Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt raivostuttaa niin että repeen! Eksä ei suostu ottamaan lasta vaikka sillä on vapaata!!!!

Vierailija
21.11.2011 |

Voisin vaikka lyödä sitä! otan tämän täysin henkilökohtaisena kiusantekona!!!

Kyse on 5. päivästä joulukuuta ja mulla on silloin ihan normaali koulupäivä ja vielä sellainen että en tosiaan voisi olla pois. Lapsen isällä on vapaata, mutta koska ei ole hänen viikonloppunsa (ja kuulemma koska ei edes ole viikonloppupäivä), niin ei halua lasta ottaa luokseen.

Mua raivostuttaa niin, että tästä koulupäivästä ei tule mitään!!!!!

Pph pitää silloin vapaapäivän ja onhan tuolla lapsella varahoitopaikka, ainut vaan, että se on saanut ihan hysteerisen kohtauksen kun sen on sinne vienyt ja lapsi on ollut sen jälkeen pitkään aina jotenkin tosi outo ja ihan kiinni mussa. Isälleen lapsi lähtee aina mielellään ja siellä on mukava olla, mutta se saatanan selkärangaton paskiainen ei vaan viitsi nytten!!!

Elkää kysykö miksi olen moisen kanssa lapsen tehnyt, ei ollut tarkoitus.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että niin kävi mutta se että jatkaa raskautta ei tarkoita että mies ei mihinkään koskaan katoa ja että isä tahtoo lasta.

Minusta sinulla ei ole mitään oikeutta alkaa kiukuttelemaan ettei mies ota lasta kun ei ole hänen hoitoaika. Tilanne olisi eri jos mies sovituista asioista alkaa karkaamaan.

Vaikka teillä olisi kirjallisena sovittu tuo jokatoinen viikonloppu isällä niin ei sekään olisi sopimuksen rikkomista.

Sinuna nyt miettisin pph.n kanssa tuosta hoitopaikka ongelmasta, jos lapsi selvästi reagoi huonoon hoitoon jossain niin tälläsestä pitää ilmoittaa alueen valvojalle.

Jos lapselle ei voida löytää toista kakkoshoitopaikkaa niin hoitoa sitten jostain muualta, mutta ei voi lapsen isää syyttää. Niin kiva kuin se sinusta olisi hänelle räyhätä.

Vierailija
22/55 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt henkilökohtainsen arvovalinnan, kun olen lisääntymispäätöksen tehnyt, johon luonnollisestikkin tärkein syy oli vilpitön rakkaus lapsiin ja halu olla vanhempi ja elämässä, kun ei ole sitä ennustettavuutta arvovalinnastaan voi joutua vastuuseen myös yksin. Yhteishuoltajuus ei todellakaan tarkoita sitä, että vanhemmus jaettaisiin tasan, mitä se ei myöskään ole perheissäkään... Et varmasti sinäkään isän kanssa kaikista asioista neuvottele, kun päättät lapsen henkilökohtaisista asioista. Sinähän tuon päätöksen teit, pph pitäessä vapaapäivän, oletat automaattisesti, että isä hoitaa, etkä vie häntä varahoitopaikkaan.

jouduin päättämään, että teenkö abortin vai pidänkö vahingossa ja täysin yllättäen alkaneen raskauden. Ja mies sitten MIEHENÄ päätti pari kuukautta lapsen syntymän jälkeen, että ei haluakaan naimisiin vaan lähtee toisen naisen matkaan. Arvovalintoja kaikki. ap

Kyllä seksin harrastaminen on arvovalinta, jonka seurauksena saattaa olla raskaus. Mitään vahinko ja yllätysraskauksia ei ole, seksi on tietoinen riski.

Lieneekö jankkaaja taas liikenteessä? Mutta kerronpahan kuriositeettina, että mulle oli lääkärit antaneet mustaa valkoisella, että en voi saada lapsia enkä ollut käyttänyt ehkäisyä kahdeksaan vuoteen. Että kyllä se nimenomaan YLLÄTYS tuo lapsi oli.

Väritä vielä vähän lisää...

Koska yleisesti on tiedossa, että lapsettomuuskaan ei ole 100% ehkäisykeino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä on silti aina mahdollisuus raskauteen. Ei lääkäritkään AINA kaikessa ole oikeassa. Jos joku lääkäri puhuu ettet koskaan tule saamaan lasta niin heikko on ammattitaito, kyllä siinä on silti aina mahdollisuus. Ja sinä nyt satuit olemaan se osa joukosta joka tuli raskaaksi, valtaosa kaltasistasi ei tule koskaan raskaaksi.

Vierailija
24/55 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse eronnut ja mielestäni exäni kanssa tehty tapaamissopimus on raami, jonka ympärillä voidaan tilanteen ja tarpeen mukaan joustaa. Jos tarvitsen apua jonain extrapäivänä voin sitä pyytää ja lapsen isä jeesaa jos voi. Viikonloppuja ja päiviä vaihdellaan tilanteen mukaan.

Sopimukset ovat hyviä olla pohjalla, mutta totuushan on se, että yhteishuoltajuudessa me molemmat vanhemmat olemme yhdessä vastuussa lasten hoidosta. Ihan 50/50, vaikka käytännössä toinen onkin etä ja toinen lähi. Yhteisvastuussa olevia huoltajia ja vanhempia silti molemmat.

Vierailija
25/55 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ajatukset on ihan toiselta planeetalta näköjään. En voi kuin ihmetellä.

Mun maailmassa se isä on automaattisesti yhtä ensisijainen hoitaja/huoltaja/vanhempi kuin äitikin vaikka oltaisiin erottu eikä siitä vastuusta ole mahdollista päästä eroon. Näin minä ajattelen ja ajattelinpa miten tahansa, niin se on myös kaikintavoin reiluinta. Että on joustoa puolin ja toisin.

Pyörittelen päätäni täällä.

ap

Vierailija
26/55 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että niin kävi mutta se että jatkaa raskautta ei tarkoita että mies ei mihinkään koskaan katoa ja että isä tahtoo lasta.

Minusta sinulla ei ole mitään oikeutta alkaa kiukuttelemaan ettei mies ota lasta kun ei ole hänen hoitoaika. Tilanne olisi eri jos mies sovituista asioista alkaa karkaamaan.

Vaikka teillä olisi kirjallisena sovittu tuo jokatoinen viikonloppu isällä niin ei sekään olisi sopimuksen rikkomista.

Sinuna nyt miettisin pph.n kanssa tuosta hoitopaikka ongelmasta, jos lapsi selvästi reagoi huonoon hoitoon jossain niin tälläsestä pitää ilmoittaa alueen valvojalle.

Jos lapselle ei voida löytää toista kakkoshoitopaikkaa niin hoitoa sitten jostain muualta, mutta ei voi lapsen isää syyttää. Niin kiva kuin se sinusta olisi hänelle räyhätä.

Ei kai sillä ole väliä mitä on sovittu tms. jos lapsi ei halua varahoitoon ja isä on vapaana niin tietysti isä hoitaa. Ei isyys rajoitu vain tiettyihin aikoihin vaan mies on lapsen isä aina ja elämänsä loppuun saakka. Jos lapsella on isän kanssa parempi olla niin sitten lapsi on isän kanssa. Isä vain sopeutuu ja muuttaa suunnitelmiaan. Ja päätös isäksi ryhtymisestä on tehty kun seksiä on harrastettu, jokainen tietää ettei mikään ehkäisy ole 100% varma.

Vierailija
27/55 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt henkilökohtainsen arvovalinnan, kun olen lisääntymispäätöksen tehnyt, johon luonnollisestikkin tärkein syy oli vilpitön rakkaus lapsiin ja halu olla vanhempi ja elämässä, kun ei ole sitä ennustettavuutta arvovalinnastaan voi joutua vastuuseen myös yksin. Yhteishuoltajuus ei todellakaan tarkoita sitä, että vanhemmus jaettaisiin tasan, mitä se ei myöskään ole perheissäkään... Et varmasti sinäkään isän kanssa kaikista asioista neuvottele, kun päättät lapsen henkilökohtaisista asioista. Sinähän tuon päätöksen teit, pph pitäessä vapaapäivän, oletat automaattisesti, että isä hoitaa, etkä vie häntä varahoitopaikkaan.

jouduin päättämään, että teenkö abortin vai pidänkö vahingossa ja täysin yllättäen alkaneen raskauden. Ja mies sitten MIEHENÄ päätti pari kuukautta lapsen syntymän jälkeen, että ei haluakaan naimisiin vaan lähtee toisen naisen matkaan. Arvovalintoja kaikki. ap

Kyllä seksin harrastaminen on arvovalinta, jonka seurauksena saattaa olla raskaus. Mitään vahinko ja yllätysraskauksia ei ole, seksi on tietoinen riski.

Lieneekö jankkaaja taas liikenteessä? Mutta kerronpahan kuriositeettina, että mulle oli lääkärit antaneet mustaa valkoisella, että en voi saada lapsia enkä ollut käyttänyt ehkäisyä kahdeksaan vuoteen. Että kyllä se nimenomaan YLLÄTYS tuo lapsi oli.

Väritä vielä vähän lisää... Koska yleisesti on tiedossa, että lapsettomuuskaan ei ole 100% ehkäisykeino.

myös koske lapsen isää? Ei hänkään ole mikään eilisen teeren poika, joka luulee että lapset tuo haikara.

Vai onko sun mielestä kyseessä vaan perinne, että naiset ne nyt on maailman sivu olleet lapsista ainoastaan vastuussa? Ja mitä tosiseikkaa ei voi siis ikinä muuttaa?

Vierailija
28/55 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä ei halunnut lasta, jätti teidät pian lapsen syntymän jälkeen niin ei se nyt varsinaisesti mikään yllätys ole, ettei sitä kiinnosta lapsen paraskaan. Siis että olisihan se hienoa, jos kiinnostaisi, mutta että sinä et nyt oikein voi miehen luonteelle mitään. Ihmiset ei toimi niin, että jos joku asia on yleisesti ottaen hyvä (kuten hyvä isyys), niin ne noudattaisi sitä. Kannattaa sivuhuomautuksena ehkä ottaa selville mikä siellä varahoitopaikassa on vikana.

Vierailija
29/55 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mahtaa olla tuo syy, ettei koulusta voi olla pois? Kahden lapsen opiskelija äitinä en ole vielä sellaiseen syyhyn törmännyt, kaikki ollut ihan järjestely kysymyksiä.

On ihan juridisesti säädettyä, että isyys on ainostaa velvollisuus maksaa elatusmaksua.

Vierailija
30/55 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan juridisesti säädettyä, että isyys on ainostaa velvollisuus maksaa elatusmaksua.

ja vaikka PITÄISI olla niin, että isä piittaa isyydestään muutenkin, niin ap ei vain voi sille mitään, että isäksi sattui tuommoinen tapaus. Pitää järjestää asiat toisella tavalla.

Vierailija
31/55 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ruoskimaan itseäni, kun olen niin paska ihminen, että en ole osannut ottaa kaikkea huomioon mitä voi tapahtua, kuten raskautta, eroa jne jne!

Minun vika myös että koulussa olisi parasta olla jos meinaa päästä kursseista läpi. Olen siis niin TYHMÄ, että en pärjää ilman juuri tuota päivää kun on lähiopetusta.

Voi vittu teidän kanssanne. Minussahan se vika olikin.

Vierailija
32/55 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ruoskimaan itseäni, kun olen niin paska ihminen, että en ole osannut ottaa kaikkea huomioon mitä voi tapahtua, kuten raskautta, eroa jne jne!

Minun vika myös että koulussa olisi parasta olla jos meinaa päästä kursseista läpi. Olen siis niin TYHMÄ, että en pärjää ilman juuri tuota päivää kun on lähiopetusta.

Voi vittu teidän kanssanne. Minussahan se vika olikin.

on vain todettu, että vaikka miehen PITÄISI kantaa velvollisuutensa, niin et nyt voi mitään, että näin ei tapahdu. Uskotaan kyllä, että sun pitäisi olla koulussa, mutta kun miehestä ei nyt kertakaikkiaan ole avuksi, niin sun pitää vain keksiä joku toinen keino.

Vierailija
33/55 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi lainata, lainauksen lainauksia...

Onko äitiys on naiselle rajoittava vankila, jota miesten sorto ja alistaminen, yhteiskunnallinen epäoikeudenmukaisuus ja epätasa-arvo aitaavat.

Äidin vallan ja merkityksen eri puolia ei yleensä tarkastella riittävän avoimesti. Mutta äitiydessä myös diktatuurimaisen rajaton valta, äiti voi käyttää valtaansa rajattomasti ja rauhassa

kenenkään siihen yleensä puuttumatta.

Äidit, jos te joskus alkaisitte olla osa yhteiskunnallista keskustelua subjekteina, itse valitsevina ja itse itsensä määrittelevinä. Silloin olisi pakko jättää äitiyskeskustelusta pois se, että äidit ovat syypäitä kaikkiin ongelmiimme.

Odotellaan sitä päivää, että isä on elämänantaja ja elämänsuojelija, joka voi myös päättää vauvansa elämästä tai kuolemasta.

Vierailija
34/55 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku uusi hoito siellä!

Saattaa lapsesi saada kohta "serkkuja" :)

Vierailija
35/55 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varahoitopaikan kuntoon: käytte tutustumassa paikkaan, täteihin ja pihaan yms.

Kyllä mustakin oli ihan aikuisena hurjaa hypätä (kun siirryin vakiduunista kiertäväksi) eri työyhteisöihin. Koskaan ei tiennyt, mitä on edessä. Sitten kun meni samaan paikkaan satunnaisesti toisen kerran, kolmannen kerran.. jossain vaiheessa meni kuin "vakipaikkaansa".

Vierailija
36/55 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin äidillä on diktatuurimaisen rajaton valta määritellä, millaista isyyden tulisi olla ja milloin isän tulisi olla isä. Ehkä isältä voi sitten vaatia samaa, kun heillä on samat oikeudet päättää isyydestä.

Vierailija
37/55 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelet turhaan, ei se mies sitä sisäistä isyyttään enää löydä. En ymmärrä miksi tässä nyt on ap:sta tehty syntipukki. Eihän kyse ole siitä etteikö lapsella olisi hoitopaikkaa, vaan siitä että isä ei halua ajatella lapsensa parasta.

Ap: vie lapsi sinne varahoitopaikkaan, muuta mahdollisutta ei varmasti ole. Ei kannata jättää koulupäivää väliin jos siitä syystä reputat koko kurssin.

Minun tuntemani etäisät ovat kyllä suhtautuneet varsin joustavasti asioihin. He ottavat lapsen luokseen aina kun voivat ja joustoa löytyy puolin ja toisin. Ap:lle ei valitettavasti ole sattunut yhtä rakastavaa isää, mutta eipä sille voi mitään. Ap:n lapsen isä todennäköisesti on näitä joka ei ottaisi lasta luokseen vaikka äiti joutuisi sairaalaan, "ei ole minun viikkoni".

Vierailija
38/55 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyötyä on varahoitopaikasta jos sinne ei muka voi lasta viedä?

Vierailija
39/55 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei etävanhemman ole mikään pakko ottaa lasta luokseen sopimuksen ulkopuolella, eikä sopimuksen mukaan, jos on esimerkiksi työeste tai sairaus. Hyvä, että lapsesi etävanhempi on omanarvonsa tunteva, eikä anna sinun pompotella itseään.

Vierailija
40/55 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei etävanhemman ole mikään pakko ottaa lasta luokseen sopimuksen ulkopuolella, eikä sopimuksen mukaan, jos on esimerkiksi työeste tai sairaus. Hyvä, että lapsesi etävanhempi on omanarvonsa tunteva, eikä anna sinun pompotella itseään.

kiva elämä lapsella; isä on mutta hän ei suostu lapsensa kanssa olemaan paitsi tiettyinä päivinä. Miksi tuollainen isä haluaa yleensäkään olla lapsen kanssa, pakosta vai ihan vaan vittullakseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi