Pidätkö itseäsi 45vuotiaana yhä seksikkäänä?
Kommentit (17)
En ole koskaan pitänyt. Ei ole tehty kauneusoperaatioita.
Seksikkyys ei mielestäni ole kiinni iästä, vaan enemminkin siitä, kuinka itsestään on pitänyt huolta, tyylitajusta sekä luonteesta.
Itse olen myös (muiden mielestä)kaunistunut vanhetessani. Mutta olenkin aloittanut aktiivisen liikunnan, olen löytänyt oman tyylini ja oppinut myös luottamaan itseeni. Ja lapsia siis kolme. :)
"Seksikkyys" on mielestäni kovin yksitoikkoinen käsitys. Pidän itseäni mieluummin "aistikkaana", "nautinnonhsluisena" tai vaikkapa "sensuellina".
Ei mitään ole tehty kun ei tarvitse
Mutta mieheni mielestä edelleen olen ja se on tärkeintä. Toki joskus flirttilevat mespuoliset tuttavat hiukan kanssa voimistavat tät tunnetta, että seksuaalisuus vielä näkyy.
Mutta mieheni mielestä edelleen olen ja se on tärkeintä. Toki joskus flirttilevat mespuoliset tuttavat hiukan kanssa voimistavat tät tunnetta, että seksuaalisuus vielä näkyy.
Eikö se ole aivan itsestäänselvää kelle tahansa joka ajattelee omilla aivoillaan?
Hohhoijaa näitä av-aloituksia.
Pieniä fiksauksia...kestokulmat, ripset päivitetyt jne.
Pidän itseäni aistikkaana, näyttävänä.
Viime viikonloppuna seksimessuilla:)Minä 45v ja mies 47v.Seksiä autossa kotimatkalla kuin teininä (ollaan oltu yhdessä yli20v) ja kotona vielä uudelleen....
Mihinpä seksikkyys viidessä vuodessa häviäisi. Eli pidän.
ja ehdottomasti seksikkäämpi kuin parikymppisenä.
Ei mitään operaatioita. Mutta kroppa hyvässä kunnossa, olen terve, elämäniloa täynnä ja asiat ok. Ja ihan kivan näköinen naamastakin vielä.
Niin ja nautin seksistä paljon enemmän kuin nuorena.
ei ole operaatioita tehty, en kauheasti laittele itseäni, mutta olen pieni ja sporttinen. MIehet ovat perääni (olen sinkkuäiti siis), joten kai sitten olen joillekin miehille seksikäs.
no operation ja seksikkäämpi olen kuin esim. 20-vuotiaana, jolloin en ollut sinut itseni ja kroppani kanssa. Vientiä on myös.
Oletko ap ihan oikeasti sitä mieltä, että 45:n jälkeen nainen (ihminen yleensä?) ei ole enää aistillinen, hänellä ei ole eroottita elämää, hän ei ole henkevä ja huumorintajuinen (seksikkyyden ydintä)? Aika surullinen elämännäkemys kun ajattelee, että vuosia voi hyvässä lykyssä olla jäljellä 30-40.
Olen 43 ja seksikkäämpi kuin 20 v. sitten. :)
ja olen nyt seksikkäämpi kuin koskaan aiemmin.
Ja vartaloni ei ole mikään kaunis, ei ole koskaan ollutkaan ja sektio- ja raskausarvet sekä liikakilot eivät sitä kaunista, mutta sillä ei todellakaan ole mitään tekemistä seksikkyyden kanssa.
Ja miesystäväni on samaa mieltä.
Miehet tykkäävät naisista jotka tykkäävät heistä.
Normaali hyväntuulinen täysjärkinen miehistä kiinnostunut nainen löytää miehen helpommmin kuin kummallisen näköisiksi operoitu luurangonlaiha ylimielinen vaateripustin.
en 45 v ollut niin seksikäs ja hyvässä kunnossa kuin nyt 49 v. ei operaatioita, mutta kroppa on ihan itse treenattu. eikä se seksikkyys ole iästä tai edes ulkonäöstä kiinni, vaan se tulee syvältä sisältä.