Mietin miten jotkut naiset alistuu miehen valtaan?
Kaveripiirissäni on henkilöitä,jotka ovat miehen tossun alla,miksi ihminen alistuu tossun alle ja vielä nainen?
Nainen ei välitä vaikka hänen miehensä juo joka ilta,ja käy viihteellä ja tapaa kavereita koko ajan,nainen vaan hoitaa lapsen ja kodin ja shoppailee,vaikka he elävät talousahdingossa.
Nainen hoitaa lapset aina tai tunkee hoitoon,mies ei suostu hoitamaan heitä eikä anna aikaa lapsille,tekee vaan omia juttuja ja nainen vaan sit joutuu aina pyytää jonkun hoitajan jos haluaa mennä jonnekin,mikä heitä pitää yhessä vaikka nainen valittaakin koko ajan miehestä ja alistuu kohtaloonsa?
Minä ja tämä mies ei tulla toimeen kun juttelumielessä hyvässä hengessä,mutta vakavimmissa asioissa joudutaan ristiriitaan koska tämän naisen mies on sovinista ja suuttuu ja muuttuu agressiiviseksi kun jos jutellaan jostain asiasta,omaan siis vahvan mielipiteet ja sanon kyllä vastaan,en oo koskaan nöyristellyt kenenkään eessä.
Mutta miksi tossunalla oleva nainen ei ryhdistäydy ja tee asialle jotain,onhan heillä yli 10v takana,mutta mutta,kai se on sit tyytyväinen osaansa.
Kommentit (2)
eikä arvosta naistaansa,mä en jaksais tollaista liittoa,mä oon oikeesti nii voimakas persoona,oon päättänyt sen, minä en alistu,mun elämä minä määrään. T. Ap
Mieheksi on sitten etsitty tiedostamatta isän kaltainen mies.