Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua minua

Vierailija
17.11.2011 |

Olemme olleet yhdessä viisi vuotta. Alkuun seksiä oli paljon ja se oli hyvää. Aloin odottamaan molempien hartaasti toivomaa lasta ja miehen halut loppuivat seinään. No siinä jotenkuten kitukuteltiin. Lapsen synnyttyä seksiä oli silloin tällöin. Saimme toisen lapsen, on nyt 10kk. Seksiä on ollut ehkä kaksi kertaa lapsen syntymän jälkeen. Aluksi mies ei halunnut minua, nyt minä olen vieraantunut niin etten haluaisi kosketustakaan. Ei mies seksiä yhäkään halua. Miehen edellinen suhde oli seksitön (mies sanoo ettei nainen halunnut seksiä).

Tiedätte taustat.

Minä olen todella seksuaalinen nainen, ja olen alkanut pelkäämään. Pelkään, että menen vieraan tai vielä pahempaa tutun punkkaan. Minä tarvitsen aikuisen ihmisen kosketusta, sitä että minua halutaan ja että minä pystyn tuottamaan toiselle nautintoa. Haluan nauttia. En minä voi pakottaa miestä seksiin (sitäkin epätoivoissa tein). Päällimmäisenä minulla on pelko, että rikon tämän perheen. En minä pysty elämään sen kanssa, että pidän rakastajaa - ainakin uskoisin näin. Minua loukkaa aivan tavattomasti se, että mies runkkailee täysin huoletta monta kertaa viikossa ja jättää mälliset housunsa sängyn viereen. Miksi sitä ei voi hoitaa huomaamattomammin? Olen hänelle likavaatteista sanonut, ei vaan mene jakeluun. Runkaamisessa ei ole mitään vikaa silloin kun se ei ole minulta pois.

Onko meillä mitään mahdollisuutta? olen aidosti huolissani, tunnen itseni.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain olen mies joka haluaisi hurjan paljon enemmän... Kaikkea ei kai voi saada. Naiseni halut ovat hävinneet lasten myötä, pari villiä päivää kuussa ja sen pitäisi riittää. Mutta ei minulle..

Vierailija
2/21 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa on miehelläsi selvästi ongelma. Ehkä et kiihota häntä kun tuo runkkaus on helpoin tapa päästä paineista eroon.

Mies voi myös tuntea että SINÄ et halua häntä. 20v parisuhdekokemuksella olen huomannut että todella helposti asiat etenevät aivan väärään suuntaan. Itseasiassa helposti etääntyy toisesta niin ettei seksi ole ollenkaan luontevaa.

Keskustelu siis saattaa auttaa. Näistä mitä täällä kirjoitat, voi kyllä puolisonkin kanssa keskustella. Samoin voi tuosta seksin ja läheisyyden tarpeestakin keskustella. "Vitsinä" voit myös mainita aikomuksesi hankkia rakastaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko fyysisesti hyvässä kunnossa? Kuntoiletko säännöllisesti? Sytökö terveellisesti? meikkaatko ja pidätkö itsestäsi huolta? oletko kokoa xs-s? Ovatko rintasi kauniit ja täyteläiset?

Miehet ovat visuaalisia olentoja. tarjoa miehellesi visuaalista virikettä. Pue seksivaatteet ylle ja ja yllätä hänet. Kun nainen on fyysisesti kiinnostava niin kyllä miehen halut herää. Kannattaa myös kokeilla että "paikat" on kunnossa. Yhdellä sormella pitäisi tuntua emättimen seinämät joka puolelta että on tarpeeksi tiukka. Varmista että vika ei ole sinussa. Jos kaikki ylläolevat asiat ovat kunnossa niin silloin vika on melko varmasti miehessäsi...

Vierailija
4/21 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko fyysisesti hyvässä kunnossa? Kuntoiletko säännöllisesti? Sytökö terveellisesti? meikkaatko ja pidätkö itsestäsi huolta? oletko kokoa xs-s? Ovatko rintasi kauniit ja täyteläiset?

Miehet ovat visuaalisia olentoja. tarjoa miehellesi visuaalista virikettä. Pue seksivaatteet ylle ja ja yllätä hänet. Kun nainen on fyysisesti kiinnostava niin kyllä miehen halut herää. Kannattaa myös kokeilla että "paikat" on kunnossa. Yhdellä sormella pitäisi tuntua emättimen seinämät joka puolelta että on tarpeeksi tiukka. Varmista että vika ei ole sinussa. Jos kaikki ylläolevat asiat ovat kunnossa niin silloin vika on melko varmasti miehessäsi...

Kaikki naiset ,esim.rinnakkaat,eivät voi olla kokoa xs-s,entäpä pitkät naiset!!Mä olen kurvikas ja kiinteä hyvännäkönen nainen.Pari ukkoo vinkuu mua koko ajan(komeita,mua nuorempia =)) )Kaikki miehet eivät tykkää samoista asioista...kyllä sinäkin vielä aikuiseksi kasvat!

Vierailija
5/21 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pelle näitä vaatimuksia listaileekaan?

Yhdellä sormella...näyttäisin sulle keskisormea ;P

Vierailija
6/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on, että rumista vaimoista ei tykkää kukaan. Ilman tuota listaa, ei koskaan naisille selviäisi, miten rumia he joskus ovat - siis jotkin yksilöt.

Vierailija
7/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on, että rumista vaimoista ei tykkää kukaan. Ilman tuota listaa, ei koskaan naisille selviäisi, miten rumia he joskus ovat - siis jotkin yksilöt.

Ilman tällaisia listoja ei miehille koskaan selviäisi miten tyhmiä saappaita he joskus ovat - siis jotkin yksilöt.

Vierailija
8/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen monet kerrat miettinyt, että mikä ihme siinä on, että etenkin miehet vaativat naisilta hyvää ulkonäköä, mutta mitä itse ovatkaan?

Moni on plösähtänyt roikkuperse, jolta persvako loistaa housujen roikkuessa iljettävän vatsamakkaran alla.

Hiukset ovat harvenneet päästä, jollei jopa täysin kaljuja.

Vaatetuksesta ja hygieniasta puhumattakaan.

Kun pariskunnalle syntyy lapsi, naisen kroppa "ei saisi" kärsiä odotuksesta, synnytyksestä eikä imetyksestä, heti ovat miehet itkemässä kuinka vaimon tavara on löystynyt.

Mutta mitenkäs tämä perheellistyminen näkyykään miehessä? Niin juuri, ei mitenkään.

Halutaan lapsi/lapsia, mutta ei suoda sen vaikuttavan vaimon ulkonäköön ja muutoinkaan mihinkään.

Huh.

Onneksi kaikki miehet eivät ole samanlaisia.

Vierailija
9/21 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uros on tarkoitettu jakamaan geenejään mahdollisimman usealle naaraalle. Naaras puolestaan kiinnostuu vääjäämättä menestyneisiin ja lihaksikkaisiin miehiin.

Luonnonlakeja joita ei uskomuksien ajatukset mihinkään muuta. Herätkää unestanne.

Vierailija
10/21 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tältä palstaltakin voidaan havaita, kuinka yhteiskunta kokonaisuudessaan toimisi paremmin, jos naiset vain olisivat sen nyrkin ja hellan välissä kun miehet tekisivät oikeat työt ja ne vastuulliset aikuisten päätökset.

Vierailija
11/21 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on keskustella asiasta miehen kanssa. Ilmeisesti hän on addiktoitunut runkkaamiseen eikä oikein kykene liittämään tunteita ja seksiä ja seksiä ja todellisia ihmisiä yhteen. Mutta anna hänen kertoa, mitä ajattelee. Ongelma voi olla kyllä se, että monesti mies tyytyy elämään itselleenkin huonolla tavalla, koska ei osaa tietoisesti ohjata toimintaansa ja ihmissuhteitaan rikkaaseen suuntaan.

Vierailija
12/21 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota terapiaa tai jonkin parisuhdekirjan "hoito-ohjelmaa". Puhu siitä, miten elämä on lyhyt ja teille yhteinen, joten kannattaisi panostaa yhteiselämään.

Vierailija
13/21 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi joillakin on niin iso kyrpä, että väljä tavara ei haittaa. Tai että nainen säästyy lantionpohjalihasten treeniltä. Eihän sellaista kukaan itseään kunnioittava nainen tee ainakaan miehen takia.

Vierailija
14/21 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallikaa mun nauraa. Melkein kaikki mitä nainen tekee, tekee sen jonkin toisen ihmisen vuoksi. Jos se ei ole oma aviomies tai poikaystävä niin se on ystäväpiiri tai olettamus siitä, että täyttää yleisiä normeja hyväksyttävästi.

Kaikki nämä peilaantuvat naiselle itsetunto kysymyksenä. Ja te kaikki tätä vastaan väittävät naiset tiedätte sen. - esim. Kuinka tärkeää teille on se, että mies ei lähde kanssanne ulos resuisena? Tietenkin se tuntuu pahalta - mutta miksi?

Onneksi joillakin on niin iso kyrpä, että väljä tavara ei haittaa. Tai että nainen säästyy lantionpohjalihasten treeniltä. Eihän sellaista kukaan itseään kunnioittava nainen tee ainakaan miehen takia.

Ymmärrän hyvän trollin, mutta tämä mitä juuri luin oli niin huono, että enemmänkin säälittää kirjoittajan puolesta. - Itsepetos, se on tunnetusti naisten paras kaveri.

Vierailija
15/21 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uros on tarkoitettu jakamaan geenejään mahdollisimman usealle naaraalle. Naaras puolestaan kiinnostuu vääjäämättä menestyneisiin ja lihaksikkaisiin miehiin.

Luonnonlakeja joita ei uskomuksien ajatukset mihinkään muuta. Herätkää unestanne.

Mies hoitakoon lasta sillä aikaa kun sinä hoidat itseäsi - muka ihan avioliittonne edun vuoksi vain.

Vierailija
16/21 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnytkään eläimellisempää käytöstä, kuin nainen kuukautisten aikaan. Siinä on miehet ihmeissään, kuinka niin alkukantaiset tekijät, kuin hormonit voivat muuttaa, ah niin sivistyneen ja eläinkunnasta erkaantuneen lajin käytöstä kuin ihminen.

Riippu, miten asiaa katsoo. Miehenä en voisi kuvitella, että olisin kerran kuusta tunteiden vietävänä, enkä itse voisi asialle mitään. Vähintäänkin joutuisin pohtimaan, että jos olen luontoni vietävänä muutamana päivänä kuukaudesta, mikä osa minusta sitten on sitä ylivertaista ihmistä?

Vierailija
17/21 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinkahan mones väite ja siihen vastatotuus.

Siis tuo väite, että on lähtökohtaisesti naisen ulkonäön vika jos miestä ei kiinnosta. Suurin valtaosa miehistä iskisi siihen maitoa tihkuviin riippurintaiseen vaimoon kiinni ja pömppävastasta huolimatta antaisi pimpsalle kyytiä. Eikä siinä mietitä onko vaimo missikunnossa.

Jos se tuosta on sitten kiinni, pitäisi siitä olla ollut viitteitä jo ennen lapsia.

Joku äitisyndrooma tuossa on taustalla. Tästä minut sitten ehkä hakataan, mutta aina ei välttämättä ole hyvä, jos isä on synnytyksessä mukana, heikkohermoisemmalle voi jäädä asiasta "traumoja".

"Aluksi mies ei halunnut minua, nyt minä olen vieraantunut niin etten haluaisi kosketustakaan. Ei mies seksiä yhäkään halua." >>>> Mieskin on tunteva ja monisyinen olento eikä tuo kosketusyök-juttu suhdetta ainakaan paranna.

Mutta tämä on taas naisellinen paradoksi; haluaa koskettelua mutta ei nyt tässä tilanteessa kuitentekaan oman miehen kosketusta.

Kun noissa sadassa muussa ketjussa miehiä opastetaan, että kyllä naisen seksihaluttomuutta lasten syntymän jälkeen ja pikkulapsiaikana pitää kestää sen 2-10 vuotta, niin samat terkut ap:lle.

No oikeasti jos tuohon soppaan lisätään normaalit käytännön vaikeudet vanhempien saada itselleen parisuhdeaikaa, niin on tuossa eväät eroon.

Täydellisessä maailmassa mies pystyisi tajuamaan, että miksi seksi mättää ja sitten parantaa tilanteen tai sitten todeta, että ei ole tiedossa muutosta.

Sinänsä on mielenkiintoista, että ap:n tuntemukset seksin ja hellyyden kiinteästä yhteydestä ovat lähes miehiset.

Vierailija
18/21 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu minä en halua kosketusta jos en saa seksiä! Oikeasti mieheni on jollain tapaa syndroomainen (jokainen tietty jossain määrin). Mies haluaa halata, olla lähellä MUTTA ei halua mitään seksuaalista kosketusta. Tissistä ei oteta kiinni, korkeintaan niin että on vähintään peitto välissä. Minua korpeaa tämä tilanne niin, että tässä käy vielä huonosti. Miehen kanssa olen yrittänyt keskustella mutta ei siitä mitään tule. Mies vaan suorastaan juoksee pakoon. Minä olen kaunius nainen, minä tiedän itse sen ja mieskin sen tietää. Ei seksittömyys minun itsetuntoa nakerra, se vaan pistää ajattelemaan että elämä valuu hukkaan. Ei, en ole seksihullu. Minua pitää panna että en tule hulluksi.

Vierailija
19/21 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu minä en halua kosketusta jos en saa seksiä! Oikeasti mieheni on jollain tapaa syndroomainen (jokainen tietty jossain määrin). Mies haluaa halata, olla lähellä MUTTA ei halua mitään seksuaalista kosketusta. Tissistä ei oteta kiinni, korkeintaan niin että on vähintään peitto välissä. Minua korpeaa tämä tilanne niin, että tässä käy vielä huonosti. Miehen kanssa olen yrittänyt keskustella mutta ei siitä mitään tule. Mies vaan suorastaan juoksee pakoon. Minä olen kaunius nainen, minä tiedän itse sen ja mieskin sen tietää. Ei seksittömyys minun itsetuntoa nakerra, se vaan pistää ajattelemaan että elämä valuu hukkaan. Ei, en ole seksihullu. Minua pitää panna että en tule hulluksi.

Vierailija
20/21 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa vähän, minä paljon. Kihisen kiukusta, koska viime panosta on viikkoa aikaa. Ja nekin olivat sellaisia nopeita minuuttipanoja. Miehen haluttomuus ei syö minun itsetuntoani, koska se on tässä asiassa korkealla. Olen hyvä sängyssä ja haluttava nainen. Mutta olen täysi bitch, jos mies ei pane!

En halua vieraisiin, mutta elämä tuntuu valuvan hukkaan. Ihminen on seksuaalinen olento.