Nainen mihin et ikinä suostuisi, vaikka mies oikein nätisti pyytäisi.
Itse en kakkaleikkeihin. Inhoan kakan hajua! Monia juttuja olen kokeillut. Anaaliakin. Sulkijalihaskin vielä toimii :)
Kommentit (6)
Ukkomieheen kolmantena pyöränä.
"Pelimieheen" kolmantena pyöränä ilman kondomia.
Pieni satuttaminen voisi olla kokeilun arvoista, mutta kuristamisen olen kieltänyt kun mies varovasti yritti. En suostuisi myöskään mihinkään kumpaakaan vahingoittavaan tai voimakasta kipua tuottavaan.
uloste, eläimet, vaaralliset tai vammauttavat ja pysyviä jälkiä jättävät asiat. Noin aluksi.
Outouksien kirjo on aika rajaton, eli varmaan paljon muutakin löytyy sellaista, mitä ei edes osaa kuvitella.
Kolmatta ottamaan mukaan tai parinvaihtoon en varmaan suostuisi, ainakaan jälkimmäiseen. Kahden kesken en keksi semmoista mistä kieltäytyisin jos ois hänelle se juttu, ois se sit ristiinpukeutumista tai jopa pissaleikkejä tai mitä nyt just tulee outoakin mieleen. No kakkajutut ehkä jäis tekemäti.
kumiasut ja sensellaiset: ei ei.
kolmas pyörä, jos nainen: ei ei. (jos mies, ehkä, jos mentäisiin mun tahtiin ja kondomin kanssa.)
yleensä ottaen en suostu mihinkään, mihin liittyy vähänkään pakottamista. homman pitää perustua vapaaehtoisuuteen ja halukkuuteen, molempien osapuolten taholta. muuten kyllä olen halukas kokeilemaan monenlaisia juttuja, kunhan edetään toista 'kuulostellen' ja lopetetaan homma heti, jos se alkaa tuntua kököltä.
Pahaa tekis.