Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tukeva ja röllykkämahainen nainen saa miehekseen urheilullisen tiukkakropan?

Vierailija
17.11.2011 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tapasimme eli siinä yksi selitys. Eikä mies ainakaan vielä kilojeni takia ole lähtenyt.

Vierailija
2/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies voi ihan oikeasti pitää isomahaista naista seksikkäämpänä kuin nykynormien mukaan kaunisvartaloista. Ja jos mies ei tarvitse vaimoa näyttelyesineeksi vaan ihan itseään varten, niin voi riiata sellaista josta oikeasti tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat molemmat normaalipainoisia ja 10 vuoden + lapsilauman jälkeen nainen on 30 kg lihavampi.

Vierailija
4/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihin ja nielee spermat.

Vierailija
5/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin "klishee" kun se onkin. Lähipiirissä on yksi tällainen tapaus, ja kyllä ihmiset jaksavat sitten asiaa ihmetellä. Myönnän itsekin aluksi ihmetelleeni, ennen kuin tutustuin kyseiseen ihmiseen.

Vierailija
6/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis kysyä mun miesystävältä, joka painaa 70 ja minä 120. Ja tällä painoerolla on tavattu. Mies himourheilija, minä en saa siitä mitään kiksejä. Me ollaan kummatkin saman alan taitelijoita, siinä selitys rakkauteen.

Vierailija
7/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat molemmat normaalipainoisia ja 10 vuoden + lapsilauman jälkeen nainen on 30 kg lihavampi.

se pääsääntöisesti menee, naiset vaan laiskistuu etteivät välitä pitää itsestään huolta

Vierailija
8/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole koskaan niellyt ;). Olin vain todella ihmeissäni, kun yksi _todella kaunis_ tuttavamme kävi kylässä kerran ja kysyin mieheltäni mielipidettä hänen ulkonäöstään. Mies totesi hetkeäkään miettimättä, että kauhea luuranko ;).

Meidät pitää yhdessä rakkaus ja kiintymys toiseen sekä perheeseemme.

Vierailija
9/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ovat selvästi useammin ylipainoisia kuin naiset, ja miesten paino nousee iän myötä vähintään samaa tahtia kuin naisten. Keskimäärin siis.

se pääsääntöisesti menee, naiset vaan laiskistuu etteivät välitä pitää itsestään huolta

Vierailija
10/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole ulkoisesti kummoinen. Ollaan vaan sopivat toisillemme älyllisesti ja taustamme ovat samankaltaiset. Tuo ulkoinen "tasoero" on vuosien myötä tasoittunut.

Vierailija
11/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisten henkilöiden ainoat ominaisuudet, niin en todellakaan tiedä. :D

Vierailija
12/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole koskaan niellyt ;). Olin vain todella ihmeissäni, kun yksi _todella kaunis_ tuttavamme kävi kylässä kerran ja kysyin mieheltäni mielipidettä hänen ulkonäöstään. Mies totesi hetkeäkään miettimättä, että kauhea luuranko ;)

Yleensähän miehet vastaavat juuuri näihin kysymyksiin puolisoilleen rehellisesti ;)

Vierailija
13/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tavatessamme 25kg ylipainoinen. Mies urheilullinen, juoksee maratooneja jne.

Mies on sanonut kun olen tentannut, että kyllä hänen ns ihannekuva naisesta olisi laiha, mutta sanoo rakastavansa minua tällaisena aivan yhtä paljon kuin laihana. Sanoi että rakkaus ei katsonut mun painoa ja sanoi että olen kasvoiltani hänen mielestään hyvin kaunis ja tykkää isoista rinnoistani ja että vaikka isojen rintojen alla on mahaa ja isoa persettä niin se ei vie pois rintojen ja kasvojen kauneutta eikä varsinkaan rakkautta. Hän rakastui aivan muihin asioihin kuin ulkonäköön. Kiloni ovat minulle paljon isompi asia kuin hänelle, jaksoin jauhaa kiloistani kyllästymiseen asti koska olin varma että hän ei oikeasti rakasta minua niin paljon kuin sanoo, kuka urheilullinen ja hoikka nyt läskin haluaisi. Sitten hän kosi.

Vierailija
14/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä näin miehen näkökulmasta vastattuna

Vierailija
15/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään myös että mieheni mielestä hoikatkin ovat kauniita, ei koskaan panettele hoikkia tms jos kysyn että onko vaikka tuo hoikka nainen kadulla kaunis, hän sanoo että juu onhan se muttei se ole mun kauneudesta pois eikä tarkoita että ei pitäisi minusta. Vastaa rehellisesti koska tietää että muuten mä jauhaisin niin kauan kunnes siltä menisi hermot.

-edellinen

Vierailija
16/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tavatessamme 25kg ylipainoinen. Mies urheilullinen, juoksee maratooneja jne.

Mies on sanonut kun olen tentannut, että kyllä hänen ns ihannekuva naisesta olisi laiha, mutta sanoo rakastavansa minua tällaisena aivan yhtä paljon kuin laihana. Sanoi että rakkaus ei katsonut mun painoa ja sanoi että olen kasvoiltani hänen mielestään hyvin kaunis ja tykkää isoista rinnoistani ja että vaikka isojen rintojen alla on mahaa ja isoa persettä niin se ei vie pois rintojen ja kasvojen kauneutta eikä varsinkaan rakkautta. Hän rakastui aivan muihin asioihin kuin ulkonäköön. Kiloni ovat minulle paljon isompi asia kuin hänelle, jaksoin jauhaa kiloistani kyllästymiseen asti koska olin varma että hän ei oikeasti rakasta minua niin paljon kuin sanoo, kuka urheilullinen ja hoikka nyt läskin haluaisi. Sitten hän kosi.

noista kukkakeppimaratoonareista joilta puuttuu perse ja jotka ovat yleensä sellaista kynäkikkelimallia. Siitä seuraa että laiheliinityypin pitää tinkiä vaatimuksistaan ja sinä olet siitä hyötynyt.

Vierailija
17/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuna. Ennemmin lepponen pullukka jonka ruumiillisuus kohdistuu sellaisiin asioihin joista voidaan nauttia yhdessä, eli hyvään ruokaan ja ...

Vierailija
18/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellytä, että on kukkakeppimallia. Eri asia on, jos kyseessä on kilpaurheilija. Kylläpä stereotypia täällä jylläävät :D

Oma mieheni on juossut maratonin useaan kertaan, mutta hänellä on pikemminkin jalkapalloilijan kroppa. Itsekään en ole kukkakeppimallia ollut koskaan, vaikka harrastan juoksemista.

t. urheiljamamma

Vierailija
19/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, eli läskin puolison on oltava joko toinen läski tai kynäkukkakeppi?

No minun maratoonari ei ole kukkakeppi, ei tosin mikään lihaskimppukaan, aivan normaalivartaloinen tosin ehkä vähän trimmatummat lihakset kuin jos ei harrastaisi uhreilua :)

On se hoikille sinkuille niin kova pala jos läskillä on hoikka urheilija hyvillä lihaksillakin, pitää alkaa heti todistelemaan että juu voi olla hoikka mutta sitten onkin lipputanko jota kukaa ei varmana halua :D

HAH. Tämä keskustelu on oikeestaan aika huvittava.

Vierailija
20/23 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieheeni verrattuna "röllykkävatsa". Mieheltäni löytyy pituutta, sikspäk, leveät hartiat, erottuvat hauikset ja timmit pakarat. Just tänään viimeksi kysyin, että eikai sitä haittaa, kun mä en ole missin mitoissa. Sanoi, että olen just hyvä näin... Muttamutta, lisäsi, että mielellään ryhtyy mun personal traineriksi, jos haluan alkaa käydä salilla. Ehkä menenkin... jotenkin sitä haluaa olla ns."samaa maata"