Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä mieltä, jos mies on bi??

Vierailija
20.11.2011 |

Mitä ajattelette yleisesti bi-miehistä ja voisitteko kuvitella harrastavanne seksiä tai seurustelevanne bi-miehen kanssa? Entä, jos olette olleet jo yhdessä jonkin aikaa ja mies kertoo suuntautumisestaan vasta sitten?

Kiitos vastauksista! :)

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen bi-mies ja mua vähän ihmetyttää että miten niin bi-mies ei voi olla miehekäs ja maskuliininen sänkiparta? Vai ovatko kaikki teidän mielestänne jotenkin neitejä? Mistä ylipäätänsä tunnistatte bi-miehet?

tiedän/tunnen varmuudella yhden bi-miehen ja tiedän/tunnen muutaman homomiehen, joten tuntemukseni on melko vähäistä, mutta oma mielipiteeni on..

bi-mies voi olla miehekäs ja maskuliinen sänkiparta, mutta ainakin jotakin naismaista tässä tuntemassani bi-miehessä on.

Ulkoisesta olemuksesta huokuu jotakin merkkejä, luonteestakin ehkä jotakin. En väittäisi neidiksi siltikään.

Ne joilla on tarve avautua asiasta ovat munkin kokemuksella olleet siitä asorttia, että homotutka hälyttää, mutta aika monen kahdalla asia on ollut täysi yllätys. Tunnen paljon homoja ja bissejä ja jos jokin paljastava ele on, saa kyllä yleensä lukea sen, mutta se ei poista sitä, että osalla tunemistani miehistä ei ollut mitään paljastavia eleitä jos nyt miehen kanssa flirttailua esim. baarissa ei lasketa. He ovat olleet ihan perushetskun tai tosi maskuliinisen perushetskun oloisia.

Väittäisin, että tuo "homo- ja bi-miehet ovat neitimäisiä" on ihan yleinen ajatusharha, koska ne neitimäiset osaa tunnistaa miehistä pitäviksi, mutta ne äijämäiset olettaa heteroiksi. Sit pääsee syntymään se mielikuva, että homot ja bisset on neitejä jollain tasolla ja ne maskuliiniset tapaukset nauraa partaansa taustalla.

Eivätkä kaikki feminiinisemmät miehet muuten ole homoja tai heteroita. Myönnän, että minussa itsessäni on feminiinisiä piirteitä, joille en mitään voi, olen mikä olen, ja moni olettaakin minut homoksi. Kuitenkin olen ollut ja olen jatkossakin vain naisten kanssa. Onneksi löytyy paljon fiksuja, kiihottavia naisia Suomestakin, eivätkä kaikki ole samanlaisia oksettavia typeryksiä kuin se olento, joka kirjoitti seuraavan tuolla ylempänä:

"joo, selitin ehkä huonosti. mua siis kiinnostaa ja kiihottaa nimenomaan se, että mies hamuaa VAIN naisten perään. tällaisia piirteitä haen miehestä, ja koen ne "äijämäisinä", kuten koitin selittää. biseksuaaliset mieltymykset, jos sellaisia vähänkään vaistoan - ja kyllähän ne toki vaistoaa, kun toisen oppii tuntemaan - sammuttavat minussa mielenkiinnon miestä kohtaan, seksuaalisessa mielessä siis."

Vierailija
2/76 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vain pysty ajattelemaan harrastavani seksiä bi-miehen kanssa. Omasta mielestäni he ovat vain homoseksuaaleja, jotka eivät uskalla olla mitä ovat.

Itse en pysty ajattelemaan harrastavani seksiä vitun idioottien naisten kanssa. Omasta mielestäni he ovat vain kusipäitä, jotka eivät älyä myöntää sitä itselleen.

(sinun mielipiteesi tässä asiassa on väärä, koska se ei ole totta. biseksuaalisuus ei ole mielipideasia. Yhtä typerää olisi sanoa, että heteronainen on vain biseksuaali, joka ei uskalla olla mitä on.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelette yleisesti bi-miehistä ja voisitteko kuvitella harrastavanne seksiä tai seurustelevanne bi-miehen kanssa? Entä, jos olette olleet jo yhdessä jonkin aikaa ja mies kertoo suuntautumisestaan vasta sitten?

... Korvasta saunan taa.

Vierailija
4/76 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Korvasta saunan taa.

ollenkaan ;/...Olen itse joskus "eksynyt" naisen kanssa sänkyyn,mutta silloin olin eri kymmenluvuilla ja bileissä tolkuttomassa kunnossa, ilman arvostelukykyä...:)

En halua mitään "kaksijakoisuutta" enempää,kuin mitä luonteissa voi muuten olla !!!

Vierailija
5/76 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun mies on oikee maskuliininen mies ja osottautus bi -mieheks 3 vuoden seurustelun jälkee. Tosin se ei tiiä sitä et mä tiiän sen. Taistelin asian kans pitkää jonka jälkee totesin et kunhan on yks avioinen ni asia on ok. En tiiä miten mä sen mun miehelle paljastaisin että tiiän. Jotenki olis kiva saada se kertomaan ite mut tuntuu et se on mahdoton ajatus. Ainut et ajoittain huomaa et jotenki tarvis toho seksielämää jotain piristet koska immeisesti naisen kanssa se ei ole ihan sama. Ja enkä viittis törkkästä mitää esim hänen perseesee koska tosiaan hän ei tiiä sitä et tiiän. Vois kyllä ehkä piristää mut kun ei uskalla tehä liian radikaalei heittäytymisii ettei tuu huuto. Mut sen verra tyydyttämisen halune ihminen minäki olen et kyl pystyn ajatella myös miestäni.

Vierailija
6/76 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 19:44"]Siis mun mies on oikee maskuliininen mies ja osottautus bi -mieheks 3 vuoden seurustelun jälkee. Tosin se ei tiiä sitä et mä tiiän sen. Taistelin asian kans pitkää jonka jälkee totesin et kunhan on yks avioinen ni asia on ok. En tiiä miten mä sen mun miehelle paljastaisin että tiiän. Jotenki olis kiva saada se kertomaan ite mut tuntuu et se on mahdoton ajatus. Ainut et ajoittain huomaa et jotenki tarvis toho seksielämää jotain piristet koska immeisesti naisen kanssa se ei ole ihan sama. Ja enkä viittis törkkästä mitää esim hänen perseesee koska tosiaan hän ei tiiä sitä et tiiän. Vois kyllä ehkä piristää mut kun ei uskalla tehä liian radikaalei heittäytymisii ettei tuu huuto. Mut sen verra tyydyttämisen halune ihminen minäki olen et kyl pystyn ajatella myös miestäni.
[/quote]

Jos nyt jo seksielämä kaipaa piristystä, et varmaankaan tuu koskaan riittäänn miehelles. Eli varmaankin nauttii seksistä enemmän miesten kanssa ja on tulevaisuudessa täysin homo. Sorppa.

Vierailija
7/76 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-poikaystäväni oli bi, ei haitannut yhtään.

Vierailija
8/76 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä...
Kumma miten naisen on ihan ok olla bi, mutta mies ei saa olla.
Naiset voi pussailla, sekstailla jne jne vaikka ovatkin ihan "heteroita". Nämä naiset ei sitten salli samaa miehiltä.
Bi-mies +30v
Niin ja olen kyllä niin maskuliininen äijä kuin voi olla. Kaikille joille olen kertonut, niin on tullut TÄYTENÄ yllätyksenä

Vierailija
9/76 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen halukkuus miehiin ei haittaisi yhtään. Päinvastoin olisi kiihottavaa varsinkin, jos mies olisi myös kiinnostunut kokeilemaan kimppaa minun ja toisen miehen kanssa. Enemmän tarvitsisi työstää omaa epävarmuutta sen suhteen, jos mies oisi kiinnostunut miehistä myös elämänkumppani ja perheenperustamismielessä. Miettisin varmaan pystynkö naisena antamaan tunne- ja ajattelutapatasolla samoja asioita kuin mies niiden pienten erojen takia, joita miesten ja naisten ajattelussa aika usein on. Samojen pienten erojen takia pidän epätodennäköisenä, että itsekään tapaisin naisen, jonka kanssa haluaisin elää romanttisessa suhteessa, vaikka voisin hyvinkin olla seksisuhteessa naisen kanssa. Mutta omia epävarmuuksia ja ajatteluakin on mahdollista työstää eikä se kynnyskysymykseksi nousisi. Jos oma mies tässä vaiheessa kertoisi aina tienneensä olevansa bi paskamyrsky kyllä nousisi, mutta sen takia, että olisin aika loukkaantunut, kun vasta 9 vuoden jälkeen luottaisi minuun tarpeeksi kertoakseen siitä. N27

Vierailija
10/76 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin HIV-testissä kannattaa käydä jos bi-seksuaalin kanssa touhuaa. Homothan levittää HIViä aika tehokkaasti ja heitä ei tunnetusti juuri kondomin käyttökään kiinnosta. 

Vierailija
11/76 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:25"]Ainakin HIV-testissä kannattaa käydä jos bi-seksuaalin kanssa touhuaa. Homothan levittää HIViä aika tehokkaasti ja heitä ei tunnetusti juuri kondomin käyttökään kiinnosta. 
[/quote]

Huoh.. Aika rankkaa yleistämistä. Eiköhän sukupuolitaudit ole riski aina suojaamattomassa seksissä. Eiköhän suurinosa suomalaisista HIV:n kantajista ole heteroita?

Vierailija
12/76 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ristiriitaista! Fantasiani on harrastaa seksiä kahden miehen kanssa samaan aikaan ja bi-henkisen miehen kanssa tämä varmasti onnistuisi mutta jotenkin yleinen miehisyys imago romahtaa jos mies on bi. 

Vierailija
13/76 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton Turn off
hompsumaista

Vierailija
14/76 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehet panee, niin naiset ovat vaan tiellä.

Vierailija
15/76 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uskomattomia mielipiteitä täällä. Oma poikaystävä on bi ja ei se minua haittaa ollenkaan. Voihan se heteromieskin vaihtaa yhtä suurella todennäköisyydellä toiseen naiseen kuin bi mies toiseen mieheen (tai naiseen). Jos kumpikin rakastaa toisiansa ihan täydestä sydämestään niin mikä väli sillä seksuaalisella suuntautumisella edes on? 

Vierailija
16/76 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelen yleisesti bi-miehistä? En ymmärrä, mutta hyväksyn kyllä noin yleisesti.

Voisinko kuvitella harrastavani seksiä bi-miehen kanssa? Jos asiasta tietäisin, niin en.

Voisinko seurustella bi-miehen kanssa? En.

Jos olisin ollut yhdessä jo jonkin aikaa, ja mies tulisi ulos kaapista? Jaa-a, paha paikka olisi, harkitsisin vakavasti jatkoa.

Vierailija
17/76 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella eikä haittaisi kunhan olisi kanssani yksiavioinen.

Vierailija
18/76 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ex-hellu on entinen, mulle on se ja sama, onko se ollut mies vai nainen. Kunhan oli fiksun ikäinen kun heilastelivat.

Vierailija
19/76 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella eikä haittaisi kunhan olisi kanssani yksiavioinen.

En ymmärrä, miten tuo on eri tilanne kuin se, että heteroa aviomiestä mahdollisesti kiinnostaa muut naiset. Houkutuksia on aina pitemmissä liitoissa, jos ei ihan eristyksissä asuta.

Vierailija
20/76 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tosiaankaan olisi se ja sama, onko exä nainen vai mies. Pidän miehistä, jotka kiihottuvat ainoastaan naisista - sellainen äijämäinen, sänkileukainen miehekkyys on se, mikä mut sytyttää, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Biseksuaalisuudessa on jotain... hmm... anteeksi nyt, mutta mun mielleyhtymissä väärää, tyyliin "asioiden ei pitäisi mennä niin" ja "tuo ei kuulu tuonne". Brrr. Ei ole tarkoitus arvostella tai loukata ketään, kukin saa tykönään tehdä mitä lystää. Seksuaalisuus ja siihen liittyvät mielikuvat on henkilökohtainen ja paljolti järjellä hallitsematon juttu. Minulta näiden mielleyhtymieni takia tunnelma rankasti latistuisi, jos kuulisin mieheni harrastaneen seksiä toisen miehen kanssa.

Ei kylläkään pelkoa, että näin käy. Oma mieheni on aikas jämäkästi naisten perään hamuavaa sorttia. Se on yksi syy, miksi häneen aikoinani ihastuin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi