Miksi lapsettomat sinkkumiehet hylkivät yh-äitejä?
Kommentit (36)
kokonaan ilman mitään kontaktia miehiin ex-miehen vakavan sairastumisen ja eron jälkeen. En voisi enää kuvitella parisuhdetta tai seksiä, tai tutustumista varsinkaan noihin lapsettomiin sinkkumiehiin joilla kaikilla tuntuu olevan järkyttävät mielipiteet yksinhuoltajista. En toisaalta myöskään jaksaisi uusperheen perustamista. On siis ehkä onni että kykyni ihastua katosi ex-miehen sairaudesta johtuneen väkivaltaisen käytöksen mukana, eipähän tarvitse enää miettiä parisuhdeasioita.
Olen ollut leskenä ja kolmen lapsen yh:na vuoden verran ja miehiä olisi riittänyt vaikka kuinka ja paljon.
Nyt kun olen vihdoinkin ite valmis, niin jo napsahti 9 v nuoremman miehen kanssa kemiat yhteen niin että kolahti. On valmis ryhtymään isäpuoleksi lapsilleni eikä halua omia biologisia.
Ei kannata yleistää :-)
Ja kauan olette asuneet yhdessä?
Minkä ikäinen olet, ja kuinka voit olla varma ettei rakkaasi halua lapsia vaikka viiden vuoden päästä?
mielipide on erilainen lähempänä neljääkymppiä, alle kolmekymppiset taitavat hieman karsastaa naisia joilla on lapsia. Syinä jo mainitut vaikeudet. Enkä mäkään ehdoin tahdoin ottaisi miestä, jolla on jo lapsia.
Sitäpaitsi jos laitetaan toisin päin eli sinkkunaiset ottamassa yh-isää niin kyllä vaan se on nainen/äiti joka hylkii vieraan naaraan jälkeläistä.
Olen ollut leskenä ja kolmen lapsen yh:na vuoden verran ja miehiä olisi riittänyt vaikka kuinka ja paljon.
Nyt kun olen vihdoinkin ite valmis, niin jo napsahti 9 v nuoremman miehen kanssa kemiat yhteen niin että kolahti. On valmis ryhtymään isäpuoleksi lapsilleni eikä halua omia biologisia.
Ei kannata yleistää :-)
Ole varovainen,mies ei itsekään tiedä kuinka paljon saattaa haluta omaa lasti viiden vuoden päästä.
i] Ja kauan olette asuneet yhdessä? Minkä ikäinen olet, ja kuinka voit olla varma ettei rakkaasi halua lapsia vaikka viiden vuoden päästä?
Olen 42 v ja lapsilukumääräni on todellakin täynnä. Pistin hanttiin tämän aiheen takia, koska sanoin miehelle jo heti alkuun, että harmittaa tämän puolesta, jos jossain vaiheessa tulee kaiho omiin lapsiin. Mies kuitenkin painotti vakaasti asiaa, että voi vaikka käydä luovuttamassa spermaa helpottaakseen jonkin pariskunnan lapsettomuustuskaa ja tietää geeniensä jatkuvan :-)
Eihän tulevaisuudesta tietenkään koskaan tiedä mutta olemme todella rakastuneita toisiimme eikä ikäeroa meistä huomaa millään lailla - ainakaan vielä :-D
miksi yh-isä on pahimpia kirosanoja lapsettomille sinkkunaisille. Noh, itse en halua naista, jolla on jo lapsia edellisestä suhteesta. Se on niin paljon helpompaa, että naisella ei ole lapsia ja mulla on lapsi luona, joka toinen vloppu, kuin että tapailemani nainen ei pääsisi vapaalle, kuin kahetan vloppuna kuussa. Muuten aina olisi lapset mukana. Ei kiitos!
Mies jolla on lapsi haluaa lapsettoman naisen ja nainen jolla on lapsi haluaa lapsettoman miehen.Kukaan tervejärkinen ei halua vierasta penikkaa jalkoihinsa.Ei edes parina v.loppuna kuussa mut moni niitä oppii sietämään.
Ehkä pelkäävät vastuuta. Toisen lapset jne.
Itse olen napannut itselleni yh aikanani sinkkumiehen, joka oli lapseton. Ja jolla oli kokemusta lapsista lähes nolla.
Yhdessä oltu nyt 17v.
mun miehein on nykysin mun lapsein huoltaja.. Lapselle iskä. Myös yhteinen lapsi ja suhde molempiin samanlainen. Enkä voisi itsekään hyljeksiä kenenkään lasta. Olenkin näitä harvinaisuuksia, joille lapset ei ole minkään suhteen rajoittava tekijä vaan pikemminkin päin vastoin.
Mulla on kyllä lapsien lisäksi ihan hyvä koulutus ja työkin eli en kyllä määrittele itseäni pelkän yksinhuoltajuuden kautta.
Meinasin itsekin erottuani kelpaavani helposit "pillutelineeksi", mutta kuinkas kävikään. Alle vuosi eron jälkeen olen onnistunut saamaan kaksi miestä itkemään perääni sekä löytänyt ihanan kumppanin. Ja kaikki nämä kolme miestä ovat fiksuja, about samanikäsiä ja lapsettomia miehiä.
on 9v nuorempi poikaystävä, yhteen ollaan muuttamassa ja 6 lasta...
Minasin sokeerata omalla tilanteellani: 8 vuotta nuorempi mies ja mulla 4 lasta, mut sä pistit paremmaksi heti ensi kättelyssä :-D
Paljon omasta asenteesta kiinni. :)
Varsinkin jos olet itse kaveri/ystävä-linjalla etsimässä seuraa niin johan halutaan ihan kaikki (avioliittoa myöten).
Tällöin tulee katsottua toista avoimin silmin, ilman paineita.
Se, että seksi tulee kuvioihin ei sitä pilaa vaan vahvistaa mikäli et heti sormusta kysele... vaan sulle tarjotaan sitä.
Mitä tiukkuuteen tulee niin mitään sellaista muutosta harvemmin alapäässä lapsen saamisen myötä tapahtuu, ettäkö vaikuttaisi. Ulkonäkö voi muuttua arven myötä ja iho pigmentoitua tmv. pientä.
Itse tunnen olevani tiukempi lasten myötä kun ennen niitä. En tiedä vaikuttaako oman nautinnon löytyminen sitten niin paljon. Sitä aikuisena naisena usein osaa ja uskaltaa heittäytyä ihan eri tavalla kun jonain 20-vuotiaana.
Mitä tiukkuuteen tulee niin mitään sellaista muutosta harvemmin alapäässä lapsen saamisen myötä tapahtuu, ettäkö vaikuttaisi. Ulkonäkö voi muuttua arven myötä ja iho pigmentoitua tmv. pientä.
Itse tunnen olevani tiukempi lasten myötä kun ennen niitä. En tiedä vaikuttaako oman nautinnon löytyminen sitten niin paljon. Sitä aikuisena naisena usein osaa ja uskaltaa heittäytyä ihan eri tavalla kun jonain 20-vuotiaana.
miksi eivät hylkisi? Koska onhan noitakin tapauksia, että ei hyljeksi.
on 9v nuorempi poikaystävä, yhteen ollaan muuttamassa ja 6 lasta...