miksi kauniit v...lee rumille?
miettii sellaista asiaa että miksi kauniit naiset ei tajua sitä että meitä susi-rumia ei lämmitä se että meille kertoo että eihän se haittaa kun olet ton näkönen kun sulla on nätit nilkat...
Kommentit (9)
Minut on kasvatettu olemaan kommentoimatta ulkonäköasioita oma-aloitteisesti. Vaivaannunkin aina, jos joku tuttavuus alkaa kehua niitä nilkkoja tms. En osaa selittää millä tavalla sen kommentin pitää tulla, että se tuntuu ikävältä. Minä olen reilusti ylipainoinen ja yksi kaverini huomaa aina, jos laihdun kilonkin ja kommentoi siihen. On varmasti huomannut senkin, että tuntemisen aikana olen lihonutkin parikymmentä kiloa. :( Jotkut, ei kaikki, erityisen hyvin ulkonäöstään huolehtivat, tuntuvat tarkkailevan muidenkin ulkonäköä jatkuvasti. Me vähemmän ulkonäkökeskeiset vaivaudumme, vaikken otakaan sitä vittuiluna.
ja mulle vittuilee rumat paljonkin. yritän itse olla kohtelias ja koitan keksiä rumille edes jotain kaunista sanottavaa. esim. kauniit nilkat jos ne ovat ainut siedettävä ruumiinosa
miettii sellaista asiaa että miksi kauniit naiset ei tajua sitä että meitä susi-rumia ei lämmitä se että meille kertoo että eihän se haittaa kun olet ton näkönen kun sulla on nätit nilkat...
ja mulle vittuilee rumat paljonkin. yritän itse olla kohtelias ja koitan keksiä rumille edes jotain kaunista sanottavaa. esim. kauniit nilkat jos ne ovat ainut siedettävä ruumiinosa
tunnen syyllisyyttä ulkonäöstäni,koska saan paljon anteeksi...miehiltä.
hoikka ja isorintainen. Ikää 29 js pituutta eikä lapsistakaan jäänyt raskausarpia ja liikunnalla sain itseni kuosiin. En juurikaan meikkaa, hiuksiani värjään hieman omaani vaaleammaksi.
Arvatkaa vaan kuinka paljon tyttökavereita mulla on? 1
Aina ensin katsotaan pitkin nokkaa, sen jälkeen jätetään ulkopuolelle porukasta. Jälkeenpäin olen kuullut että haukutaan ylimieliseksi lutkaksi: naiset ei juttele mulle niin yleensä heidän miehet sit on hetkellisesti pitäneet seuraa.
Ehkä ne kauniit ei vittuile, välillä ne saattaa yrittää olla ihan mukaviakin. Yleensä kyse on siitä että rumat (tai tavalliset) kokee alemmuutta, ja kokee sitten kehutkin vittuiluna.
Asennevamma...
Siis jos sanon, että sulla on kauniit nilkat, todella tarkoitan sitä. En ikinä sanoisi kenellekään, että eihän se haittaa, et olet ton näkoinen. Mistäpä minä tiedän, haittaako vai ei. Mutta kaunis ulkonäkö ei ole pelkästään etu. Sillä houkuttelee usein myös aika paskoja miehiä, jotka haluavat lähinnä päteä sillä, että heillä on hyvännäköinen nainen. Onneksi olen osannut pysyä sellaisista erossa.
hoikka ja isorintainen. Ikää 29 js pituutta eikä lapsistakaan jäänyt raskausarpia ja liikunnalla sain itseni kuosiin. En juurikaan meikkaa, hiuksiani värjään hieman omaani vaaleammaksi.
Aina ensin katsotaan pitkin nokkaa, sen jälkeen jätetään ulkopuolelle porukasta. Jälkeenpäin olen kuullut että haukutaan ylimieliseksi lutkaksi: naiset ei juttele mulle niin yleensä heidän miehet sit on hetkellisesti pitäneet seuraa.
Ehkä ne kauniit ei vittuile, välillä ne saattaa yrittää olla ihan mukaviakin. Yleensä kyse on siitä että rumat (tai tavalliset) kokee alemmuutta, ja kokee sitten kehutkin vittuiluna.
Asennevamma...
Minä olen kaunis, mutta minulla on aina ollut kivoja tyttökavereita.
Aikuisiällä on hieman haastavampaa löytää niitä kavereita, oman elämän kiireet rajoittavat monesti tuttavuuksien tekemisiä.
Asennevamma...
Niin ei vain ole. Jos on jäänyt porukan ulkopuolelle, syy löytyy jostakin muusta ulkonäöstä.
Omasta kokemuksestani voin sanoa, että kauniit ovat usein niitä suosittuja, joiden kavereita kaikki haluaa olla. Mutta jos tämä kaunis tiedostaa vähän liian hyvin oman kauneutensa ja muutenkin vähän k-pää, niin tottakai tilanne muuttuu.
Kauniit taas vittuilee "rumille" ehkä sen takia, etteivät voi ymmärtää miksi kaikki eivät viitsi panostaa ulkonäköönsä samallalailla kuin he.