Oletko asioinut reikä lattiassa -vessassa?
Kommentit (48)
Italiassa ja Marokossa. Italiassa olin asiasta jotenkin järkyttynyt, ei sopinut mielestäni maan yleiseen tyyliin.
kiertelin siellä pari kuukautta ja vatsa oli tietysti sekaisin. Kolon kanssa tuli tehtyä tuttavuutta aika tiheästi.
Bulgariassa. Epäsiistimmässä paikassa käyn mieluummin tuollaisessa, ei tarvitse koskea käsin mihinkään.
Turkissa ja Thaimaassa vuosina 1998-2011.
kiinassa vuosina 98 ja 99 monta kertaa
indonesiassa vuosina 2008-2011 monta kertaa
jollakin opastetutulla retkellä. Ravintolassa oli muutama niin sanottu tavallinen pöntti ja muut oli reikälattiassa vessoja.
Ainakin Ranska, Kiina, Japani, Thaimaa. Olen asioinnut myös junassa ko tyylissä vessoissa. Sekä puucee versiossa eli siis vaan keskimmäin lattia lankku puuttui. Haju oli karmiva.
ja sitä ennen useita kertoja Egyptissä 2006 ja Thaimaassa 2001. Oon varmasti jossain muuallakin käynyt noissa, mutta en nyt millään muista.
Minusta nuo on yleisiksi vessoiksi ihan käypä ratkaisu. Kotiini en tuollaista huolisi edes kakkosvessaksi.
sekä Espanjassa, useitakin kertoja...
Tapahtunut Ranskassa, ja liittyen ripulikakkaan... ja loput voitte kuvitella itse...
Pariisi vuonna 1998
Ahmadabad 2007, 2009 ja 2010
2003 Turkissa. Oli joku keski-Turkin huoltis. Paikanimestä ei käryäkään.
Venäjällä useinmiten. Mutta myös mm. eteläisen Afrikan maissa ja Intiassa.
algeriassa useana vuonna. nyt mulla on siellä oma kylppäri eurooppalaisine vessoineen
Nice, Cannes ja muut Rivieran rantapaikkojen veesat.
5 v ja 1 v sitten.
Ja Tanskan tienvarsipysäkillä n. 10 v sitten.
useita kertoja v.2008 ja Bulgariassa v. 2001, Italiassa Bolognan lahella v.2000.
Pienen hadan kanssa viela menee mutta ison kanssa on aivan kauheeta...