Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ehdotti

Vierailija
15.11.2011 |

Vaimoni ehdotti viime viikonloppuna, että kokeilisimme jotain toisen parin kanssa. Jos synkkaa niin seksin harrastamista samassa huoneessa tai sitten jos edelleen synkkaa niin miksei jotain sekaisinkin.

Olin hyvin yllättynyt ehdotuksesta, jotain vähän vitsikkäästi vastasin, mutta en lähtenyt keskustelemaan asiasta, koska ehdotus tuli yhtäkkiä. Joskus nuorempana olen vähän vihjaillut vaimolleni jostain vastaavasta, mutta tuolloin en saanut minkäänlaista vastakaikua, joten jätin asian sikseen.

Suhteemme on vähän arkistunut ja makuuhuoneessa ei nyt mitään äärimmäistä intohimoa ole vuosiin näkynyt. Tämä vaivaa ehdotuksessa kun tiedän ettei meillä nyt kaikki ihan niin hyvin ole kuin voisi olla. Onko ehdotus nyt sitten merkki siitä, että vaimoni on täysin kyllästynyt tai tyytymätön.

Varmaan pitäisi puhua asiasta vaimoni kanssa, mutta en tiedä saanko rehellistä vastausta kuitenkaan. Kyllähän vieras itseäkin kiehtoo, en kiellä, mutta uskaltaako tuollaista lähteä kokeilemaan jos suhde ei ole loistavassa kunnossa meillä. Jotkut sanoo, että voisi olla piristys suhteeseen, mutta minusta tuntuu, että ennemminkin riski???

Lähinnä tässä nyt vaivaa, että mistä vaimon toiveessa on kyse. Haluaako nyt vain vierasta, koska kovin usein ei viimeaikoina ole minun kanssani mitään halunnut. Mitä pitäisi oikein tällaisesta ajatella. Pitäisikö unohtaa koko juttu? Sinänsä en ole epävarma omista kysyistäni tai mieheisyydestäni, mutta kun vuodet vaan vie jännityksen parin välillä, sille ei kai oikein mitään mahda.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimosi oma-aloitteisesti ehdotti ja sinua kiinnostaa, niin ehkä kannattaa kokeilla. Toisaalta, jos sinua häiritsee se, että vaimosi haluaa seksiä jonkun muun kuin sinun kanssasi, niin on varmaan syytä olla varovainen. Voit kyllä miettiä, miksi ihmeessä se sinua häiritsee. Pettäminen on luottamuksen rikkomista. Teette sitten ihan mitä tahansa, se ei ole pettämistä, kunhan teette sen yhteisymmärryksessä ja sopimuksesta. Minä rakastan vaimoani ja juuri sen takia haluan antaa hänelle mahdollisuuden toteuttaa fantasioitaan, kunhan ne eivät ihan mahdottomia ole. Ja olemmehan me kaikenlaista kokeilleet. Tämä on lisännyt luottamustani häneen ja syventänyt tunteitani häntä kohtaan. Kaikille ei varmaan käy näin, joten sietää olla varovainen ja tarkkailla omia tunteitaan. Ja muista: et saa olla mustasukkainen sellaisesta, mikä on yhdessä sovittu. Älkääkä vain ryhtykö mihinkään asenteella, että katotaan sitten tapahtuuko jotain. Teidän on etukäteen päätettävä, mitä saa ja mitä pitää tehdä, ja niistä on pidettävä 100% kiinni. Tämä koskee erityisesti sinua. Ohjeeni on, että opettelet olemaan suopea vaimosi tekemisiä kohtaan ja keskityt lähinnä siihen, että itse noudatat sääntöjä.

Summa summarum: suosittelen kokeilemista mutta olemaan varovainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän