Aivan loistava kirjoitus naisista
Kommentit (15)
voisitko vähän perustella? Ihan vaan mielenkiinnosta, että mikä siinä sinuun "osui"...?
Minusta ihan hauska juttu, pakinta-tyyliä, mutta en oikein loistavaksi sitä voisi sanoa, se vaatisi jotain poikkeuksellisen hienoa juttua, jota en tästä kuitenkaan löydä. Mutta ihan hauska se oli, joo.
olihan siinä pari ok juttua, mutta mites esim. monien miesten innostus shoppailla elektroniikkaa?
Niin ja horoskoopit on typerää huuhaata.
oikein mitään "loistavaa" löytänyt, aika nähtyä ja kuultua.
Lähinnä tuli mieleen, kuinka epäviehättävää se on kun henkilö kokee harhaisesti olevansa näppärä kynäniekka ja suuri ajattelija.
lähinnä vaan ärsyttävät ja suututtavat, ei ollut yhtään hauska.
Miksi, yhä edelleen, naiset yritetään leimata hysteerisiksi bimboiksi?
t. nainen Nainen, jonka astiat eivät "matchaa" toisiinsa, joka ei keräile kenkiä eikä mitään muutakaan vaatteita, ei käy taidenäyttelyissä, ei todellakaan jaksa lukea horoskooppeja (niihin uskomisesta puhumattakaan) ja inhoaa shoppailua.
Miksei kukaan kirjoita mitään oikeasti omaperäistä miehistä ja naisista?
Saiskohan tuo kynäilijä aikaiseksi yhtä osuvan analyysin miehistä, kas kun kaikki miehetkin voidaan niputtaa siististi kymmenen kohdan listaan siinä missä kaikki naisetkin...
naurettavan tuollaisella "analyysilla". Taitaa olla joku keskenkasvuinen asialla...
Ja mun lähipiirissä taidenäyttelyissä käy ennemminkin miehet. Erittäin ääliömäinen juttu
Miksei kukaan kirjoita mitään oikeasti omaperäistä miehistä ja naisista?
Kirjoittaja kuvittelee, että kaikki naiset ovat samanlaisia kuin ne gimmat, joiden kanssa hän on heilastellut, ja kaikki miehet samanlaisia kuin hän.
Booooriiiing....
sanottakoon ihan alkuun että olen nainen.
Meillä ei kalusteet jne. matchaa. Verhot on mut niillä ei saa ikkunaa kokonaan peittoon.
Löysin kolme asiaa noista mitkä sopii minuun: n.20paria kenkiä, okei niitä on ehkä vähän liikaa..
horoskoopit kyllä olen niiden pauloissa. Tosin en usko niihin.
Ja kainalo. Onneks mulla on mies jonka kainaloon pääsen aina kun haluan..
Ja vähättelevä, tyyliin "miehet sotivat ja saavuttavat, naiset vain hoitavat kotia". Ja vielä sana "vain".:(
Toisekseen mies ei ymmärrä, että verhot ja astiastot ovat sosiaalinen asia, joka paljastaa naisten välisen nokkimisjärjestyksen.
Taidenäyttelyt -kommentti taas ei liittynyt mun mielestä naisiin ollenkaan: "Kukaan ei ole koskaan selittänyt, mitä hyötyä, etua tai mitattavissa olevaa iloa taidenäyttelyt tuovat" vaan kertoo ennemminkin siitä, että kirjoittaja on joku insinööri tai ekonomi tms. jonka mielestä kaiken aina pitää olla hyödyllistä. Onhan taiteidenkerääjämiehiäkin.
Kohta Kengät on totta, koira ja kissa on niin ikään totta, naisen pitää aina hoivata jotain. Kainalo ja shoppailu ovat myös totta, en vaan itse halua miestä noille shoppailureissuille. Kaikki naiset eivät lue horoskooppeja, vaikka ne (ilmeisesti naistenlehtien perusteella) halutaankin aina naisten maailmaan niputtaa.
Asennekasvatus -kohta oli mielestäni sellainen, ettei asiaa ole juuri pitemmälle mietitty. "Kukaan ei puhuisi rasismista tai vihapuheista, jos parlamentti koostuisi 200 valtiomiehestä." Minusta kirjoittaja ei ymmärrä, että yhteiskunnassa oletusarvo todella on edelleen valkoinen länsimainen mies. Kaikki muu on normista poikkeavaa. Koen vain sen, että leimataan kaikki asioista puhuminen turhaksi vatvomiseksi vähättelevänä niitä kohtaan, jotka poikkeavat tuosta odotuksenmukaisesta valkoisesta miehestä. Se taas, että Suomessa polkee keskustelu paikallaan kaikissa vihapuhe- ym. asioissa on toinen juttu eikä se liity naisiin vaan keskustelukulttuuriin (tai paremminkin sen puuttumiseen).
No en sanois