Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana Mirena-kierukasta huolimatta?

Vierailija
21.11.2011 |

Minulla on ollut mirena-kierukka puolisen vuotta, minulla on yksi lapsi. Kuukautiset ovat tulleet niukkoina, mutta nyt ei ole tullut pariinkaan kuukauteen mitään vuotoa. Rintoja kutittaa ja toisesta rinnasta tiputtelee herkästi maitoa. Puristamalla tulee enemmän. Alapäätä on selinmakuulla juolinut/vihlaussut. Aamuisin on paha olo, ettei edes aamukahvi maistu. Onko tämä vain jotain 'hormoonien tasaantumista' vai mitä? Testiä en ole vielä tehnyt ihan vain siksi, että ajatus raskaudesta tuntuu niin uskomattomalta. Onko muita, jotka ovat raskautuneet kierukasta huolimatta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mirena-vauvoja löytyy, ei sekään 100% varma ole.

Vierailija
2/4 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tehnyt vielä testiä, koska tuntuisi uskomattomalta olla raskaana kun kierukkakin. Tänään voisin käydä testin ostamassa, niin saan mielenrauhan. Mitä jos olen raskaana, onko kierukka tehnyt jotain vahinkoa jo? Täytyy lähteä heti poistattamaan kierukka?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli Mirenan aikaan vastaavia oireita viimeisenä vuonna (jopa jotain nestettä tihkui rinnoista). En ollut raskaana enkä ole koskaan ollutkaan. Kai se hormonitaso sitten heilahteli viimeisenä vuonna tjtn.

Vierailija
4/4 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaaksi vaikka Mirena oli ollut vuoden paikoillaan. Enkä ole edes kaveripiirini ainoa vaan ihan lähipiirissä on kaksi muuta mirena-raskautta puhumattakaan sitten tutuista/puolitutuista joiden kanssa asiasta ei ole keskusteltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän