Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies tönäisi/pysäytti lapsen ja komensi

Vierailija
16.11.2011 |

Lapsi koki että mies tönäisi, tönäisy ehkä tuli liike-energiasta, mutta mielestäni käsi liikkui vähän tönäisten. Lapsi koki että kyseessä oli tönäisy. Sanoin siitä miehelleni. Mies sanoi, että hänellä ei ole mitään anteeksipyydettävää. Käski mennä pois ja haukkui. Ihan lapsellista käytöstä. Ei kai tuokaan opeta ollenkaan lasta. (Kun lapsi oli käyttäytynyt ensin huonosti)

En tiedä mitä itse tekisin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin jo eroa. ap

Vierailija
2/24 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin niin itsepäinen lapsi, että välillä joutuu tukistamaan, kun ei mitkään sanat eikä mikään puhe mene perille. En pode huonoa omaatuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä s on iät ja ajat ollut niin että lasta on pieksetty opettamismielessä jota en tietenkään salli mutta oppi on mennyt perille.

Vierailija
4/24 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin niin itsepäinen lapsi, että välillä joutuu tukistamaan, kun ei mitkään sanat eikä mikään puhe mene perille. En pode huonoa omaatuntoa.

ap

Vierailija
5/24 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vanhemmat eivät uskalla opettaa oikeaa ja väärää, eivät rankaista millään tavoin. kasvaa itsekkäitä MÄ HALUUN -lapsia, jotka ajavat vain omaa etuaan.

Vierailija
6/24 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vanhemmat eivät uskalla opettaa oikeaa ja väärää, eivät rankaista millään tavoin. kasvaa itsekkäitä MÄ HALUUN -lapsia, jotka ajavat vain omaa etuaan.

Ja mies sanoi että muuttakaa muualle kun tiedätte miten elää.

ap

Vierailija
7/24 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lailaatijalle! Mutta välittävät vanhemmat, jotka eivät pelkää nuoriaan antavat tarvittavaa kuria, jotta lapsi oppisi taitoja elämää varten!

Vierailija
8/24 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin jo eroa. ap

Varmaan näin parempi, vielä kun annat lapsen pois itseltäsi.

Vierailija
9/24 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisit suukon ja sanoisit: voi nico-petteri kulta, ei saa lyödä äitiä vasaralla ...

Vierailija
10/24 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä noin?

Kyllä mä ainakin olen juuri tolla tavalla "tönäissyt" murrosikäistä, joka on käyttäytynyt huonosti, tullut mun eteeni seisomaan, ei ole kuunnellut mitä olen yrittänyt puhua, on huutanut vaan ja raivonnut.

Olen laittanut käsivarren eteeni poikittain, kävellyt sitä

murrosikäistä päin, "ajanut" sen pois tieltäni selkä edellä ja sanonut että mun edessähän et seisoskele, et kukkoile etkä kiroile.

Ei se keskustelu aina auta. Ei kannata olla sinisilmäinen.

Tai auttaa, kun toinen on valmis keskustelemaan.

Vierailija
11/24 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida pahemmin miehestään piitata jos tönäisyn, joka mahdollisesti lähinnä vahinko ja joka johtui lapsen pahasta käytöksestä eli lapsen tulisi pyytää anteeksi, ei mihen, miettii eroa.

Miksi AP olet tehnyt lapsen mihehen kanssa jos et rakasta miestä? Koska ei ole rakkautta lainkaan olemassa jos on valmis tönäsyn takai eroomaan.

Vierailija
12/24 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytää anteeksi, että käsi kävi kovemmin lapseen, kuin oli tarkoittanut. Tai ainakin selittää, ettei tietenkään ollut tarkoittanut lyödä.

Ei minusta ollenkaan liikaa vaadittu. Haluaakohan Ap:n mies, että lapsi kertoo hoitotädille että isi lyö kotona?

Vierailija
13/24 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisit suukon ja sanoisit: voi nico-petteri kulta, ei saa lyödä äitiä vasaralla ...

Oliko tuossa edes sanottu mitä lapsi oli tehnyt (muuta kuin käyttäytynyt huonosti)

ap

Vierailija
14/24 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytää anteeksi, että käsi kävi kovemmin lapseen, kuin oli tarkoittanut. Tai ainakin selittää, ettei tietenkään ollut tarkoittanut lyödä.

Ei minusta ollenkaan liikaa vaadittu. Haluaakohan Ap:n mies, että lapsi kertoo hoitotädille että isi lyö kotona?

ap

Vierailija
15/24 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lapsen tulisi pyytää anteeksi, ei mihen... Miksi AP olet tehnyt lapsen mihehen kanssa

Vierailija
16/24 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet voinut ajautua suhteeseen tuollaisen lastenhakkaajaan kanssa!

Ja sosiaalihuoltoon myös heti yhteyttä, ettei se sika saa erottuanne tapaamisoikeutta.

Vierailija
17/24 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löisin sinuakin jos tulisit tuommoisesta mussuttamaan.

t: mies

Vierailija
18/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet voinut ajautua suhteeseen tuollaisen lastenhakkaajaan kanssa!

Ja sosiaalihuoltoon myös heti yhteyttä, ettei se sika saa erottuanne tapaamisoikeutta.

ap

Vierailija
19/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen lapsi on kyseessä? Mun mielestä vanhemmat ei missään tilanteessa saa käydä käsiksi lapsiinsa. Aikuisen pitää löytää muita keinoja. Voitte sitten vanhainkodissa ihmetellä, miksi teillä ei käy vieraita, kun kohtelette lapsianne huonosti.

Vierailija
20/24 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä kakara, jota äiti on suojellut jokaiselta hipaisulta ja rajummalta kontaktilta lässyttämällä, että se on NIIN VÄÄRIN. Siis NIIN VÄÄRIN.

Sun lapsi on se, joka vinkuu opettajalle joka helvetin asian: "Mikko tönäs käytävällä, pekka sano mua aasiksi, Maija koski mun pipoon, Liisa kaatoi mut kun mentiin hippaa..."

Onhan se ihan ymmärrettävää, että lapsi näistä järkyttyy, kun kotona on opetettu että se on totaalisen kamalaa ja anteeksipyydeltävää.

Annan sulle vinkiksi, että kunnon selkäsauna tai tukkapölly seuraavan töpeksinnän yhteydessä kitkee tätä epätoivottua vinkumiskäytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan