Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mun isä kuoli tenniskentällä 12 vuotta sitten. Onneks silloin ei
28.11.2011 |
ollu vielä tätä kännykkäkameravillitystä ja ihmisillä kauhea into ilmoitella iltapäivälehtiin kaikenlaisesta kokemastaan. Voin kuvitella miten isän kohtaus olisi otsikoitu:
Mies tuupertui kuoliaaksi tenniskentällä! Katso kuvat!
Sit lopuks teksti juttun että "olitko paikalla ja jos olit, niin lähetä meille kuva."
Huhuhhhh....
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa