Uskaltaisinko muuttaa uuden miesystävän luokse?
Olemme serustelleet kuukauden ja hän puhuu aika paljon yhteenmuuttamisesta, koska siitä hyötyisi kaikki osapuolet. Sanokaa onko mitään järkeä edetä näin nopeasti?
Kommentit (23)
en ainakaan itse muuttaisi mutta pääseehän sieltä pois jos ei onnistu. Ihmettelen vain miksi miehellä on noin kova kiire edetä.
Itse muutin miehen kanssa viikon seurustelun yhteen ja vielä 12 vuoden jälkeenkin yhdessä ollaan.
Voi olla mun ex, joka muutti lähes väkisellä mun luokse parin viikon seurustelun jälkeen.
Paljastui pian todella sekopääksi (diagnosoitu rajatila). On jatkanut tuota pikaista yhteenmuuttoa senkin jälkeen kun viimeinkin pääsin hänestä eroon..
ja tämä uusi mies on hyväksyt lapsen ihan täysin, enkä ole lastani syrjinyt uuden miehen takia yhtään, joten lapsi olisi muuttamassa myös.
ap.
ettei tarvi jälkeenpäin itkeä. Aikaa on maailman tappiin asti muuttaa yhteen. Te pystytte seurustella, ilman yhteenmuuttoakin ja muutos lapselle on huomattavasti pienempi kuin se että hän on juuri tavannut uuden ihmisen ja sitten yhtäkkiä pitääkin ruveta asumaan hänen kanssaan. Hyvässä lykyssä sitten erotaan heti pian - parin vuoden päästä ja siinä on taas lapsi pää pyörällä!
Riskejä voi joskus ottaa ja yhteen muuttaa nopeastikin, mutta jos kuvioissa on myös lapsi en suosittele missään nimessä.
Katsokaa rauhassa mihin suhde vie. Elätte vielä alkuaikoja ja ette vielä tiedä millaiseksi suhteenne muodostuu.
ja tämä uusi mies on hyväksyt lapsen ihan täysin, enkä ole lastani syrjinyt uuden miehen takia yhtään, joten lapsi olisi muuttamassa myös.
ap.
Kantsisko tarkistaa ukon taustat?
Mitä itse asiasta tiedät miehestä? Hänen taustoistaan ja menneisyydestään? Ota nyt hyvä ihminen selvää ensin ja tutustu kunnolla, varsinkin kun mukana kuvioissa on myös lapsi. Pahimmassa kauhuskenaariossa seurustelet pedarin kanssa...
Mitä itse asiasta tiedät miehestä? Hänen taustoistaan ja menneisyydestään? Ota nyt hyvä ihminen selvää ensin ja tutustu kunnolla, varsinkin kun mukana kuvioissa on myös lapsi. Pahimmassa kauhuskenaariossa seurustelet pedarin kanssa...
tai miehellä voi olla rahaongelmia ja yhteenmuutto kanssasi takaisi ilmaisen ylöspidon.
nimim: vierestä seurannut
ennen kuin lapsi täyttää 3?
Ei missään nimessä. Omat lapseni eivät ole edes tavanneet poikaystäviäni alle 3 kuukauden... Lapsi on 10 ja niitä on ollut tasan kaksi, joista toinen on yhä kuvioissa.
Olen seurustellut 7 kuukautta, enkä vieläkään halua yhteenmuuttoa. Mun sydämen saa murskata vaikka viidesti, mutta lapselle se, että ukkoa tulee ja menee, on ahdistava ajatus.
Nyt oikeasti mieti tarkkaan, anna ajan kulua ja muista, että oikeasti ne joilla on noin kiire, eivät ole ihan vielä aikuistuneet tai niissä on jotain muuta hämärää.
Huh huh! Tutustu rauhassa, jos toinen on se oikea, suhde kestää hyvin parikin vuotta ennen kuin on aika muuttaa yhteen.
Suhteessa on tärkeämpiä asioita kuin "hyötyminen". Tunteilla ja luonteiden yhteensopivuudella on aika tärkeä osuus suhteen onnistumisessa.
Lisäksi: pariskunta voi elää onnellisessa suhteessa vuosikymmenet muuttamatta koskaan yhteen.
ettei tarvi jälkeenpäin itkeä. Aikaa on maailman tappiin asti muuttaa yhteen. Te pystytte seurustella, ilman yhteenmuuttoakin ja muutos lapselle on huomattavasti pienempi kuin se että hän on juuri tavannut uuden ihmisen ja sitten yhtäkkiä pitääkin ruveta asumaan hänen kanssaan. Hyvässä lykyssä sitten erotaan heti pian - parin vuoden päästä ja siinä on taas lapsi pää pyörällä!
Mulla on rahatilanne tosi huono vaikka käyn töissä niin tuntuisi hirmu hyvältä jutulta yhteenmuuttaminen.. erosin kolme kuukautta sitten lapseni isästä ja nyt vasta näyttää siltä että lapseni iloisempi kuin koskaan, koska on saanut tavallaan uuden isähahmon itselleen kun lapsen oma isä ei halua viettää lapsen kanssa aikaa.
ap.
Mulla on rahatilanne tosi huono vaikka käyn töissä niin tuntuisi hirmu hyvältä jutulta yhteenmuuttaminen.. erosin kolme kuukautta sitten lapseni isästä ja nyt vasta näyttää siltä että lapseni iloisempi kuin koskaan, koska on saanut tavallaan uuden isähahmon itselleen kun lapsen oma isä ei halua viettää lapsen kanssa aikaa.ap.
liian hätäinen. Kolme kuukautta erosta ei ole aika eikä mikään. Kuulostat siltä että oikeasti kaipaat vain laastaria. Vaikka se sinua rahallisesti kuinka hyödyttäisi niin onko se sen väärtti, että lapsi joutuu tuohon pyöritykseen mukaan. Muista, että kaikkein tärkein on lapsesi.
kolme kk edellisestä erosta!! Nyt kk jälkeen muuttamas uuden kanssa!! Mitäs jos nyt malttaisit vähän.. Seurustelkaa nyt ainakin puoli vuotta ennenkuin lyötte hynttyyn yhteen. Vähän sitä järjen ääntä mukaan.
kenenkään kanssa yhteen KOLME KUUKAUTTA SEN JÄLKEEN kun lapsen isän perävalot on näkyneet.
Taidat ap olla aika nuori?
Tota menoa sun lapsella on ollut 154354 isäpuolta ennenkuin se täyttää 15.
Mies voi olla rikollinen, pedofiili, narsisti, seksiaddikti, idiootti, velkasaneerauksessa, tasapainoton, patologinen valehtelija, kontrolloija tai alkoholisti tai pelimies.
Mä olen 43 ja mun lapsi on 10, enkä aio muuttaa yhteen miesystäväni kanssa alle kahden vuoden. Haluan olla varma, että suhde kestää. Mies on myös matkatöissä, joten näemme vain viikonloppuisin muutenkin.
Tätä lukiessa! Sori kun kysyn mutta et taida olla kovin vanha? Älä missä nimessä muuta vielä yhteen ja kaikki syyt onkin jo edellä tullut. Miksi ihmeessä esittelit miehen niin nopeasti lapsellesi? Olet Äiti ja tehtäväsi on suojella lastasi tässä vaiheessa kaikelta mahdollisesti vahingolliselta. Lapsesi menee myös kaiken sinun haluamasi edelle! Joten oli rahaa tai ei, tehtäväsi on olla mahdollisimman varma, että mitään pahaa hänelle ei tapahdu, esim: seuraavassa kuussa olette ilman kotia, koska kaikki ei mennytkään ihan niin hyvin.... Nyt järki käteen!
tulee vaan mieleen ajatus, että jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta niin se on.
Tätä lukiessa! Sori kun kysyn mutta et taida olla kovin vanha? Älä missä nimessä muuta vielä yhteen ja kaikki syyt onkin jo edellä tullut. Miksi ihmeessä esittelit miehen niin nopeasti lapsellesi? Olet Äiti ja tehtäväsi on suojella lastasi tässä vaiheessa kaikelta mahdollisesti vahingolliselta. Lapsesi menee myös kaiken sinun haluamasi edelle! Joten oli rahaa tai ei, tehtäväsi on olla mahdollisimman varma, että mitään pahaa hänelle ei tapahdu, esim: seuraavassa kuussa olette ilman kotia, koska kaikki ei mennytkään ihan niin hyvin.... Nyt järki käteen!
Mieheni on nähnyt lapseni aikaisemminkin ennen seurustelua, koska nykyinen mieheni on samasta kaveripiiristä, joten hän ei ole ihan umpituntematon. Sen takia minä kysyinkin että kannattaako muuttaa. Kavereilta ei kannata kysyä mitään, koska ne ei uskalla sanoa mitään etteivät loukkaisi minua.. jospa minä miettisin muutaman kuukauden ja katsoisin sitten.
ap.
niin antakaa palaa, lapsiahan teille ei ole, jotka joutuisivat kärsimään mahdollisista seurauksista?