Olen alkanut inhota kun mies on kotona
Sillä on niin rumia käytöstapoja. Meillä pienet lapset, ja tuntuu pahalta kun mies puhuu tyhmästi tai on välinpitämätön, tuntuu kuin olisi kyllästynyt koko ajan olemaan tässä perheen kanssa. Kun oli lähdössä ulos lasten kanssa, kädet täynnä ja kysyi onko biojäte miten täynnä, vastasin että minä voin viedä roskat kohta siivouksen lomassa. Mies ärähti kiukkuisesti "jaa, no senkus viet sitten vaan!". Luulin, että on kohteliasta sanoa toiselle noin, että vien roskat..? Tai kun olin menossa vessaan, mies huikkasi että "muistas äiskä laittaa ovi kiinni niin ei kaikkien tarvii kuunnella kuinka siellä pimppi suhisee". Voi juma miten junttia puhetta, herra on itse se joka ovea jättää auki... Kaikkea tällaista epämiellyttävää, mikä itsessään tekee olemisesta kurjaa. Olen paljon mieluummin lasten kanssa niin, ettei mies ole kotona:( Harmi, kun isä on lapsille kuitenkin tärkeä ja rakas.
Kommentit (3)
Mä olen keskustellut. Sanonut, etten halua huonoa mallia lapsille enkä jaksa itse kuunnella. Mies kivahtaa että älä kuuntele sitten. Mutta mitä voin tehdä? Tiedän, että lapset kärsisivät hirveästi erostakaan, isä on heille rakas ja mies kuitenkin hoitaa paljon, vaikka laiskasti välillä tekeekin.
Miehesi todennäköisesti kuvittelee olevansa vitsikäs. Millä tyylillä hän mahtaa töissä puhua? Tunnen muutaman tuollaisen tyypin ja voi YÄK. Pari heistä sai työpaikallaan varoituksen seksuaalisesta häirinnästä. Voi kunpa miehesi tajuaisi, kuinka ällöttävää tuollainen on jopa toisten miestenkin mielestä.
Nuo kotihommat ovatkin neuvoteltavissa, kuka mitäkin tekee ja millä tavalla niihin suhtautuu.
keskustelu jos ei auta niin pihalle.. en ainakaa mie kestäis et laspet alkaa kasvaessa ottaa mallia ja puhua noin..