Oletko asioinut reikä lattiassa -vessassa?
Kommentit (48)
Olin kylässä turkkilaisessa perheessä...huh huh miten alkeellista.
ja Bergamossa (Italiassa) 2009. Missäpäin Hong Kongissa oli tuollainen vessa? Kun siellä missä mä kävin, oli järestään hienot automaattivessat:-)
Euroopassa ja Aasiassa. Viimeisin kokemus kuukauden takaa
ja mun mielestä ne on kyllä ihan käteviä julkisissa vessoissa, joissa ei (noissa maissa) todellakaan olisi hygieenistä istua pöntölle. Kyykkimällä ei osu kuin kengänpohjat :)
Melko vaikeaa moottoripyörävermeissä.
Muistan miten näin ramman pojan ilman mitään pyörätuolia, jonkun ihme levyn päällä jossa pyörät. Turkki on kehittynyt paljon vuodesta -95 ilmeisesti?
muutamassakin paikassa vuonna 2001. Liettuassakin olis ollut tilaisuus, mutta jätin väliin. Käyn myös kesäisin moporeissuilla metsäpaskalla, se se vasta hienoa onkin!
ja Bergamossa (Italiassa) 2009. Missäpäin Hong Kongissa oli tuollainen vessa? Kun siellä missä mä kävin, oli järestään hienot automaattivessat:-)
tää vessa oli Peak Towerissa, tosin suurin osa kopeista oli ihan oikealla pöntöllä varustettuja, mutta pari oli näitä reikävessoja. Pöntöllisiin oli pidemmät jonot, joten menin sellaseen reiälliseen. Ihan ok sielläkin oli tarpeensa hoitaa.
Voittaa normivessan käytettävyydessä. Tämä malli mikä on esim. suomessa altistaa vain kaikenlaisille terveyshaitoille, erityisesti jos pytty on liian korkealla.
Viimeksi ehkä Ateenassa (bussiasema) ja Singaporessa (ihan kerrostalo koti) ja kaikki ihan tässä tällä vuosituhannella. Puhumattakaan sitten niistä vessoista ennen vanhaa....
tanskassa sekä ranskassa vuonna 2005
Latviassa, Liettuassa, Venäjällä, Mongoliassa, Kiinassa.
Italiassa ja Ranskassa. Oli muuten kokemus hiihtohaalarin kanssa (90-luvulla).
Ranskassa, Kiinassa, useammassakin Afrikan maassa, Karibialla
tulee nyt mieleen ainakin Neuvostoliitto ja Jordania