Hei auttakaa naiset rakkaat!!!
Siis MITÄ?
-Menkat 19.10.->
-Selkee ovis n. 30 pvä.
-6. pvä, 8 päivää oviksen jälkeen kaks kirkasta pikku viivaa verta paperiin pyyhittäessä pissin jälkeen (kiinnittymistä??)
-7. ja 8. päivä plussa Clear Bluen testiin
-12. pvä menkat olis oviksen mukaan pitäny alkaa(+14 pvää)
-14. pvä verikoe labrassa-> alle 5 ->negatiivinen.
-16. pvä Clear Bluen plussa vahvempi
Menkat ei ala,nyt siis viikon myöhäs.
Juuri kuulin että sen verikokeen olis saanut ottaa vasta kaks viikkoa menkkojen poisjäännin jälkeen et olis luotettava???
Oireita on ja paljon, kaks raskautta takana.
Heti oviksen jälkeen olin varma raskaudesta mutta kun verikokeen mukaan sano lääkäri olevan nega niin uskallanko lähteä tänään likkojen kanssa ulos vai en??
Tulipas sekava sepustus,vastailkaa jos jaksatte, kiitos jo etukäteen jos joku vaivautuu.
p.s. EN tarvitse ohjeita tyyliin ei kannata yleensäkään käydä baareissa jos haluaa lapsen.
Kommentit (42)
Ei tosiaan juoda kannata, mutta mukaan vaan!
kun ei ole vielä selvää. Kts. ed. kirjotukseni
-ap
ehkä vois vaikuttaa keskenmenolta, mutta luulisi vuodon alkavan. Outo juttu kyllä. Ei sillä pissassa "dippaamisajalla" luulisi olevan muuta merkitystä kuin se että se testi imee pissaa vaan enemmän. Ehkä se testi voi mennä pilalle jos sitä pissaa on siinä liikaa..? En tiedä.
T.10 (joka myös odottelee menkkoja ja toivoo ettei ne alkaisi...)
ClearBlue? Joissain testeissä on ilmoitettu se testiherkkyys. Onkohan olemassa herkempiä testejä kuin tuo CB?
-10
ihan kaupasta ostettu muutaman euron testi, kun olin raskaana. Menkat oli myöhässä 4 päivää..
Kai ne kaikki testit totuuden kertoo?
Sitä keskenmenoa mäkin meinasin mutta kun ei tule verta niin ei tule.. :/ Hittolainen jos on joku kohdunulkonen..Käytin tuos äskön koiran yöpissillä ja hain samalla apteekista niin häijyllä summalla erilaisia testejä etten kehtaa sitä tähän edes kirjottaa :)
Halvimman tein(First signal) mutten oikein menis luottamaan siihen kun oon juonut tänään varmaan sata litraa nesteitä, teetä, vettä etc. Mut kyllä tuo haamua näyttää. Törsäsin elämäni ekaa kertaa digiinkin(viikkonäytöllinen) mut se on kyl pakko malttaa säästää aamuks!! Oon tosiaan sen verran lantrannut tota pissaa tänään ettei viitti noin kallista hassata..mutta eeehkä vielä yön tunteina joku jollei uni tuu.... :O
Kovasti plussatuulia sulle toivotellen Ap
Pe:n kunniaks ja hyvä leffailta tiedossa aattelin kumminkin testata vielä kun veronpalautusten myötä tota ylimäärästä rahaa piisaa ;D No joo.
Ukko piti ihan höperönä kun menkatkin oli muttei virkannu mitään enää kun näki itekkin Clearbluessa viivan ja Rfsu:n testissä toisen.
Voihan toi olla varhanen km ja testit näyttää silti plussaa vielä hetken.
Sitten tuli yhtäkkiä mieleen;mitäpä jos ne mun luulemat "kiinnittymiskivut" ei ollutkaan niitä vaan vasta sillon ovis-sillon tosin touhuttiin vaan kerran mutta kaikkihan me se tiedetään mihin se riittää.
Oon ollut kahdesti jo aiemmin raskaana mutta kysyn edelleen;VOIKO NOIHIN CB:N + RFSUN:N TESTEIHIN TULLA VIIVANPAIKKOJA???
Anteeksi kun huudan mutta nyt "olis ihan kiva tietää"!!!
Rfsu:ssa hiukan väriä ja kuin semmonen "viilto", CB:ssä selkeä väri ja ohut pystyviiva.
Miten saan noi kuvat pienemmäksi?
-ap
netti on ihmeellinen. Taalla toisella puolella maailmaa ihailen jonku tuntemattoman pissassa lirutettua tikkua ja koitan arvailla onko raskaana...;-)
Ei muuta ku onnea vaan, onhan tossa kylla viiva.
netti on ihmeellinen. Taalla toisella puolella maailmaa ihailen jonku tuntemattoman pissassa lirutettua tikkua ja koitan arvailla onko raskaana...;-)
Ei muuta ku onnea vaan, onhan tossa kylla viiva.
Alavatsaa K_I_R_I_S_T_Ä_Ä_!!! Olo ei oo et olis kesken mennyt,senkin kokenut oon. On "vaan olo" et olen raskaana vuodosta huolimatta. Mies ei oikeen osaa olla mukana,toki lasta toivoo enemmän kun mitään mutta ei pysty käsittämään että ns. menkoista huolimatta pieni siellä olisi. Muilla vuotoja alkuraskaudessa?
-ap
Pillerit lopetetaan varmuuden vuoks miehenkin mielestä nyt,kortsulla mennään. Tai sit ei mennä millään-mulla kun kaikki mahdolliset kivut joka puolella, urheilurintsikat menee säkällä päälle kun ei kiinnitä hakasia ja eilen nukahdin koirapuistoilun jälkeen AUTOON KOLMEKS TUNNIKS!!! Ei saanu aijä hereille!
-ap
Luin äsken taas kirjotukseni kun ei uni tule ja täähän kuulostaa ihan provolle! :)
No,sitä se ei ole.
Ihme olo ollu koko päivän,semmonen kyökkimis/etomis/kohta alkaa oksennusolo,se täsmäis viikkoihin,eikö nuo monesti ala rv.7? Alavatsa OUTO.
-ap
Mitäs jos toi nyt on alkava keskenmeno? Tai sitten sitä kuuluisaa raskaudenaikaista tiputteluvuotoa... Jostain luin, että tuulimunaraskaudessa raskaustestit vois "käyttäytyä" noin, mutta muuten on mulle tuo tuulimunaraskaus outo.
-Kymppi
ps. täällä alkoi menkat...
Eiköhän se kesken mennyt. Kyllä mullakin kesti vielä useamman päivän, että vuoto alkoi, kun testit kääntyivät plussasta negaksi. Vuotikin sitten hullun lailla ja supisteli kovasti, vaikka raskaus meni kesken tosi aikaisessa vaiheessa. Yksilöllisiä asioita nämäkin.
Parempi onni seuraavalla kerralla.
Eipä selvinnyt lääkäristäkään tänään muuta kun migreenilääkeresepti.. :)Uuden lähetteen verikokeeseen laittoivat. Vieläköhän sitä pitäs apteekkiin tänään suikkasta....00.00 olis auki ja lähellä :) Ukko kyllä hermostuu kohta meikäläisen testailuun..ei kai,todennäkösesti se olis enemmän innostunu plussasta kun meikä-mikäli se on mahdollista.
Clear Blue 2 kpl? Vieläkö siskoja hereillä?
-ap
että olet raskaana. Minullakin oli verikoe negatiivinen, mutta apteekin testi näytti sitten plussaa ja raskaana olin.
kun kävin testissä epäiltyäni olevani raskaana. Kaksoset tuli :) Onneksi en käytä alkoholia.