Niminikkarit Meerin pikkusiskolle nimi
Mikä sopisi? Ehdottakaa :)
Olemme miettinyt näitä, mitä mieltä olette?
Mia
Milla
Iiris
Kommentit (19)
Kaikki noista miettimistänne on kivoja ja "sopii" Meerin siskolle (jos nyt ylipäätään nimien pitää sopia erityisesti yhteen).
Ehdotan vielä
Maisa
Meira
Reeta
Silja
Milja
Liisi
Mia ja Milla ovat kovin 70-lukulaisia, Meeri taas vanhempaa aikakautta ja "maalaismaisempi".
Mun ehdotuksia:
Elli
Matilda
Klaara
Lyyti
Sylvi
Manta
mutta pitipä tulla huikkaamaan, että Meeri on ihana nimi!!
tai
Sohvi
Helka
Sanni
Sirkka/Sirkku
Maiju
Veera
Verna
Saara
Senni
Selma
Elli
Kerttu
Reetta
Martta
Hertta
on vaikea kommentoida, koska monet ehdotuksista on hyviä ja pitää hetken aika tunnustella niitä mielessä :)
Hassua, että joku ehdotti Klaaraa. Mulla olis se viime viikolla mielessä ja melkein ehdotin sitä miehelle, mutta ajattelin miehen torppaavan sen kuitenkin. Minusta se oli aina tosi ruma nimi, mutta mulla on ei suomalainen Clara niminen kaveri ja se on täysin muuttanut mun mielipiteen Klaarasta.
Valitse Mia tai Milla. Unohda nuo maalaisnimet mitä täällä ehdotellaan.
turhan leimallisia tietylle aikakaudelle.
Itse en ainakaan ole ollut hyvilläni että mulla on vanhempieni ikäluokan tyypillinen nimi.
Näin kolmikymppisenä on nimittäin melko epämiellyttävää että nimen perusteella luullaan 60-vuotiaaksi.
Valitse Mia tai Milla. Unohda nuo maalaisnimet mitä täällä ehdotellaan.
on vaikea kommentoida, koska monet ehdotuksista on hyviä ja pitää hetken aika tunnustella niitä mielessä :)
Hassua, että joku ehdotti Klaaraa. Mulla olis se viime viikolla mielessä ja melkein ehdotin sitä miehelle, mutta ajattelin miehen torppaavan sen kuitenkin. Minusta se oli aina tosi ruma nimi, mutta mulla on ei suomalainen Clara niminen kaveri ja se on täysin muuttanut mun mielipiteen Klaarasta.
Mites Karla? Tai Reetta?
On samankuuloinen "venytetty" (Meri-Meeri, Maria-Maaria) ja kuitenkin erilainen.
Tai sit Juuli.
vaikka Iiris onkin todella kaunis nimi.
Siiri sointuisi saman loppuosan kanssa todella kivasti, mutta onko se liian lähellä?