mies tönäisi/pysäytti lapsen ja komensi
Lapsi koki että mies tönäisi, tönäisy ehkä tuli liike-energiasta, mutta mielestäni käsi liikkui vähän tönäisten. Lapsi koki että kyseessä oli tönäisy. Sanoin siitä miehelleni. Mies sanoi, että hänellä ei ole mitään anteeksipyydettävää. Käski mennä pois ja haukkui. Ihan lapsellista käytöstä. Ei kai tuokaan opeta ollenkaan lasta. (Kun lapsi oli käyttäytynyt ensin huonosti)
En tiedä mitä itse tekisin.
Kommentit (24)
saanut erikoisia viestejä.. Unohda asia. Lapsi varmasti koki tuon tönäisyksi, jos lennosta miehesi hänet pysäytti. Asia on lapsen ja isänsä välinen. Ja kun ei ollut nyt tuon isompi juttu, niin unohtakaa se (sillä nyt jälkikäteen on enää turha alkaa kaivella vanhoja).
Vastustan itse kuritusta, mutta valitettavasti itse olen sortunut vähäiseen tukistamiseen ja välillä myös tönäisyihin esikoisen kanssa. Hän kun on ollut aina erityisen uhmaileva yms. No syitähän on sinänsä turha eritellä, mutta kovakouraisesta otteesta tms on meillä sitten tapana myös keskustella lapsen kanssa, ja pyytää näitä anteeksi.
Tänään myös sattui sellainen, että lapsi jotenkin roikkui minussa huonosti, ja työnsin hänet käsillä kauemmas. Noh kaatui sitten matolle, ja sanoi, että ääää äiti potkaisi.. Eli tarinat voivat olla myös ihan lennokkaat.
Ei kannata nyt ainakaan erota tuollaisen takia.
Vastustan itse kuritusta, mutta valitettavasti itse olen sortunut vähäiseen tukistamiseen ja välillä myös tönäisyihin esikoisen kanssa. Hän kun on ollut aina erityisen uhmaileva yms. No syitähän on sinänsä turha eritellä, mutta kovakouraisesta otteesta tms on meillä sitten tapana myös keskustella lapsen kanssa, ja pyytää näitä anteeksi.
miten lapsi sen otti/miltä lapsesta tuntui.. mies väitti että hän ei yrittänytkään satuttaa.. (Ja aika lailla uskon siihen) eikä lasta edes sattunnut, säikähti vaan miehen äkkinäistä liikettä (käden laitto eteen... ja jos oikein huomasin vähän työnsi sitä eteen päin, mutta ei siis tyrkännyt sanan varsinaisessa merkityksessä) ap
jos mies haa töniä, saa saman tehdä lapsikin. Kampittaminen, potkiminen jne. on myös kivoja tapoja.
Surkea provo, tai sitten sinulla on todella huono olo. Ymmärtäähän sen, jos sinua on roikotettu tukasta koko lapsuus. Suosittelen terapiaa.