Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks ihmiset kaljapullojen ja viinapullojen

Vierailija
20.11.2011 |

ääressä päivät ja yöt kun vastaavat hitaasti s-posteihin?

Kun joku voittaa jotain huutonetissä niin vastausta saa odottaa. Myös jos joltakin kysyy huutonetissä tai tori.fi foorumeilla otain niin vastausta saa odottaa.

Ovatko kaljottelemassa vai klitorista nuolemassa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmeniä kertoja päivässä ja vastaan heti.

Monesti jo parin minuutin päästä saa minulta vastauksen ja usein moni yllättyy nopeasta vastauksesta.

Vierailija
2/5 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson itse sähköpostin ehkä kolmesti viikossa. Ehkä useammin jos satun odottamaan jotain mailia.

Minulla on paljon muutakin elämää kin kytätä sähköpostia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson itse sähköpostin ehkä kolmesti viikossa. Ehkä useammin jos satun odottamaan jotain mailia.

Minulla on paljon muutakin elämää kin kytätä sähköpostia.

siis mitä elämää? siis kaljotteletko vai mitä?

eikös tietoyhteiskunta pitänyt olla sitä, että nopeammin saadaan vastaukset ja asiat hoidetaan kuin kirjeen avulla postin kautta?

oletko siis joku tauno vai?

Vierailija
4/5 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän aikaa perheeni kanssa, ulkoilen, käyn ystävien luona kylässä jne. Jos aamuisin ja iltaisin sattuu olemaan aikaa niin vilkasen sen mailin, jos muistan.

Mutta asia olisi toki eri jos olisin myymässä jotain esim. huutiksessa koska tahtoisin saada ne rahat mahdollisimman pian.

Vierailija
5/5 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän aikaa perheeni kanssa, ulkoilen, käyn ystävien luona kylässä jne. Jos aamuisin ja iltaisin sattuu olemaan aikaa niin vilkasen sen mailin, jos muistan.

Mutta asia olisi toki eri jos olisin myymässä jotain esim. huutiksessa koska tahtoisin saada ne rahat mahdollisimman pian.

juuri tuollaisten tyhmien takia vastauksia ei tule tärkeisiin kysymyksiin sähköpostilla.

kuinka luulet, että maailmanlaajuiset asiat tulisivat hoidetuiksi jos kaikki olisi samanlaisia saamattomia moukkia?