Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä mieltä, jos mies on bi??

Vierailija
20.11.2011 |

Mitä ajattelette yleisesti bi-miehistä ja voisitteko kuvitella harrastavanne seksiä tai seurustelevanne bi-miehen kanssa? Entä, jos olette olleet jo yhdessä jonkin aikaa ja mies kertoo suuntautumisestaan vasta sitten?

Kiitos vastauksista! :)

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän oli bi-seksuaalisista ihmisistä. Naisten perään hamuava äijämäinen sänkileuka voi olla bi ihan samalla tavalla kuin neitimäinen nörtti.

Vierailija
22/76 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän oli bi-seksuaalisista ihmisistä. Naisten perään hamuava äijämäinen sänkileuka voi olla bi ihan samalla tavalla kuin neitimäinen nörtti.

joo, selitin ehkä huonosti. mua siis kiinnostaa ja kiihottaa nimenomaan se, että mies hamuaa VAIN naisten perään. tällaisia piirteitä haen miehestä, ja koen ne "äijämäisinä", kuten koitin selittää. biseksuaaliset mieltymykset, jos sellaisia vähänkään vaistoan - ja kyllähän ne toki vaistoaa, kun toisen oppii tuntemaan - sammuttavat minussa mielenkiinnon miestä kohtaan, seksuaalisessa mielessä siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on vaivannut minua koko liittomme ajan, ei vähiten siksi että huomaan muiden miesten tsekkailevan omaani aika ajoin. Ei hän mitenkään homomaisesti tms. käyttäydy, mutta jokin hänessä kiinnostaa myös miehiä.

Nyt ei mene kovin hyvin ja kieltämättä stressaan siitä(kin), että riittääkö hänelle seksi naisen kanssa kaipaako hän toista miestä.

Vierailija
24/76 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYSIN samaa mieltä sun kanssas! miehen pitää olla miehekäs MIES joka tykkää vain naisista!

Vierailija
25/76 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vastaaja nro 7 kanssa..:)

Vierailija
26/76 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan todellakin on yksiavioinen mun kanssani. Historia ei häiritsisi, päinvastoin, kokisin sen jopa kiihottavana. Yksi fb:ni oli bi ja etsimme yhteistä miestäkin sänkyymme... no, asiat meni sitten toisin ja aloimme kumpikin tahoillamme seurustelemaan. Mutta ongelma se ei tosiaan olisi. =)

Vierailija
27/76 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen bi-mies ja mua vähän ihmetyttää että miten niin bi-mies ei voi olla miehekäs ja maskuliininen sänkiparta? Vai ovatko kaikki teidän mielestänne jotenkin neitejä? Mistä ylipäätänsä tunnistatte bi-miehet?

Vierailija
28/76 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen bi-mies ja mua vähän ihmetyttää että miten niin bi-mies ei voi olla miehekäs ja maskuliininen sänkiparta? Vai ovatko kaikki teidän mielestänne jotenkin neitejä? Mistä ylipäätänsä tunnistatte bi-miehet?

tiedän/tunnen varmuudella yhden bi-miehen ja tiedän/tunnen muutaman homomiehen, joten tuntemukseni on melko vähäistä, mutta oma mielipiteeni on..

bi-mies voi olla miehekäs ja maskuliinen sänkiparta, mutta ainakin jotakin naismaista tässä tuntemassani bi-miehessä on.

Ulkoisesta olemuksesta huokuu jotakin merkkejä, luonteestakin ehkä jotakin. En väittäisi neidiksi siltikään.

Mistä tunnistin bi-mieheksi? Jokin siinä miehessä huokui bi-henkeä, ja avautui aiheesta ihan itse, siitä tietoisuus hänen suuntautuneisuudestaan.

En kategorioi ihmisiä, mutta väitän, että homomiehen tunnistaa helpommin.

En sano näitä haukkuakseni, en todellakaan, sillä kaikki nämä tuntemani miehet ovat mahtavia tyyppejä, ja siis "suhde" heihin on ystävyys, EI mikään muu.

vastaajana nainen, 30v+

Vierailija
29/76 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa, voisin olla valmis kolmen kimppaankin tarvittaessa silloin tällöin.

Pidän kunnollisista ja luotettavista miehistä mutta uskoisin, että myös bi-mies voi olla sellainen.

Pidän itseäni heterona, vaikka olen joskus kimppasekstaillut naisen kanssa, suudellut naista useita kertoja, ihastunut pari kertaa naiseen... Jonkun mielestä olen kai bi. Minulla ei kuitenkaan ole koskaan ollut halua elää parisuhteessa naisen kanssa enkä seksikään naisen kanssa nykyisin enää kiinnostaisi. Minulla on mies ja lapset, olen uskollinen parisuhteessa.

Vierailija
30/76 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän/tunnen varmuudella yhden bi-miehen ja tiedän/tunnen muutaman homomiehen, joten tuntemukseni on melko vähäistä, mutta oma mielipiteeni on..

bi-mies voi olla miehekäs ja maskuliinen sänkiparta, mutta ainakin jotakin naismaista tässä tuntemassani bi-miehessä on.

Ulkoisesta olemuksesta huokuu jotakin merkkejä, luonteestakin ehkä jotakin. En väittäisi neidiksi siltikään.

Ne joilla on tarve avautua asiasta ovat munkin kokemuksella olleet siitä asorttia, että homotutka hälyttää, mutta aika monen kahdalla asia on ollut täysi yllätys. Tunnen paljon homoja ja bissejä ja jos jokin paljastava ele on, saa kyllä yleensä lukea sen, mutta se ei poista sitä, että osalla tunemistani miehistä ei ollut mitään paljastavia eleitä jos nyt miehen kanssa flirttailua esim. baarissa ei lasketa. He ovat olleet ihan perushetskun tai tosi maskuliinisen perushetskun oloisia.

Väittäisin, että tuo "homo- ja bi-miehet ovat neitimäisiä" on ihan yleinen ajatusharha, koska ne neitimäiset osaa tunnistaa miehistä pitäviksi, mutta ne äijämäiset olettaa heteroiksi. Sit pääsee syntymään se mielikuva, että homot ja bisset on neitejä jollain tasolla ja ne maskuliiniset tapaukset nauraa partaansa taustalla.

Vierailija
31/76 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vain pysty ajattelemaan harrastavani seksiä bi-miehen kanssa. Omasta mielestäni he ovat vain homoseksuaaleja, jotka eivät uskalla olla mitä ovat.

Vierailija
32/76 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse bi-miehenä olen huomannut että vanhemmilla naisilla on estoje bi-miesten suhteen mutta nuoremmat ovat huomattavasti avoimempia. Ei saisi tuomita suuntautumisen perusteella!

Vierailija
33/76 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on bi. Hän on seurustellut miesten kanssa ennen minua. Ei haittaa, kokemus on vain hyvä asia.

Anita

Vierailija
34/76 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen bi-nainen.

Vierailija
35/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2011 klo 10:52"]

Minulle ei tosiaankaan olisi se ja sama, onko exä nainen vai mies. Pidän miehistä, jotka kiihottuvat ainoastaan naisista - sellainen äijämäinen, sänkileukainen miehekkyys on se, mikä mut sytyttää, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Biseksuaalisuudessa on jotain... hmm... anteeksi nyt, mutta mun mielleyhtymissä väärää, tyyliin "asioiden ei pitäisi mennä niin" ja "tuo ei kuulu tuonne". Brrr. Ei ole tarkoitus arvostella tai loukata ketään, kukin saa tykönään tehdä mitä lystää. Seksuaalisuus ja siihen liittyvät mielikuvat on henkilökohtainen ja paljolti järjellä hallitsematon juttu. Minulta näiden mielleyhtymieni takia tunnelma rankasti latistuisi, jos kuulisin mieheni harrastaneen seksiä toisen miehen kanssa.

Ei kylläkään pelkoa, että näin käy. Oma mieheni on aikas jämäkästi naisten perään hamuavaa sorttia. Se on yksi syy, miksi häneen aikoinani ihastuin :)

[/quote]

Bi-miehenä minua on aina naurattanut niin epävarmat naiset, että heidän pääasiallinen syynsä ihastua naiseen - kuten itse kerrot - on että mies kyylää muna kovana muita naisia, kuolaa ja himoitsee heitä naisen nähden ja todennäköisesti pettää naista muiden naisten kanssa. Ovatko sellaiset naiset niin epävarmoja sukupuolestaan, etteivät tunne itseäsi naiseksi, ellei mies kulje kaupungilla kuin joku testosteronihirviö, joka kyrpä pystyssä on melkein valmiina raiskaamaan vastaantulevat naiset?

Huvittavia ovat nekin tuhannet naiset, jotka ovat varmoja miehensä heteroudesta, vaikka salaa vaimoilta tämä "miehekäs jässikkä" käy imemässä muiden miesten kaluja. Tämä on ihan yleinen ilmiö, "heterot" ukkomiehet jotka salaavat biseksuaalisuutensa ja pettävät miesten kanssa koskaan mitään kertomatta. Ja syy tähän on juuri tämänkaltaiset mustavalkoiset naiset, joille se oma ihana jörrikkä ei voi paljastaa biseksuaalisuuttaan, koska naiselle tulisi paha mieli (vaikkei mies pettäisi) ja tämä panisi suhteen poikki.

Muun muassa tästä syystä en edes harkitsisi heteronaista kumppaniksi, vaikka vientiä kyllä riittäisi. Heterot ovat ahdasmielisiä, etenkin naiset.

Vierailija
36/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

totaalinen turn off olisi, jos pitämäni mies paljastuisi biseksuaaliksi.

Vierailija
37/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="22.11.2011 klo 10:52"]

Minulle ei tosiaankaan olisi se ja sama, onko exä nainen vai mies. Pidän miehistä, jotka kiihottuvat ainoastaan naisista - sellainen äijämäinen, sänkileukainen miehekkyys on se, mikä mut sytyttää, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Biseksuaalisuudessa on jotain... hmm... anteeksi nyt, mutta mun mielleyhtymissä väärää, tyyliin "asioiden ei pitäisi mennä niin" ja "tuo ei kuulu tuonne". Brrr. Ei ole tarkoitus arvostella tai loukata ketään, kukin saa tykönään tehdä mitä lystää. Seksuaalisuus ja siihen liittyvät mielikuvat on henkilökohtainen ja paljolti järjellä hallitsematon juttu. Minulta näiden mielleyhtymieni takia tunnelma rankasti latistuisi, jos kuulisin mieheni harrastaneen seksiä toisen miehen kanssa.

Ei kylläkään pelkoa, että näin käy. Oma mieheni on aikas jämäkästi naisten perään hamuavaa sorttia. Se on yksi syy, miksi häneen aikoinani ihastuin :)

[/quote]

Bi-miehenä minua on aina naurattanut niin epävarmat naiset, että heidän pääasiallinen syynsä ihastua naiseen - kuten itse kerrot - on että mies kyylää muna kovana muita naisia, kuolaa ja himoitsee heitä naisen nähden ja todennäköisesti pettää naista muiden naisten kanssa. Ovatko sellaiset naiset niin epävarmoja sukupuolestaan, etteivät tunne itseäsi naiseksi, ellei mies kulje kaupungilla kuin joku testosteronihirviö, joka kyrpä pystyssä on melkein valmiina raiskaamaan vastaantulevat naiset?

Huvittavia ovat nekin tuhannet naiset, jotka ovat varmoja miehensä heteroudesta, vaikka salaa vaimoilta tämä "miehekäs jässikkä" käy imemässä muiden miesten kaluja. Tämä on ihan yleinen ilmiö, "heterot" ukkomiehet jotka salaavat biseksuaalisuutensa ja pettävät miesten kanssa koskaan mitään kertomatta. Ja syy tähän on juuri tämänkaltaiset mustavalkoiset naiset, joille se oma ihana jörrikkä ei voi paljastaa biseksuaalisuuttaan, koska naiselle tulisi paha mieli (vaikkei mies pettäisi) ja tämä panisi suhteen poikki.

Muun muassa tästä syystä en edes harkitsisi heteronaista kumppaniksi, vaikka vientiä kyllä riittäisi. Heterot ovat ahdasmielisiä, etenkin naiset.
[/quote]

Bisset pettää aina. Ihan aina ja jokaisessa suhteessa. Olisit vain itsekin rehellinen.

Vierailija
38/76 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Itse havahduin omaan bi-ominaisuuteeni kolmen kimpassa; hyvä ystäväni, vaimoni  ja minä naimme kolmestamme, ja jotenkin käteni siirtyivät lähituntumaan, kun ystäväni nussi vaimoani... Hyväilin hänen kiveksiään ja mulkkuaan (siinä määrin kun sitä oli tavoitettavissa...). Otaksun, että vaimoni havaitsi liikkeeni, eikä tuntunut lainkaan panevan niitä pahakseen. Naintimme oli kaiken kaikkiaan äärimmäisen nautinnollinen; seuraavana päivänä vaimoni lähti mökiltämme takaisin kaupunkiin ja me miehet jäimme jatkamaan yhteistä lampaansyöjäelämäämme. Edellisen yön kokemukset olivat siinä määrin järisyttäviä, että päädyimme vaimoni lähdön jälkeen välittömästi sänkyyn ja olimme poikain kesken koko illan. Olemme edelleenkin, ja nyt vaimoni täydellisen hyväksynnän myötä myös silloin, kun naimme kolmestamme. Lopuksi kulunut, mutta parhaimmillaan todella oikea ilmaisu: elämä on ihanaa!

Vierailija
39/76 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

27lle, hienoa! Kaikkien hyväksymä yhteinen ilo ja nautinto.

Vierailija
40/76 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on kaappihomo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme