja menneisyys on hävitettävä, kuvat pois perkele!

Vierailija
12/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:22"]

[/quote]

Tässä kypsyys ja kunnioitus toista kohtaan puhuvat. Muistot ja menneisyys on hävitettävä, kuvat pois perkele!

[/quote]

Kunnioituksesta puolisoani kohtaan poistin ex:n kuvat koska olen tarpeeksi kypsä ymmärtämään ettei niillä ole arvoa :)

Vierailija
13/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on lasten äiti/isä niin asia olisi ok mulle kunhan ei mitään suutelukuvia säilytä. Miksi exän luvia pitää säilyttää? Etenkin jos ero ei ole ollut ruusuinen. Itse pyysin poikaystävääni poistamaan exänsä kuvat. Etenkin viimeisimmän joka petti häntä.

Vierailija
14/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:49"]Jos kyseessä on lasten äiti/isä niin asia olisi ok mulle kunhan ei mitään suutelukuvia säilytä. Miksi exän luvia pitää säilyttää? Etenkin jos ero ei ole ollut ruusuinen. Itse pyysin poikaystävääni poistamaan exänsä kuvat. Etenkin viimeisimmän joka petti häntä.

[/quote]

Samaa mieltä.

Vierailija
15/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:28"]

[/quote]

Aivan jos lapsia niin kuvat kannattaa pitää mutta jos ei niin ketä varten laittaa ne kellariin? Varsinkin jos kuvien olemassa olo satuttaa puolisoa?

[/quote]

En ymmärrä, miten kuvat satuttavat ketään? Ne ovat kuvia, jotka muinoin ovat olleet totta, mutta et kai sä hänen kanssa olisi, ellei hän juuri sinua juuri nyt rakastaisi? Menneisyys on menneisyyttä, mutta ei sitä voi muuttaa. Kyllä minusta muistojen säilyttämiseen täytyy olla oikeus ja on halpamaista, että toinen saisi määritellä sen, mitä säilytän ja mitä en. Varsinkin kun on lapsia ja naimisissakin oltu, erottu kuitenkin.

Vierailija
16/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ex-vaimonsa kuvia albumissaan vaikka minkä verran. Hänellä myös oli lyhyt suhde eronsa jälkeen ennen kuin me tapasimme, tämän naisen puh.nro on miehen puhelimessa edelleen. Lisäksi hän käyttää sen liikkeen palveluita, jossa tämä ex-tyttöystävä on töissä, vaikka kaupungissamme on lukuisa määrä vaihtoehtoja tarjolla kys. liikealalla.

Mulla on oma ex fb-kaverina. Toissa viikonloppuna soitteli yksi toinen entinen heila vuosien takaa ja ehdotti tapaamista. Kuultuaan, että olen varattu ei hän enää halunnutkaan tavata, enpä tosin itsekään häntä haluaisi tavata edes kaveripohjalta. Kerroin miehelle puhelusta, hän totesi vain että "aijaa, tunnenks mä sen?". Sanoin että et luultavasti, niinpä hän ei edes nimeä ollut kiinnostunut tietämään.

Voitaishan me molemmat alkaa nillittää näistä toisillemme. Molemmilla on kuitenkin toiminta avointa, enkä näe syytä olla mustis. Enemmän huolettaisi, jos huomaisin merkkejä piilottelusta tms.

Vierailija
17/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä naiset ottavat hirveät pultit vanhoista valokuvista? Minä valokuvauksen harrastajana pitäisin varmasti kaikki (tuhatkunta tai jotain sinnepäin) kuvat vaimostani, jos minulle tulisi ero. Jos se olisi jollekin tulevalle naisehdokkaalle liikaa, sairaalloisen mustasukkaisen kontrollifriikki lähtisi ja kuvat jäisivät. Ne ovat minun historiaa ja harrastuksia. En käsitä sitäkään, miksi ne pitäisi hävittää jos tulisi riitainen ero. Ei elämä historian kieltämisellä ainakaan paranisi.

Vierailija
18/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppilassa on seinällä iso taulu, jossa on mieheni ja hänen exänsä. Kiva kiva. 

Vierailija
19/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppilassa on seinällä iso taulu, jossa on mieheni ja hänen exänsä. Kiva kiva. 

Vierailija
20/57 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 15:18"]

[/quote]

Samaa taulua se sun seuraajakin varmaan katsoo ihmeissään.