Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua minua

Vierailija
17.11.2011 |

Olemme olleet yhdessä viisi vuotta. Alkuun seksiä oli paljon ja se oli hyvää. Aloin odottamaan molempien hartaasti toivomaa lasta ja miehen halut loppuivat seinään. No siinä jotenkuten kitukuteltiin. Lapsen synnyttyä seksiä oli silloin tällöin. Saimme toisen lapsen, on nyt 10kk. Seksiä on ollut ehkä kaksi kertaa lapsen syntymän jälkeen. Aluksi mies ei halunnut minua, nyt minä olen vieraantunut niin etten haluaisi kosketustakaan. Ei mies seksiä yhäkään halua. Miehen edellinen suhde oli seksitön (mies sanoo ettei nainen halunnut seksiä).

Tiedätte taustat.

Minä olen todella seksuaalinen nainen, ja olen alkanut pelkäämään. Pelkään, että menen vieraan tai vielä pahempaa tutun punkkaan. Minä tarvitsen aikuisen ihmisen kosketusta, sitä että minua halutaan ja että minä pystyn tuottamaan toiselle nautintoa. Haluan nauttia. En minä voi pakottaa miestä seksiin (sitäkin epätoivoissa tein). Päällimmäisenä minulla on pelko, että rikon tämän perheen. En minä pysty elämään sen kanssa, että pidän rakastajaa - ainakin uskoisin näin. Minua loukkaa aivan tavattomasti se, että mies runkkailee täysin huoletta monta kertaa viikossa ja jättää mälliset housunsa sängyn viereen. Miksi sitä ei voi hoitaa huomaamattomammin? Olen hänelle likavaatteista sanonut, ei vaan mene jakeluun. Runkaamisessa ei ole mitään vikaa silloin kun se ei ole minulta pois.

Onko meillä mitään mahdollisuutta? olen aidosti huolissani, tunnen itseni.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut ovat oikeastaan nollassa, eikä se haittaa yhtään. On ihanaa kun en koe olevani puutteessa. Meilläkin minä, nainen, olen ollut se, joka enemmän haluaa seksiä. Kyllä Yasmin toimii!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä