Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdeongelmia. Auttakaa!

Vierailija
17.11.2011 |

Mies ja kolme lasta. Aviossa on oltu 11 vuotta. Nyt alkaa (taas!) tuntua siltä kuin kivirekeä vetäisä perässään. Mies ei innostu mistään, ei koskaa ehdota mitään reissua tai tekemistä. Ei hoida lasten harrastuksiin ilmoittamisia, ei hoida lasten synttäreitä jne jne. Hänelle tuntuu riittävän työ, einekset, tietokone ja telkkari. Mitään ei tapahdu ellen minä hoida. Kyllä hän siivoaa ja vie lapsia harrastuksiin ja siitä pitäisi sitten olla tosi onnellinen. Sitten valittaa kun en halua seksiä. En kai nyt voi noin innotonta tyyppiä haluta!

Lapset vinkuu ja kitisee. Tuntuu, että olen ainoa tässä perheessä joka kaipaa joatin sisältöä elämään. En halua erota,mutten halua jatkaa näinkään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki harrastus, käy matkoilla, jätä mies kotiin. Meillä tuo johti eroon.

Vierailija
2/3 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan toivoisin vain arjen jakajaa, sitä ihmistä, joka ottaisi vastuuta just niistä joulupukin tilaamisista, lasten kutsujen lähettämisistä, reissujen ideoimisista ja tilaamisista. Haluan innostuneisuutta, haluan elämää, en himmailua.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten näistä ekstroista kuten joulupukki ja anna miehelle ja tokase että merkkaas tosta puolet itelles ja pidä huoli että ne on tehty kanssa.

Mutta reissuideoita älä odota, ei kaikista ole vain luovaksi tai ideoivaksi. Mä odotin sitä 10v ja totesin, että mies kyllä osallistuu kun ohjeistan, mutta myöntää ettei kertakaikkiaan ole vain yhtään luova ideoimaan :)