Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämis asiaa...onko mielestäsi

Vierailija
17.11.2011 |

nuoleminen/suihinotto pettämistä tai pelkkä kädellä aikaan saatu tyydytys? Mielenkiinnosta kyselen. Olen kuullut varsinkin varatuilta miehiltä paljon sitä että nuoleminen tms. ei ole pettämistä. Itse olen vapaa ja nyt vaan törmännyt liian usein tähän että eihän se ole pettämistä mutta mitä sanokaan naiset ja miks ei miehetkin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tai mikään suhteen ulkopuolinen ei määritä pettämisen rajaa (joskin yleistäen voidaan ajatella, että - ellei toisin sovita - eroottinen ja romanttinen kanssakäyminen suhteen ulkopuolisen henkilön kanssa on pettämistä). Pettämistä on kaikki sellainen toiminta, jonka tiedät loukkaavan puolisoasi eli sellainen toiminta, jota TEIDÄN PARISUHTEESSANNE ei hyväksytä ulkopuolisen kanssa.

Ja YLEENSÄ siihen kyllä kuuluu kaikenlainen fyysinen eroottinen kanssakäyminen (erilliset sopimukset ja avoimet suhteet ovat asia erikseen). En ymmärrä, että olet ottanut tosissasi näiden seksinnälkäisten parisuhteellisten miesten ontuvat "perustelut" toiminnalleen (jotka he varmasti itsekin tietävät täydeksi paskaksi).

Kysypä muuten seuraavan kerran vastaavassa tilanteessa, että tietävätkö näiden miesten vaimot tästä heidän "suihin otto tai käteen veto ei ole pettämistä"-linjastaan ja onhan sitten myös ok, että heidän vaimonsa - heidän lastensa äiti - käy nuolaisemassa muutaman baariseuralaisen munaa ja vemppaa työkaverilta vessassa kuivat.

Vierailija
2/8 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli siis kysymys sellasille joilla siis ei mitään erityis sopimuksia suhteessa ole! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli siis kysymys sellasille joilla siis ei mitään erityis sopimuksia suhteessa ole! ap

Tämä on niin tyhmä kysymys! Kai sä nyt ymmärrät että pettämistä on just se mitä salailet puolisoltasi! Jos voit kertoa runkkaukset miehellesi ja se hyväksyy sen, eihän se silloin mitään pettämistä ole. Mieti nyt itsekin.

Vierailija
4/8 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että onko suihinotto pettämistä vai ei. Juontaa 90-luvulla Bill Clinton seksiskandaali tapauksesta. Jossa Monica Lewinsky oli ottanut suihin Billin ISON "pojan".

Tämä tapaus nosti esille kysymyksen, että onko suihinotto pettämistä vai ei.

Ja tässä jokunen vuosi sitten Iltalehdessä vai oliko Iltasanomat kysyttiin, että mikä on lukijoiden mielestä pettämistä ja mikä taasen ei.

Niin esimerkiksi noin puolet naispuolisista vastaajista oli sitä mieltä, että JOS he ottavat joltain mieheltä suihin niin se ei ole heidän pettämistä. On sitten mies varattu tai nainen itse.

Vierailija
5/8 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki sellainen toiminta on pettämistä, mitä et voi tehdä puolisosi läsnäollessa tai kertoa hänelle tai et hyväksyisi hänen tekevän samaa.

Mitäpä itse ajattelet, onko tuo sinusta hyväksyttävää käytöstä parisuhteessa?

Vierailija
6/8 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo on pettämistä. Ihmetyttää vaan miten oikeasti niin monen vuoden aikana ja niin monelta mieheltä olen kuullut näistä asioista muuta. Säälittää niiden vaimot. Itse en varattujen miehien kanssa säädä mutta varmasti joku muu voi niin tehdäkkin. ap

Vierailija
7/8 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettämisestä tee pettämistä se, että jotkin tietyt ruumiinosat ovat tietyllä tavalla kosketuksissa toisiinsa. Siten ei voida myöskään yleispätevästi sanoa, että naiminen on pettämistä mutta suihinotto ei.

Parisuhteen pelisäännöt määritellään aina osapuolten kesken ja näiden sääntöjen rikkominen ts. luottamuksen pettäminen on sitten se iso juttu, mulle ainakin.

Vierailija
8/8 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli molemmat saa ottaa suihin tai harrastaa pettingiä jonkun kanssa, mitä nyt keksii ja mistä tykkää. Ei ole pettämistä koska siihen on lupa.

Jos me päätettäisiin avoinsuhde niin sitten rajat määriteltäisiin uudestaan, pelkkä suutelu tai hyväily tanssilattialla on pettämistä jos niin määritellään.

Hyväily millä tahansa kehonosalla niin että toinen/itse saa seksuaalista tyydytystä tai vaikka pissaa naamalle on seksuaalinen teko ja sen saa kumppani katsoa pahalla jos hänestä niin tuntuu.

Minä säädän varatunkin kanssa jos siltä tuntuu. En aina edes utele panokaverin perhemuotoa tai työpaikkaa.

Tai mies ottaa varatun naisen jos semmonen vastaan tulee.

Aikuiset ihmiset on vastuussa teoistaan itse, ei minun suhde kuulu teille ja teidän suhteet on teidän omia ja jos toinen pettää niin se on hänen asia.

Ihan siinä jos minä joskus pettäisin miestäni niin olisin itse vastuussa teosta eikä se kolmaspyörä tai mieheni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi