Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisinko muuttaa uuden miesystävän luokse?

Vierailija
17.11.2011 |

Olemme serustelleet kuukauden ja hän puhuu aika paljon yhteenmuuttamisesta, koska siitä hyötyisi kaikki osapuolet. Sanokaa onko mitään järkeä edetä näin nopeasti?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa miettisit muutaman VUODEN ennen kuin edes harkitsisit yhteen muuttamista kenenkään kanssa.

Vierailija
22/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa miettisit muutaman VUODEN ennen kuin edes harkitsisit yhteen muuttamista kenenkään kanssa.

Ja kun saa lapsen, pitää ryhtyä aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lukiessa! Sori kun kysyn mutta et taida olla kovin vanha? Älä missä nimessä muuta vielä yhteen ja kaikki syyt onkin jo edellä tullut. Miksi ihmeessä esittelit miehen niin nopeasti lapsellesi? Olet Äiti ja tehtäväsi on suojella lastasi tässä vaiheessa kaikelta mahdollisesti vahingolliselta. Lapsesi menee myös kaiken sinun haluamasi edelle! Joten oli rahaa tai ei, tehtäväsi on olla mahdollisimman varma, että mitään pahaa hänelle ei tapahdu, esim: seuraavassa kuussa olette ilman kotia, koska kaikki ei mennytkään ihan niin hyvin.... Nyt järki käteen!

Mieheni on nähnyt lapseni aikaisemminkin ennen seurustelua, koska nykyinen mieheni on samasta kaveripiiristä, joten hän ei ole ihan umpituntematon. Sen takia minä kysyinkin että kannattaako muuttaa. Kavereilta ei kannata kysyä mitään, koska ne ei uskalla sanoa mitään etteivät loukkaisi minua.. jospa minä miettisin muutaman kuukauden ja katsoisin sitten. ap.

Sinun ystäväsikään eivät välttämättä ihastuisi ajatukseen, ja tuntevat sekä sinut että miehen, niin kannattaan vieläkin varmemmin miettiä ja katsoa tilanne myöhemmin uudelleen. Ja vielä kerran: ajattele asia lapsesi kannalta!