Oletko asioinut reikä lattiassa -vessassa?
Kommentit (48)
Asuin Turkissa pienissä kylissä useamman vuoden 90-luvulla, ja siellähän tuontyyliset vessat olivat ihan arkipäivää. Siistejä olivat ja niihin tottui äkkiä. :)
Mitä jos siihen ei kakkosen kanssa osu?? Entä miten onnistuu kun on menkat??
Pari viikkoa sitten venäjällä svetogorskissa muutama kilometri suomen rajalta, jos paska ei osu reikään sitten se on siinä reijän ympärillä.
Mulla olisi puhelimessa kuva muttei tänne saa mitään kuvia ladattua.
Sri lankassa 1993, retkellä ollessa jonkun kahvilan wc.
Dubain lentokentällä vuonna 1995 naisten wc:ssä. Miesten puolella oli silloin jo pytyt. Ja koko lentokenttä oli todella loistelias, mutta mitäs naisista... 1996 oli sitten naisillakin pytyt.
Thaimaassa Cha-Amissa 2013, sellaisessa yleisessä kylä wc:ssä.
Muita en ainakaan juuri nyt muista.
Monta kertaa olen reiällä asioinut! Kiinassa ja Koreassa ovat enämmänkin sääntö kuin poikkeus. Eli tänä vuonna viimeksi olen sihdannut reikään.
Olen kyllä asionutkin, Venäjällä ja Välimeren maissa, en muista vuosilukuja, mutta 1993 Kreetalla Samarianrotkon puolessa välissä oli kylä, jossa oli yleiset vessat, silloin vain kävin, joku muukin oli pidätellyt muutaman kilometrin ja päässyt melkein perille, menin sitten polun varteen kyykkypissalle.
Malesiassa 2010 ja sattui olemaan vielä vatsatauti silloin. Oli kiva istua nilkat ripuliroiskeilla bussissa 6h tämän toimenpiteen jälkeen. Ei paperia ollut myöskään. Parempi kai kun housuihin.
Turkin Bodrumissa 1994, Firenzessä 1998 (ei nyt ihan reikä lattiassa, vaan hieman hienostuneempi vesiversio) ja Santorinilla 2000.