Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen täysin loppu

Vierailija
17.11.2011 |

Miehen kanssa. Hän ei tee mitään, makaa sohvalla, katsoo telkkaria tai pelaa tietokoneella. Minulle hän kyllä jaksaa motkottaa, jos olen yhden päivän siivoamatta. Hän sanoo, etten tee mitään mutta lisää "enkai minä täällä ala siivoamaan työpäivän päätteeksi". Todellisuudessa siivoan, pyykkään, teen ruoat, kannan ne kaupasta, teen yksin kaiken. Miksi mies on noin julma, että viitsii vielä väittää etten tee mitään vaikka todellisuudessa hän on se laiska.

En enää halua seksiä, en enää halua edes nukkua hänen kanssaan samassa sängyssä. Onko tälläisessä yhtään mitään järkeä? Hänen lapsensa kun tulevat meille, mies juo kaljaa ja pelaa tietokoneella. Sitten makaa seuraavan päivän krapulassa ja tekee lastensa kanssa ne pakolliset eli laittaa aamupalat, pukee heidät ja komentaa pihalle jotta saa itse olla rauhassa. Kun lapset lähteävät kotiin takaisin, mies on helpottunut. Sanoi mulle kerran kännissä ,että ei hänellä ole edes ikävä lapsiaan vaikkei näe heitä pitkään aikaan. MILLAINEN ihminen tuntee noin omia lapsiaan kohtaan?

Onneksi ei ole yhteisiä, eikä tule. Kohta ei ole enää yhteistä talouttakaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä saat suhteestanne ? Miksi olet siinä edelleen ? Oletko kotona ja mies töissä vai ? Onko sinulla lapsia ?

Onko miehessä tai suhteessanne mitään hyvää ?

Vierailija
2/3 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa suhteesta suurinpiirtein mitään. En tiedä miksi olen tässä edelleen. Olen kotona. Mulla on omia lapsia. Mies on hyvä nimenomaan mun lasteni kanssa, oikeastaan tosi upea heidän kanssa. Katsos, ei ole vastuuta heistä kun minä ja lasten isä hoidamme heidät. Miehellä ja mulla on yhteisiä asioita paljon mutta en kestä hänen tunteettomuuttaan ja jotain käsittämätöntä julmuutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?