Sokkotreffeillä.. miksiköhän tämä mies kyseli koko illan
että miksi sinä minusta tykkäät, miksi juuri minä.. siis olin itse ottanut yhteyttä ja ehdotin tapaamista.
Mutta en osannut sanoa muuta kuin että hän on aina miellyttänyt minua. Pidän hänen tyylistään tehdä asioita, hän on viehättäv.. luulisi että se perustelu olisi riittänyt.
Kommentit (17)
Nykyinen miesystävä kyseli samaa muutaman kerran, ei kysy enää ;)
Sanoin suoraan että tykkään susta, siksi sinä. Lisäsin toisella kertaa että en vastaa enää kertaakaan ko. kysymykseen, vaan alkaa uskomaan jo että tykkään oikeasti, kerron kyllä jos en tykkää.
itseään kuin joku maailman valloittaja ja antoi ymmärtää että saaliin olet saanut koukkuun kun minun kanssa pääsit treffeille.
huoh..
todennäköisesti en haluis tavata enään uudelleen..joko todella itsevarma ja haluaa kuulla hirveesti kehuja itsestään..tai sitten todella epävarma itsestään....tosin kyllä jotenkin tulee mieleen tuo eka vaihtoehto,rasittavan kuulonen tyyppi.
narsisti, tarvii jonkun kokoajan itseään kehumaan. Unohda koko äijä.
kyseli että onko kaikki hyvin, oli huomaavainen eikä itsekkään oloinen.
En saanut hänestä epävarmankaan ihmisen kuvaa. Hän ei ole mikään komistus, muttei rumakaan.
Hän kävi aiemmin kaverini kanssa treffeillä ja siellä oli ollut ihan erilainen. Siitä jutusta ei kyllä sitten tullut sen kummempaa.
saatat saada hyvin takertuvan kumppanin. Se mahdollisuus on olemassa.
Tuollaisen vuoksi ihmiset ovat juuri sinkkuja kun kaikesta löydetään aina jokin mentaalitapaus.
Luulisin, että miehellä on ollut yritystä saada naisia treffeille myös ennen sinua. Ilmeisesti kiinnostusta ei ole riittänyt kovin pitkälle, ei ehkä edes treffeille saakka, joten mies yrittää kauttasi saada selville, mikä naisiin vetoaa ja mikä hänessä on parasta.
Ts. mies on vähän epävarma, mutta kukas ei olisi ekoilla treffeillä. Minusta ihan kiva, että mies uskaltaa kysyä tuollaista ja näyttää että on herkkä ja osaa puhua, eikä mikään yli-itsevarma narsisti. Käsitin että mies oli herttainen. :)
yhden viestin sain sen treffien jälkeen jossa hän kiitteli seurasta ja toivotteli mukavaa viikon jatkoa, sanoi siinä vielä että lähtee työmatkalle ja palaa silloin ja silloin. Ei muuta..
ap
kohtelias. Olen oikeasti vähän jo ihastunut häneen.
ap
en ehkä vaikuttanut tarpeeksi kiinnostuneelta.
ap
en ehkä vaikuttanut tarpeeksi kiinnostuneelta. ap
Jos sinä pyysit häntä treffeille, niin eikö se ole tarpeeksi iso kiinnostuksen osoitus?
etti hän voi tajuta mitä sinun kaltaisesti näkee hänessä? Haluaa varmistaa, että tosiaan pidät hänestä. Anna aikaa, jos itsekin olet ihastunut.
Kertoi, että lähtee työmatkalle ja palaa päivänä xx. Siksi kertoi, että voit sen jälkeen taas tavata häntä. :D
Alkoi hälytyskellot soida kun kerroit työmatkasta. Varmista, ettei mies ole perheellinen. Se selittäisi hermostumisen ja kaipuun saada kehuja, jos oma suhde on esim. näivettynyt tai nainen raskaana.
katteli kyllä kovasti minua, ei irrottanut silmiään. Tutki katsellaan kädet ja kaikki...Ota siitä selvä.
ap
alkoi mennä jo maku kun se vaan hoki yhtä ja samaa...Mitä hän odotti? Alkoi tuntua että ei sitten kai pitäisi..
Hän ei tiennyt minua ennen kuin tapaisimme siellä ravintolassa. minä tiesin hänet.
ap