Puhelinliittymät. Olen ollut aina Soneran asiakas.
Hinnat ovat kalleita. Ajattelin, että rupeaa olemaan ajankohtaista vaihtaa liittymää, jos hinnat pysyvät samoina. Haluaisin tietää mielipiteitä, mikä olisi hyvä operaattori sekä liittymä ja, mikä on kuuluvuus.
Kommentit (9)
itsellä kokemus, että Sonera on toiminut parhaiten. Laajakaistajutuissa on ehkä Dna parempi.
Saunalahti on itsellä ollut, ja oon ollut tyytyväinen. Puhelinlaskut on tullu ajallaan, olleet kohtuulliset ja kuuluvuus ollut kaikkialla hyvä.
Mulla on liittymänä Tikka+, sisältää muistaakseni 2000min Elisan ja Saunalahden liittymiin ilmatteeksi, ja koska puhun käytännössä vain niihin, ei laskua puheluista juuri kerry. Lisäksi on Nopsa-mobiililaajakaista (abouttia 13e/kk) ja se toimii kanssa hyvin, varmasti ja nopeasti.
DNA mulla oli aikaisemmin, mutta laskutus ei oikein skulannut, laskuja jäi tulematta, tuli kk:n myöhässä yms. ja ei kuulunut kunnolla mökillämme itärajalla.
En ole huomannut ongelmia kuuluvuudessa, ilmainen asiakaspalvelu, ilmaiset PIN- ja PUK-koodit, ei maksumuistutuslisää.
TeleFinlandin Koko Paketti, 2800 minuuttia puhetta, 2800 tekstaria, 2800 multimediaviestiä ja 3G-netti. Hyvin kuuluu ja toimii, käyttää sitä samaa Soneran verkkoa. 40€/kk.
TeleFinlandiin. Vaikka onkin Soneran alainen, niin hinnat ovat paljon edullisemmat. Kuuluvuus on erinomainen.
paikkakuntakohtaiset kuuluvuuskartat löytyy operaattorien sivuilta. Elisalla entien tukiasemia ympäri maan
Tuli karhulasku, vaikka alkuperäistä laskua ei ollut edes tullut. Lisäksi karhulaskun eräpäivä oli merkitty kuukauden takaiseksi päiväksi, eli lasku pitäisi maksaa kuukautta ennen sen tuloa.
Vaihdan liittymää heti kun se on mahdollista!
On ollut tyhmää sinulta noinkin kauan elättää ruotsalaista firmaa