Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain automaattivastauksen jätettyäni palautetta Prisman kotiinkuljetus pahvilaatikoista.

Vierailija
21.08.2026 |

Tämä pisti silmään viestin vastaanottamisesta ilmoittavaan viestiin:

-Huomioithan, että vastauksemme saattaa joissain tapauksissa ohjautua roskapostikansioon.

Miksi ohjautuisi, kun kaikki muu tulee aina normisti? Onko tämä joku jutska, ettei vaikeisiin palautteisiin vastata ja luullaan, että roskaposti katoaa heti?

Tahi sitten se saattaa tulla eri paikasta, kuin itse lähetykset, jotka tosiaan tulevat txt. Oli miten oli, niin kyseenalaistin pahvilaatikot, joiden mukana varastossa olevat ötökät saattavat päästä leviämään.

Olen ainakin nähnyt muutaman pikkuisen koppakuoriaisen, joita en ole ikinä ennen nähnyt. Missään. 

Toki voi olla, että jossain pari vuotta vanhan ikkunaremontin jälkeen on sattumalta tullut koppikset tiivisteiden väli keittiöön ja laatikot ovatkin vain hölmö oletukseni.

Asian tekee ilkeäksi, kun liikuntarajoittesena eläkeläisenä minun on hirmu hankala viedä heti lootat roskikseen.

Toivoin kuljetukseen muovipusseja, jotka eivät ole öttiäisten mieleen, oli ne sitte bio- tai öljypusseja.

Katsellaan reagointia ja kuljettajan toiveitakin on liene kuuneltava.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista lääkkeesi.

Vierailija
2/3 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskolta haimme banaanilaatikoita muuttoa varten. Sieltä tulikin mukana paksujalkaisia mustia hämähäkkejä, jotka lämpötilan noustua varastotiloista huonelämpöiseksi lähtivät vaeltelemaan kerrostalokämpässä. Onneksi paikalla oli rohkea sukulaismies, joka sai ne hävitettyä. Näin täällä Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palsta = ap:n kaltaisen avohoitopotilaiden päivähoito. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme