Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v kanssa matkustaminen

Vierailija
20.11.2011 |

Kertokaa kaikki (kauhu)kokemukset n.1v kanssa matkustamisesta ulkomaille. Mieli tekisi keväällä lähteä jonnekin. Ja mitä paikkaa suosittelisitte maalis/huhtikuussa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä matkustin 1v kanssa Atlantin yli ( koneenvaihto Lontoosssa). Ihan hienosti meni, vaikka toki nukkuvan 1 v ja 12 kg kantaminen n yli 1 km matkan kentällä ei ollut helppoa, kun oli muutakin kamaa. Leluja, kirjoja ja pikkupurtavaa ja ruokaa mukaan.

Vierailija
2/2 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lentomatka on ajoittain tuskaista, kyllä sen kestää. Just lensin 5 tuntia 1-vuotiaan kanssa. Onneksi minut ja lapsi oli laitettu sellaiselle paikalle, jossa vieruspenkki oli tyhjillään. tietenkään ei onnistu, jos kone on aivan täynnä. Mutta kannattaa siinä tiskillä kysyä/pyytää vieruspenkki tyhjäksi, jos se on mahdollista.

Otin pari ihan uutta lelua mukaan, niistä lapsi oli kovin kiinnostunut. Myös pari kirjaa oli mukana ja kaikenlaista naposteltavaa, sellaista joita sai itse sormilla syödä. Välillä huusi suoraakin huutoa, kun ei tajunnut, miksi lievän turbulenssin aikana oli istuttava mun sylissä vyöhön köytettynä. Mutta huutoonkin kannattaa asennoitua, että et sinä sille välttämättä mitään voi. Ei lapsi jaksa kauaa parkua.

Jos olisi ollut varaa, olisin ostanut iPadin ja siitä olisi voinut näyttää vaikka Teletappeja hätätilanteessa. Seuraavalle reissulle kyllä yritän hommata sen. Miniläppäri olisi, mutta lapsi tuppaa hakkaamaan näppäimistöä, eikä katselemisesta tule mitään.

Maalis-/huhtikuussa on lämmintä eteläisessä Euroopassa. Kreikka olisi varmaan kiva, siisti ja suht turvallinen. Moni tykkää myös Turkista, siellä on paljon hotelleja, joissa huomioitu lapsiperheet loistavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä