Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lapsesi lomaa PK:sta joulun aikaan?

Vierailija
16.11.2011 |

Miten olette järjestäneet mahdolliset vapaapäivät?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että mummo haluaa viettää jonkun ylimääräisen lomapäivänkin meidän 5-vuotiaan kanssa.

Minä olen säästänyt omia lomapäiviäkin jouluksi.

Vierailija
22/31 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän vapaata välipäivät ja mies uuden vuoden ja loppiasen välin. Halusin ehdottomasti että lapset saavat pidemmän loman,siksi olemme miehen kanssa eriaikaan vapailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 26

Vierailija
24/31 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään pakollinen olla siellä.

Vierailija
25/31 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen viikon joululoma, kuten minullakin. Opiskelen yliopistolla ja opinnot loppuvat 16.12 ja alkavat taas 9.1.2012. Sen aikaa ovat siis lomalla kanssani. Miehellä ei tänä vuonna ole jouluna lomaa. Pitää joululomaviikon maaliskuun ekalla viikolla, jolloin minullakin lomaa yliopistolta. Tarkoitus olisi lähteä johonkin lomailemaan.

Vierailija
26/31 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tosin on töitä kotonakin, kun kokeet osuvat juuri ennen joulua. Ihanaa olisi, jos joku isovanhemmista voisi hoitaa esim. päivän, mutta en kysy enkä pyydä, kun kuitenkin on huono omatunto, etten vietä lasten kanssa tarpeeksi aikaa. KOrjailen kokeita sitten öisin.

Vierailija
27/31 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia olet lapsia tehnytr, jos heidän kanssaan oleminen on noin vastenmielistä ?

Vierailija
28/31 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen eskarin ja koulun mukaan, niin nytkin kun on itse eskarissa.

Eli ei ole koskaan hoidossa kun ei ole koulua. Loppiaiseen asti lomailee nyt.

Ja muutenkin haen aina kotiin eskariosuuden jälkeen, jos lapsi itse haluaa.

Vierailija
29/31 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pkoti on kiinni vähintään kaksi viikkoa, mahdollisesti joulun alusviikonkin, ei tiedä vielä. 8 vuoden kokemuksella osasin tähän jo varautua ja otin lomarahat vapaana jo kesällä, joten pystyn olemaan kotona lapsen kanssa. Mutta jos tuo kolmaskin viikko realisoituu, sitten ollaan kusessa.

Vierailija
30/31 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti on kiinni vuoden ensimmäisen viikon 2.-5.1.2012 ja joulun aatonaaton 23.12.2011, joten nämä oli pakko ottaa vapaiksi töistä. Lisäksi järjestimme väliviikon vapaaksi. Eli vapaata on näin ollen yli kaksi viikkoa: 22.12-9.1.

Minulla on uusi työ, mutta ylityötuntien tasaamisella pystyn järjestämään osan päivistä itsellenikin vapaaksi, vaikka välipäiviksi joudunkin menemään töihin.

Vierailija
31/31 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoa. Joku pk. kuitenkin auki eli lapsi kyllä pääsee tarvittaessa hoitoon.

Meillä lapsi lomailee tuon ajanjakson.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän